Heeft je droger een koude blaasstand? Dan zou ik die gebruiken, het niet in de droger mogen kan bij doeken volgens mij alleen betrekking hebben op de warmte.quote:Op zaterdag 28 mei 2016 09:19 schreef LadyBlack het volgende:
Vraagje he, in het wasvoorschrift van die Lennylamb staat dat ie niet in de droger mag... Staat dat er altijd in?
Hij kan namelijk nog best een stuk zachter dus zou m wel graag even erin gooien!
Ga ik checken!quote:Op zaterdag 28 mei 2016 09:53 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Heeft je droger een koude blaasstand? Dan zou ik die gebruiken, het niet in de droger mogen kan bij doeken volgens mij alleen betrekking hebben op de warmte.
Die laatste heb ik gebruikt en dat was erg makkelijk (en ik maak nooit zelf dingen!!). Aanrader dusquote:Op zondag 29 mei 2016 07:15 schreef Dot. het volgende:
Ik heb ooit een patroon gevonden malteser, ik ga even zoeken!
Deze wilde ik gaan maken, maar mn stof is nooit gekomen... https://mycraftylifeasana(...)l-suck-pad-tutorial/. Op deze site staat ook een patroon voor een capuchon slaapkapje. Maar nu zag ik net ook deze, als je van die hoekpads wilt: http://katieskps.blogspot(...)ol-pad-tutorial.html
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik gebruikte vorige zomer de Hoppediz Antigua, ook wel dun maar prima te doen als beginner.quote:Op zondag 5 juni 2016 21:34 schreef kniftyhooker het volgende:
Thanks Moppert, dan zal die wellicht niet de eerste keus zijn.
Heb jij misschien fijne ervaringen met een doek die je zomers gebruikt hebt die voor een starter ook fijn zou zijn?
Ja, die heb ik ook met veel plezier gebruikt in de zomer. Heerlijk dun. Is inderdaad wel alleen de eerste maanden te gebruiken. Ik heb hem gebruikt tot I zeven maanden was. maar zij was geen zware baby.quote:Op zondag 5 juni 2016 22:10 schreef lunapuella het volgende:
Ik vond de vipcarrier met bamboe fijn in de zomer. Is wel een rekbare doek, maar dat is misschien juist makkelijker om mee te beginnen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |