neequote:Op maandag 20 juni 2016 16:50 schreef LadyBlack het volgende:
Kan t zijn dat ik jou laatst in Burgers' Zoo zag Stippel?
Helaas alleen de Toddler en de tai tai is al uitverkocht.quote:Op dinsdag 21 juni 2016 07:54 schreef McLaura het volgende:
Bij Limango hebben ze vanaf vandaag de Kokadi toddler Rubin Stars, roze Tai Tai en Flip in de aanbieding. Nu ¤99,99- en als je een account aanmaakt via deze link, dan krijg je ¤10,- korting, incl. verzendkosten betaal je dan ¤93,94
Ik zag er iemand met (dacht ik) een Yaro en een ongeveer even oud zoontje, en ze leek wel op je jaquote:
mijn haar gelijk geknipt vandaag.. ^^, zal asap een foto uploaden voor de spottersquote:Op dinsdag 21 juni 2016 17:19 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Ik zag er iemand met (dacht ik) een Yaro en een ongeveer even oud zoontje, en ze leek wel op je ja
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dus ik ga maar eens oefenen op de ruck, misschien boek ik wel een draagconsult. Iemand nog aanraders voor consulenten omgeving Almere? (Cassandra?).
Hij mag nog niet op de rug in de Bondolino, neem ik aan?
[ Bericht 10% gewijzigd door #ANONIEM op 30-06-2016 14:17:47 ]
quote:Op donderdag 30 juni 2016 14:17 schreef Razztwizzle het volgende:
LB en Szo lief! En mooie doek!
Ik deed Tas gisteren weer eens in de doek. Met z'n 8 kilo wordt het wel een pietsje beetje zwaar op de buik:
hij moet zelfstandig kunnen zitten voor de Bondolino. Ik pb je straks evenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dus ik ga maar eens oefenen op de ruck, misschien boek ik wel een draagconsult. Iemand nog aanraders voor consulenten omgeving Almere? (Cassandra?).
Hij mag nog niet op de rug in de Bondolino, neem ik aan?
Ik ben een groot fan van de Marsupiquote:Op zondag 3 juli 2016 09:36 schreef lunamatic het volgende:
Heeft iemand hier ervaring met de marsupi plus draagzakken? Ik merk dat ik een doek toch nog wat onhandig vind soms en mijn vriend vindt het helemaal niets. Nu benieuwd dus op zoek naar een draagzak. Als ik op plaatjes van het internet af ga twijfel ik tussen een tula en de marsupi plus, puur gebaseerd op het uiterlijk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |