Wow heb deze telefoon nu 1,5 jaar en kom hier nu pas achterquote:
Je bent zelf een man baviaanquote:Op donderdag 19 mei 2016 19:59 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
geef godverdomme gewoon de link man baviaan
Vond je die rol zo slecht gespeeld dan?quote:Op donderdag 19 mei 2016 19:57 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ben zo terug, even mycroft een 1 ster review op yelp geven
Hopelijk haat je me nu minderquote:Op donderdag 19 mei 2016 19:59 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Wow heb deze telefoon nu 1,5 jaar en kom hier nu pas achter
quote:Op donderdag 19 mei 2016 19:59 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Techneut, als je niet meer wil posten moet je op het kruisje rechtsboven klikkenquote:Op donderdag 19 mei 2016 19:59 schreef Chloroform het volgende:
[..]
net een rol wc papierquote:Op donderdag 19 mei 2016 20:00 schreef bondage het volgende:
[..]
Vond je die rol zo slecht gespeeld dan?
Kun je niet bij instellingen en dan batterij kijken hoeveel % je apps gebruiken van je batterij?quote:
haha a-technisch meisje togquote:Op donderdag 19 mei 2016 19:59 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Net of er Nokia's zijn met een korte batterijduur.quote:Op donderdag 19 mei 2016 20:01 schreef Der_Mann het volgende:
mijn nokia 7650 heeft ook last van korte batterijduur
Durf me niet zo bloot te geven uit angst dat je weer een mes in m'n rug steektquote:
Jup, geen lekkere studentes die iets willen huren in Rolde. Al heb ik van mijn goed geïnformeerde buurman gegrepen dat er een paar huizen verderop een vrijgezelle dame woont. Die ga ik een keer op de koffie uitnodigen, schijnt hier ook nog niet zo lang te wonen.quote:Op donderdag 19 mei 2016 19:59 schreef HPLC het volgende:
[..]
Ben alleen bang dat het kamertje leeg blijft
ja heb de batterij weggegooid dus vandaarquote:Op donderdag 19 mei 2016 20:02 schreef Zosk het volgende:
[..]
Net of er Nokia's zijn met een korte batterijduur.
Gewoon skaten en voor je het weet krijg je dagelijks een massagequote:Op donderdag 19 mei 2016 20:02 schreef bondage het volgende:
[..]
Jup, geen lekkere studentes die iets willen huren in Rolde. Al heb ik van mijn goed geïnformeerde buurman gegrepen dat er een paar huizen verderop een vrijgezelle dame woont. Die ga ik een keer op de koffie uitnodigen, schijnt hier ook nog niet zo lang te wonen.
Dat ging bijna goedquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |