SPOILER: F.A.Q.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Slowchat is toegestaan, maar hou tijdens shows graag wel rekening met de DJ! Praat op deze momenten het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaakSPOILER: de eedOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.DISCLAIMER
Radio49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur, of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's L2B's Mixcloud
bah nee, kratje is beterquote:
Voor het zingen van deze song kan je in de Nederlandse voetbalstadions een stadionverbod krijgen...quote:Wordt nu afgespeeld : NWA - 13. NWA - Fuck Tha Police (1988)
Ben je dubbel de sjaak als je een button draagt.quote:Op donderdag 19 mei 2016 10:15 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Voor het zingen van deze song kan je in de Nederlandse voetbalstadions een stadionverbod krijgen...
Ik ben meer voor zelfregulering.quote:Op donderdag 19 mei 2016 11:05 schreef MadMaster het volgende:
[..]
ACAB of 1312 mag ook niet, 9 maanden stadionverbod...
Leuk, maar daar denken sommigen toch anders over wat dat thema betreft...quote:Op donderdag 19 mei 2016 11:06 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ik ben meer voor zelfregulering.
Ik heb eik nooit een thema. ben beetje losgeslagen.quote:Op donderdag 19 mei 2016 11:07 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Leuk, maar daar denken sommigen toch anders over wat dat thema betreft...
Vertel eens iets nieuws...quote:Op donderdag 19 mei 2016 11:09 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ik heb eik nooit een thema. ben beetje losgeslagen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |