Waarom zo gemeen omdat dat meisje van haar leven geniet. :Squote:Op donderdag 19 mei 2016 16:45 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Denk dat je zelfs van de tranen nog syfilis krijgt.
quote:Op donderdag 19 mei 2016 16:45 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Was srs hoor, nu ik het snap heel hard gelachen.
Ik duim voor je. Misschien mag je dan ook na die andere 13 jongensquote:Op donderdag 19 mei 2016 16:45 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Waarom zo gemeen omdat dat meisje van haar leven geniet. :S
Bedankt, jij bent een goede vriend.quote:Op donderdag 19 mei 2016 16:46 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ik duim voor je. Misschien mag je dan ook na die andere 13 jongens
Ik kan een goeie vriend zijn en een vervelende vijand.quote:Op donderdag 19 mei 2016 16:47 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Bedankt, jij bent een goede vriend.
Wat is een oeterquote:
Als je gewoon he zegt lukt het ook wel. Niet te moeilijk.quote:Op donderdag 19 mei 2016 16:48 schreef Catkiller het volgende:
Sws gaat dat wel lukken na dat uithuilen. A shoulder to cry on..
wat heb jij op je schouder gesmeerd, zo vriendelijk ben jij nooitquote:Op donderdag 19 mei 2016 16:43 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Lekker jezelf gemycroft vandaag? Deed vast pijn om alles te lezen maar je mag je tranen drogen op mijn schouder hoor.
Ja echt drama dit hoorquote:
Ook een vervelende vriend zekerquote:Op donderdag 19 mei 2016 16:48 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ik kan een goeie vriend zijn en een vervelende vijand.
Hequote:Op donderdag 19 mei 2016 16:49 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
wat heb jij op je schouder gesmeerd, zo vriendelijk ben jij nooit
[..]
Ja echt drama dit hoor
Ze deden lelijk over jou dus ik doe nu aardig voor de balans in je leven.quote:Op donderdag 19 mei 2016 16:49 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
wat heb jij op je schouder gesmeerd, zo vriendelijk ben jij nooit
ja, ook datquote:
Ik ga nu uit frustraties vlogje erover makenquote:Op donderdag 19 mei 2016 16:49 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Ze deden lelijk over jou dus ik doe nu aardig voor de balans in je leven.
Link me je beautykanaal op YTquote:Op donderdag 19 mei 2016 16:50 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ik ga nu uit frustraties vlogje erover maken
Wat ben jij makkelijk zeg, was je maar een vrouw dan zou iemand nog iets aan je hebben.quote:Op donderdag 19 mei 2016 16:51 schreef HPLC het volgende:
[..]
moest lachen, hoewel ik niet weet wat een oeter is
Door nu de bespeelde maagd uit te gaan hangen bevestig je het alleen maar. Dat is pas gemeen.quote:Op donderdag 19 mei 2016 16:49 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Ze deden lelijk over jou dus ik doe nu aardig voor de balans in je leven.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |