Bij jou snap ik het wel ja. Misschien dati k er ook anders over zou denken als een naaste het heefrt gehadquote:Op donderdag 19 mei 2016 19:54 schreef supersof het volgende:
Ik krijg gewoon echt een heel naar gevoel als ik het woord kanker lees. Dan zie ik mijn moeder in het ziekenhuis liggen of het moment dat ze geen haar meer had.
Wil het dus zo min mogelijk horen
Jij bent ook gelovig toch?quote:Op donderdag 19 mei 2016 19:53 schreef supersof het volgende:
[..]
ik betreur jullie keuze om kanker als scheldwoord te gebruiken
dat kan ik me totaal niet voorstellenquote:Op donderdag 19 mei 2016 19:54 schreef supersof het volgende:
Ik krijg gewoon echt een heel naar gevoel als ik het woord kanker lees. Dan zie ik mijn moeder in het ziekenhuis liggen of het moment dat ze geen haar meer had.
Zzo lelijk ben ik nou ook weer nietquote:Op donderdag 19 mei 2016 19:54 schreef SantaClausNorthPole het volgende:
[..]
Volgens mij verwar je mij met Fok-it
En zo zijn er jammer genoeg erg veel mensen...quote:Op donderdag 19 mei 2016 19:53 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
als ik van m'n fiets val, kanker zeg en iemand die voorbij loopt een tante met kanker heeft en zich daarom gekwetst voelt stelt zich gewoon aan
quote:Op donderdag 19 mei 2016 19:54 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
het zal eens niet de kankerflikker zijn die ons erbij lapt
mijn moeder heeft het ook gehad en ik leg nog steeds geen enkel verband tussen de ziekte en de krachttermquote:Op donderdag 19 mei 2016 19:55 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Bij jou snap ik het wel ja. Misschien dati k er ook anders over zou denken als een naaste het heefrt gehad
Mwa, als je diegene echt niet zo mag....quote:Op donderdag 19 mei 2016 19:54 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Echt als je in een woordenwisseling krijg kanker naar iemand roept dan heb ik wel zoiets ja oke. druk je eens anders uit
Maar als bijvoeglijk naamwoord, prima
Nee ben niet gelovigquote:Op donderdag 19 mei 2016 19:55 schreef Elan het volgende:
[..]
Jij bent ook gelovig toch?
Bij mij thuis mag je dat echt nooit zeggen gvd.
Ik vind het voor mezelf ook moeilijk in te denken, maar ik snap anderen wel.quote:Op donderdag 19 mei 2016 19:56 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
mijn moeder heeft het ook gehad en ik leg nog steeds geen enkel verband tussen de ziekte en de krachtterm
Hoezo? Dit is wel een prima onderwerpquote:Op donderdag 19 mei 2016 19:56 schreef SantaClausNorthPole het volgende:
[..]
Nouja, eh, ander onderwerp dan maar?
M'n opa is verdroken in een gierput, dus ik kan er niet tegen als mensen 'shit' roepenquote:Op donderdag 19 mei 2016 19:54 schreef supersof het volgende:
En ik koop mortaxx vrij en laat jou daar achterquote:Op donderdag 19 mei 2016 19:56 schreef Elan het volgende:
Als Mortaxx en ik ooit uitgaan komen we 100% op politiebureau terecht
Goede opvoedingquote:Op donderdag 19 mei 2016 19:56 schreef supersof het volgende:
[..]
Nee ben niet gelovig
thuis mag ik het ook niet zeggen, geen idee waarom.
Mijn ouders zijn wel gelovig opgevoed maar hebben zich ervan losgemaakt
als ik shit zeg denk ik ook niet aan een drol tochquote:Op donderdag 19 mei 2016 19:56 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik vind het voor mezelf ook moeilijk in te denken, maar ik snap anderen wel.
Maar je kan daar niet altijd rekening mee houden.
Ik ben gevoelloos dus niks kan mij rakenquote:Op donderdag 19 mei 2016 19:57 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hoezo? Dit is wel een prima onderwerp![]()
Hoe ondervind je het om in een spiegel te kijken Etsu? Wat raakt je dan het meest?
hoe bedoel je dit?quote:
Ik huur jou gewoon als advocaat in. Pro Deo, lekker voor je.quote:Op donderdag 19 mei 2016 19:57 schreef SantaClausNorthPole het volgende:
[..]
En ik koop mortaxx vrij en laat jou daar achter
lwelk delictquote:Op donderdag 19 mei 2016 19:56 schreef Elan het volgende:
Als Mortaxx en ik ooit uitgaan komen we 100% op politiebureau terecht
M'n moeder heeft het gehad, m'n tante heeft het momenteel, en een andere tante is eraan overleden, samen met haar man een aantal jaar later.quote:Op donderdag 19 mei 2016 19:55 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Bij jou snap ik het wel ja. Misschien dati k er ook anders over zou denken als een naaste het heefrt gehad
Fijn voor je, maar ken je het woord 'aanvaarding'?quote:Op donderdag 19 mei 2016 19:58 schreef Elan het volgende:
[..]
Ik huur jou gewoon als advocaat in. Pro Deo, lekker voor je.
meisjes die christelijk zijn opgevoed hebben over algemeen iets betere moraal imoquote:
de harde penis van zijn spiegelbeeldquote:Op donderdag 19 mei 2016 19:57 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hoezo? Dit is wel een prima onderwerp![]()
Hoe ondervind je het om in een spiegel te kijken Etsu? Wat raakt je dan het meest?
Is ook. Heeft zich in de volksmond wel losgemaakt van de oorsprong.quote:Op donderdag 19 mei 2016 19:56 schreef Lokasenna het volgende:
Op de een of andere manier staat het scheldwoord in mijn hoofd best los van de ziekte.
quote:Op donderdag 19 mei 2016 19:59 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
de harde penis van zijn spiegelbeeld
Zeg je nu dat mijn ouders me niet goed hebben opgevoed?quote:Op donderdag 19 mei 2016 19:59 schreef Elan het volgende:
[..]
meisjes die christelijk zijn opgevoed hebben over algemeen iets betere moraal imo
Ik koop jou gewoon. Je bent toch verslaafd aan geld.quote:Op donderdag 19 mei 2016 19:59 schreef SantaClausNorthPole het volgende:
[..]
Fijn voor je, maar ken je het woord 'aanvaarding'?
Ik vind het wel een beetje een gebrek aan empathisch vermogen dat je Sof niet gewoon begrijpt eigenlijk en er zo opdoorgaatquote:Op donderdag 19 mei 2016 19:59 schreef Faxie het volgende:
[..]
M'n moeder heeft het gehad, m'n tante heeft het momenteel, en een andere tante is eraan overleden, samen met haar man een aantal jaar later.
Tja.... 't is dat of 'noem maar een stel ziektes waar niemand meer aan sterft tegenwoordig'
Die dingen gebeuren nou eenmaal.
Juist wel gekkiequote:Op donderdag 19 mei 2016 20:00 schreef supersof het volgende:
[..]
Zeg je nu dat mijn ouders me niet goed hebben opgevoed?
Nee hoor, ik ben verslaafd aan geld uitgeven. Da's wat anders.quote:Op donderdag 19 mei 2016 20:00 schreef Elan het volgende:
[..]
Ik koop jou gewoon. Je bent toch verslaafd aan geld.
Maar ik ben dus niet gelovig opgevoed he..quote:
Kutten zijn dan ook smerig jaquote:Op donderdag 19 mei 2016 19:59 schreef Lokasenna het volgende:
Ik mag niet zeggen dat ik iets kut vind bij mijn ouders thuis.
Want dat is onfatsoenlijk. :$
Alsof dat niet samengaat.quote:Op donderdag 19 mei 2016 20:00 schreef SantaClausNorthPole het volgende:
[..]
Nee hoor, ik ben verslaafd aan geld uitgeven. Da's wat anders.
Hoor toch weleens verhalen dat die op een gegeven moment van God los gaan hoorquote:Op donderdag 19 mei 2016 19:59 schreef Elan het volgende:
[..]
meisjes die christelijk zijn opgevoed hebben over algemeen iets betere moraal imo
misschien moet jij de sugardaddy van sof wordenquote:Op donderdag 19 mei 2016 20:00 schreef SantaClausNorthPole het volgende:
[..]
Nee hoor, ik ben verslaafd aan geld uitgeven. Da's wat anders.
Een eendquote:Op donderdag 19 mei 2016 20:01 schreef SantaClausNorthPole het volgende:
[..]
Wat is Dagobert Duck dan?
een stripfiguurquote:Op donderdag 19 mei 2016 20:01 schreef SantaClausNorthPole het volgende:
[..]
Wat is Dagobert Duck dan?
Maar zit er ergens wel in.quote:Op donderdag 19 mei 2016 20:01 schreef supersof het volgende:
[..]
Maar ik ben dus niet gelovig opgevoed he..
doet ze dat? :squote:Op donderdag 19 mei 2016 20:01 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
misschien moet jij de sugardaddy van sof worden
Hoeft ze ook geen sex met een oude man te hebben
Jammer Skedquote:
Zijn incidenten.quote:Op donderdag 19 mei 2016 20:01 schreef Faxie het volgende:
[..]
Hoor toch weleens verhalen dat die op een gegeven moment van God los gaan hoor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |