Is maar een krachttermquote:Op donderdag 19 mei 2016 19:45 schreef AldoTheApache het volgende:
Ik vind grappen of vloeken met kanker nooit leuk eigenlijk
Dat kan prima hoor. Als iets kut en klote is, en je zegt dan 'kanker-blabla' dan erken je zelfs de ernst van de ziekte.quote:Op donderdag 19 mei 2016 19:42 schreef AldoTheApache het volgende:
hoe kun je met kanker schelden binnen de juiste context?
succes schatquote:
*doet je huilen van schrik*quote:Op donderdag 19 mei 2016 19:47 schreef SantaClausNorthPole het volgende:
Mensen die huilen om dat woord
Gaan we ook huilen als we met Spaanse griep spotten?
Dat lucht toch niet op, dan zeg ik liever niets.quote:Op donderdag 19 mei 2016 19:47 schreef AldoTheApache het volgende:
ik zeg altijd sjips en potverdorrie enzo
quote:Op donderdag 19 mei 2016 19:47 schreef AldoTheApache het volgende:
ik zeg altijd sjips en potverdorrie enzo
Pincetquote:Op donderdag 19 mei 2016 19:44 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Faxie, hoe doe jij die heel kleine decals erop plakken?
Wat heb ik nou om boos over te zijn?quote:Op donderdag 19 mei 2016 19:48 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Dat lucht toch niet op, dan zeg ik liever niets.
Waarom zou ik daar de kriebels van krijgen?quote:Op donderdag 19 mei 2016 19:48 schreef Fok-it het volgende:
[..]Krijg je daar zelf niet de kriebels van?
Sjips?
Als ik echt kwaad ben dan is sjips echt niet genoeg hoor
Maar waarom zeg je dan dat soort dingen, dan slaat het toch nergens op.quote:Op donderdag 19 mei 2016 19:49 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Wat heb ik nou om boos over te zijn?Ik ben liever vrolijk
Ik ook, maar da's eigenlijk alleen omdat mensen anders huilie huilie gaan doen en ik daar geen zin in heb.quote:Op donderdag 19 mei 2016 19:46 schreef Lokasenna het volgende:
Ik scheld alleen met aids.
Met kanker alleen op de fiets als niemand het hoort, of binnen als ik alleen ben.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |