hier in mn wijk hebben 2 jonge boys van 24 ofzo een marokkaans supermarktje opgestart.quote:Op donderdag 19 mei 2016 19:13 schreef zeer het volgende:
[..]
alle mocro zijn rijk kijk maar naar hun mercedessen
was zo vaag manquote:Op donderdag 19 mei 2016 19:12 schreef Chai het volgende:
Gewoon aanspreken dan Dima, autisten merken het toch niet als het voor jou awkward voelt.
volgens mij zei ze ''eng, jij''quote:Op donderdag 19 mei 2016 19:14 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
was zo vaag man
ik zag dr 2x, toen ik naar station fietstste en van station terug naar huis
ze stond daar kaarsrechts stocijns vooruit kijken, als een standbeeld lol, beide keren
fascinerend meisje
en die keer dat ik dr gesproken had telkes zei ze
"en jij?"
"en jij?"
"en jij?"
"en jij?"
"en jij?"
srs
Stocijnsquote:Op donderdag 19 mei 2016 19:14 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
was zo vaag man
ze stond daar kaarsrechts stocijns vooruit kijken, als een standbeeld lol, beide keren
fascinerend meisje
"en jij?"
"en jij?"
"en jij?"
"en jij?"
"en jij?"
lijkt wel een trucje dat ze toepast ofzo
srs
Langer zelfs, maar in de begin jaren zag het er anders uit.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
is toch met al die winkels/shoarma zakenquote:Op donderdag 19 mei 2016 19:14 schreef Crip het volgende:
[..]
hier in mn wijk hebben 2 jonge boys van 24 ofzo een marokkaans supermarktje opgestart.
Gewoon om wit te wassen vgm, zien er uit als dealers. Lol
wat voor auto hebben ze?quote:Op donderdag 19 mei 2016 19:14 schreef Crip het volgende:
[..]
hier in mn wijk hebben 2 jonge boys van 24 ofzo een marokkaans supermarktje opgestart.
Gewoon om wit te wassen vgm, zien er uit als dealers. Lol
weetkveelquote:Op donderdag 19 mei 2016 19:15 schreef zeer het volgende:
[..]
is toch met al die winkels/shoarma zaken
quote:Op donderdag 19 mei 2016 19:15 schreef Chai het volgende:
[..]
Langer zelfs, maar in de begin jaren zag het er anders uit.Zelden zo gelachenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dima: en jij?quote:Op donderdag 19 mei 2016 19:14 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
was zo vaag man
fascinerend meisje
"en jij?"
"en jij?"
"en jij?"
"en jij?"
"en jij?"
srs
Zorg dat je een interesse van haar te weten komt en ga daarover doorvragen.quote:Op donderdag 19 mei 2016 19:14 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
was zo vaag man
fascinerend meisje
"en jij?"
"en jij?"
"en jij?"
"en jij?"
"en jij?"
srs
Babyblauwe Bradmobielquote:
geen idee.quote:
Wajong gespeeldquote:Op donderdag 19 mei 2016 19:17 schreef Crip het volgende:
[..]
geen idee.
maar twee van die jonge dudes die prob niet eens 's mbo hebben afgemaakt hebben echt niet wit dat geld hoor. lol
ik streamde in 1999 al in 1080p door amerikaans adres op te gevenquote:Op donderdag 19 mei 2016 19:15 schreef Crip het volgende:
[..]
Ja en tot 2010 alleen beschikbaar in Amerika.
hou je bek gek racist gadverdommequote:Op donderdag 19 mei 2016 19:17 schreef Crip het volgende:
[..]
geen idee.
maar twee van die jonge dudes die prob niet eens 's mbo hebben afgemaakt hebben echt niet wit dat geld hoor. lol
maatje van me heeft alleen havo maar eigen zaak en moeilijk dikke bak dus ja kan gewoon hoorquote:Op donderdag 19 mei 2016 19:17 schreef Crip het volgende:
[..]
geen idee.
okquote:Op donderdag 19 mei 2016 19:17 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ik streamde in 1999 al in 1080p door amerikaans adres op te geven
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |