nee, was meer 3 kwartier ofzo voor mn hele gezicht met touwtjequote:Op donderdag 19 mei 2016 19:10 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ben je yeti ofzo met je week lang ontharen
quote:Op donderdag 19 mei 2016 19:10 schreef Crip het volgende:
[..]
niet begonnen ontharen vn mn gezicht is belangrijker
Waarom denk je dat?quote:Op donderdag 19 mei 2016 19:11 schreef Dimachaerus het volgende:
Chai ik zag vandaag treinmeisje bij een bloemenwinkel.
Volgens mij is ze autistisch
DAN HAD JE TOCH GODVERDOMME GENOEG TIJD MAN ALLEMACHTRIG JEETJEJEJEquote:Op donderdag 19 mei 2016 19:11 schreef Crip het volgende:
[..]
nee, was meer 3 kwartier ofzo voor mn hele gezicht met touwtje
hij deed snel editquote:Op donderdag 19 mei 2016 19:12 schreef Catkiller het volgende:
Waarom zie ik die kut post niet op mijn scherm gvd
Nee dat ook niet lol. Ik ga echt niet weer te veel betalen aan een laptop waar ik niets bijzonders mee doe, ik wil wel meer investeren in mn phone.quote:Op donderdag 19 mei 2016 19:11 schreef Chai het volgende:
[..]
Had je voor laptop al wel een keuze gemaakt? rich girl ben jij.
als ik zie dt jij boondocks hebt gedownloadquote:Op donderdag 19 mei 2016 19:12 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
DAN HAD JE TOCH GODVERDOMME GENOEG TIJD MAN ALLEMACHTRIG JEETJEJEJE
zeer liegt nooit vieze kut zeer is een eerlijke jongemanquote:
alle mocro zijn rijk kijk maar naar hun mercedessenquote:Op donderdag 19 mei 2016 19:12 schreef Crip het volgende:
[..]
Nee dat ook niet lol. Ik ga echt niet weer te veel betalen aan een laptop waar ik niets bijzonders mee doe, ik wil wel meer investeren in mn phone.
oh nee ben totaal niet rich hoor lol, werk niet eens ;s.
wrm zou ik downloaden als dat op netflix staatquote:Op donderdag 19 mei 2016 19:13 schreef Crip het volgende:
[..]
als ik zie dt jij boondocks hebt gedownload
ja kan ik niet ruiken dat dt het geval is. Ik keek het voordat netflix bestond ;squote:Op donderdag 19 mei 2016 19:13 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
wrm zou ik downloaden als dat op netflix staat
Wow zo stoerquote:Op donderdag 19 mei 2016 19:14 schreef Crip het volgende:
[..]
ja kan ik niet ruiken dat dt het geval is. Ik keek het voordat netflix bestond ;s
netflix bestaat al sinds 1997 hoorquote:Op donderdag 19 mei 2016 19:14 schreef Crip het volgende:
[..]
ja kan ik niet ruiken dat dt het geval is. Ik keek het voordat netflix bestond ;s
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |