abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_162365113
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 mei 2016 21:23 schreef Maastoren het volgende:
De vraag is wie er zit te jokken. Feyenoord die zegt dat Vilhena een buitensporig salaris wilde of Vilhena die zegt dat Feyenoord minder salaris bood dan dat ze een VD Heijden geven...
Als je vraagt wie er jokt dan is het antwoord niet zo moeilijk denk ik.. Van Geel is in mijn ogen een van de grootste gluiperds uit de voetballerij
pi_162365114
kk van geel leg weer te slape
  vrijdag 20 mei 2016 @ 21:27:05 #153
434029 KillemWieft
Zie signature
pi_162365125
Het komt Van Geel beter uit dat Tonny vertrekt, hij heeft immers al geïnvesteerd in een vervanger.
Proud member of the IDGAF+FU2 community
pi_162365142
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 mei 2016 21:26 schreef Ties02 het volgende:
kk van geel leg weer te slape
Jij durft

quote:
0s.gif Op vrijdag 20 mei 2016 21:26 schreef Pleun2011 het volgende:

[..]

Als je vraagt wie er jokt dan is het antwoord niet zo moeilijk denk ik.. Van Geel is in mijn ogen een van de grootste gluiperds uit de voetballerij
Eens
pi_162365162
Ik kan me wel voorstellen hoe dat gesprek van de week is gegaan. Gio was positief naar VIlhena over zijn eisen, Mart zat er bij en zei toen niets (want dat doet Mart niet graag, eerlijk zijn in iemands gezicht). Gesprek voorbij, iedereen een positief gevoel. Mart overlegd vandaag pas met Gudde en samen denken ze dat het het beste is om dit vrijdag avond op de website te gooien zonder Vilhena dat te berichten.
pi_162365168
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 mei 2016 21:27 schreef KillemWieft het volgende:
Het komt Van Geel beter uit dat Tonny vertrekt, hij heeft immers al geïnvesteerd in een vervanger.
Dat zal ook wel meespelen ja.
Van Geel verdient dacht ik zo'n 7 ton per jaar.. Hij heeft er wel voor gezorgd dat hij zelf zijn schaapjes op het droge heeft in ieder geval
  Moderator vrijdag 20 mei 2016 @ 21:30:24 #157
362868 crew  Slobeend
of all places
pi_162365220
Het argument van Van Geel zal wel zijn dat het kamp Vilhena niet meer met hem wilde praten dus dat ze dan ook geen telefoontje kunnen verwachten van hem. Privéoorlogjes, lekker man. Topsportklimaatje hoor.
pi_162365228
Jammer dat VI er niet is vanavond om meerdere redenen
pi_162365234
Komt bij dat het een typisch van Geel bericht is. Toch nog even die trap na over die eisen (maar niet vertellen wat dan die eisen zijn, als ze dan zo buitensporig asociaal zijn, leg dan uit waarom).
Dezelfde lijn zag je bij Guidetti en als ik me niet vergis hadden we dit zelfde geouwehoer rond de contract verlenging van de Vrij maar dan dat Mathijsen zoveel verdiende.
pi_162365304
Zonde.

Middenveldje met

De_Staaf/Schuurman
De_Taap/Karsdorp-El Ahmadi/Verdonk dan maar

Iedereen blij jongens, eigen jeugd krijgt de kans!!
pi_162365354
Lekker signaal naar je eigen jeugd ook. Als je bij ons het eerste haalt dan betalen we je sowieso minder dan willekeurige gehandicapten die we gekocht hebben van andere Nederlandse clubs.
  vrijdag 20 mei 2016 @ 21:38:23 #162
262211 hhh38
Duistere driften en afgoderij
pi_162365490
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 mei 2016 21:34 schreef Maastoren het volgende:
Lekker signaal naar je eigen jeugd ook. Als je bij ons het eerste haalt dan betalen we je sowieso minder dan willekeurige gehandicapten die we gekocht hebben van andere Nederlandse clubs.
Het zou mooi zijn als er eens wat meer transparantie komt qua salarissen in de voetbalwereld. Dan zijn we eens af van dit soort geruchten.
  vrijdag 20 mei 2016 @ 21:39:18 #163
288545 PIETR
Facta non Verba
pi_162365521
Zelf wel gaan lopen te bedelen voor een hoger salaris omdat Vitesse interesse heeft, maar als een jeugdspeler evenveel wil verdienen als de andere basisspelers dan kan dat niet.

Tyfus Van Geel. Optyvuh, gauw!
Niets is sterker dan dat ene woord
pi_162365553
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 mei 2016 21:31 schreef Scrummie het volgende:
Komt bij dat het een typisch van Geel bericht is. Toch nog even die trap na over die eisen (maar niet vertellen wat dan die eisen zijn, als ze dan zo buitensporig asociaal zijn, leg dan uit waarom).
Dezelfde lijn zag je bij Guidetti en als ik me niet vergis hadden we dit zelfde geouwehoer rond de contract verlenging van de Vrij maar dan dat Mathijsen zoveel verdiende.
Van Geel = altijd zijn eigen straatje schoonvegen door anderen te beschadigen

Als ik probeer objectief te zijn dan vind ik dat hij goed werk heeft geleverd toen we geen geld hadden, maar hij lijkt me een ongelofelijke kwal. Zelfde categorie als Bert van Oostveen.. Danny Blind.. geen zelfreflectie en over lijken gaan om zelf maar buiten schot te blijven
pi_162365686
Waarheid ligt ongetwijfeld ergens in het midden, maar wat een ongelofelijk gênante vertoning weer. Hoe dit naar buiten wordt gebracht is genoeg om Van Geel eruit te flikkeren, hopelijk ziet se RvC dat ook in en gebeurt het nog snel.
pi_162365702
Ben wel benieuwd hoe Tonny het gaat doen in het buitenland. Financieel zal hij er niet slechter van worden maar hij komt niet binnen bij een club als 'grote jongen'.. heeft 0,0 interlands achter zijn naam. Clubs zien dat soort spelers toch vaak als gokje dat ze wel kunnen wagen en dan kom je al snel op de bank terecht.
pi_162365721
Gouka zegt op Twitter dat Vilhena nu ver onder spelers als Nelom en Vejinovic zit, en dat Vilhena richting El Ahmadi wou gaan. Nou weet ik niet of hij dat zou moeten eisen, maar ik ben dan meer benieuwd naar wat Nelom nu krijgt bijvoorbeeld. Vilhena zou daar flink boven moeten zitten tegen El Ahmadi aan denk ik.
pi_162365753
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 mei 2016 21:45 schreef Scrummie het volgende:
Gouka zegt op Twitter dat Vilhena nu ver onder spelers als Nelom en Vejinovic zit, en dat Vilhena richting El Ahmadi wou gaan. Nou weet ik niet of hij dat zou moeten eisen, maar ik ben dan meer benieuwd naar wat Nelom nu krijgt bijvoorbeeld. Vilhena zou daar flink boven moeten zitten tegen El Ahmadi aan denk ik.
Nelom zit rond de 5 ton dacht ik
  Moderator vrijdag 20 mei 2016 @ 21:46:23 #169
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_162365755
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 mei 2016 21:31 schreef Scrummie het volgende:
Mart :')

Jij mag Mart zeggen? :)

OT :

Wát een farce weer.
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
pi_162365770
quote:
Vilhena zat flink onder de rest omdat hij al 3(?) jaar niks tekende natuurlijk. Nelom zal rond de 4 of 5 ton zitten denk ik.

El Ahmadi rond of iets boven de miljoen. Dat is wel iets te gortig voor een 20 jarige bij Feyenoord, helaas.
pi_162365785
quote:
9s.gif Op vrijdag 20 mei 2016 21:46 schreef onlogisch het volgende:

[..]

Mart :')

Jij mag Mart zeggen? :)

OT :

Wát een farce weer.
Ik mag alles. En ja, dat dus.
  vrijdag 20 mei 2016 @ 21:47:42 #172
262211 hhh38
Duistere driften en afgoderij
pi_162365786
quote:
Ik vind echt niet dat Vilhena al verdient om naar het salaris van El Ahmadi te gaan. Wat verdient Kongolo nu? Rond dat bedrag zou hij wel mogen uitkomen.
pi_162365792
quote:
Nelom zal wel zo'n 5/6 ton pakken vrees ik. Las op twittert dat VD Heijden 6/7 ton pakt. Vilhena verdient toch ook zo'n salaris? Zal je ook weer zien dat Nelom wordt verlengd en dat de Witte Keniaan wordt verkocht :'(
  Moderator vrijdag 20 mei 2016 @ 21:48:22 #174
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_162365807
Het meest treurige nieuws van deze week vind ik dat KEA heeft bijgetekend.
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
pi_162365812
quote:
14s.gif Op vrijdag 20 mei 2016 21:47 schreef Typisch het volgende:

[..]

Vilhena zat flink onder de rest omdat hij al 3(?) jaar niks tekende natuurlijk. Nelom zal rond de 4 of 5 ton zitten denk ik.

El Ahmadi rond of iets boven de miljoen. Dat is wel iets te gortig voor een 20 jarige bij Feyenoord, helaas.
Ja eens. Als hij echt zoveel wou, dan is het terecht dat Feyenoord daar niet in mee is gegaan.

Maar dan nog, de manier waarop weer ...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')