abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 23 mei 2016 @ 19:06:48 #76
222292 MacorgaZ
Computer says no.
pi_162441893
De GearVR (met Package Disabler zodat hij niet automatisch de Oculus-app opstart) is ook best een fijne Cardboard :D
Op zondag 2 augustus 2015 22:19 schreef Qwea het volgende:
Mijn kut smaakt minder zuur dan dit bier.
pi_162442529
Voor de geïnteresseerden, straks om 20:29 - 21:29 uur op RTLZ:

Z Doc: Het Internetfenomeen Alibaba
quote:
Documentaire over Jack Ma, de oprichter van China's eerste internetbedrijf 'Alibaba Group'. Een onmogelijke exercitie dacht men, maar inmiddels is hij eigenaar van een website met een miljardenomzet.
EDIT: jeuj, net tóch nog een Loop VR kunnen bestellen. *O*
Mijn telefoon is echter 4.7" dus te klein. :')

[ Bericht 14% gewijzigd door Iemand91 op 23-05-2016 19:56:00 ]
pi_162444417
Hmm, paar keer geprobeerd ,maar elke keer op 't laatste moment out of stock :{
"If you're not a manc, you're a wank"
  maandag 23 mei 2016 @ 20:45:04 #79
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_162444856
quote:
Item Sku Qty Subtotal
OnePlus Loop VR Headset 0302000801 1 0,00 ¤
Misschien doen ze een verschillende timeframes openen met elk 1000 stuks ofzo om meer mensen (die de e-mail later krijgen enzo ofzo) de kans te geven. Probeer het rond 21:30 nog eens: https://oneplus.net/nl/oneplus-loop-vr .
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_162445122
quote:
14s.gif Op maandag 23 mei 2016 20:45 schreef shiznuts het volgende:

[..]

Misschien doen ze een verschillende timeframes openen met elk 1000 stuks ofzo om meer mensen (die de e-mail later krijgen enzo ofzo) de kans te geven. Probeer het rond 21:30 nog eens: https://oneplus.net/nl/oneplus-loop-vr .
Ik f5 me gek!
"If you're not a manc, you're a wank"
  maandag 23 mei 2016 @ 21:52:22 #81
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_162447084
quote:
16s.gif Op vrijdag 6 mei 2016 14:40 schreef tokko1 het volgende:
Zag bij de buren van T.net een leuk item bij Tinydeal voorbij komen, de moeite van 't reposten waard ;)

https://s.taobao.com/sear(...)utf8&sort=renqi-desc

http://www.tinydeal.com/f(...)g-sofa-p-159060.html

[ afbeelding ]
well, it's gonna be booming now. :P
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_162447204
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 mei 2016 15:47 schreef eddepetfokt het volgende:
Hm, binnenkort weer een Xiaomi gadget erbij...

http://www.china-gadgets.de/gadget/xiaomi-drohne/
Een drone??
  maandag 23 mei 2016 @ 22:01:08 #83
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_162447361
Neuh, alien cybernetics die ingevroren dode mensen een 2e leven geven.

_

en ff iets anders. Nadat MisterTao een beetje een domper is geworden (discountzone past geen korting meer toe, je betaalt volle mep en krijgt het daarna terug als het echt goedkoper was (maar wel service fee rekenen berekend aan de 'van'-prijs)... en balance een top-up geven niet meer via AliPay en via CC of bank gedoe) eens cssbuy een kans aan het geven. Tot nu toe loopt het prima (PayPal top-up, HD foto's van je item, bereid bij andere sites voor je te bestellen, ook chineesadres forwarding service). :)
*gaat het om

-- oh en monkey, iets voor je collectie? B-) iesch mooi (ook in carbon-look).

[ Bericht 38% gewijzigd door shiz op 23-05-2016 23:21:07 ]
pi_162454165
Mooie bluetooth(?) speaker Shiz. Ben benieuwd naar je mini review.
  dinsdag 24 mei 2016 @ 14:40:45 #86
423269 l0lownkill
SjinaSjopper
pi_162462465
Iemand ervaring met fancy pokersetjes van onze vrienden in het midden-oosten? Wordt een keer tijd mijn blik waar de helft van de chips uit mist te vervangen ;)

Edit: laat maar, in China zijn ze nauwelijks of te duur te krijgen. On the other hand, op amazon heb je zeer leuke setjes voor een magere prijs :)

[ Bericht 24% gewijzigd door l0lownkill op 24-05-2016 14:48:28 ]
You can't be late if you don't show up.
pi_162463226
Ik moet een pakketje terug sturen naar een bepaald bedrijf (banggood), alleen ik kom er niet helemaal uit.

Op dit moment heb ik dit:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat moet er bij huisnummer komen te staan?
Zie spoiler voor de gegevens
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

[ Bericht 7% gewijzigd door igi0n op 24-05-2016 15:13:45 ]
  dinsdag 24 mei 2016 @ 18:54:18 #88
327191 RobertNL
For your gear.
pi_162469106
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 mei 2016 15:06 schreef igi0n het volgende:
Ik moet een pakketje terug sturen naar een bepaald bedrijf (banggood), alleen ik kom er niet helemaal uit.

SPOILER
SPOILER
Hmz, je wil online frankeren? Zonder werkte het iig prima de vorige keer :P. Althans heb het adres gewoon zo op de doos gezet (ook in het Chinees overigens; voor de zekerheid).
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
pi_162469198
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 mei 2016 15:06 schreef igi0n het volgende:

SPOILER
SPOILER
Probeer het eens in het webcare topic. Daar zit een Nederlandse medewerker van Banggood die je vast kan helpen.
Uitvinder van de biersmiley.
  dinsdag 24 mei 2016 @ 20:20:17 #90
45722 Dromer
Zo veel letters Zo weinig ruim
pi_162471635
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 mei 2016 14:40 schreef l0lownkill het volgende:
Iemand ervaring met fancy pokersetjes van onze vrienden in het midden-oosten? Wordt een keer tijd mijn blik waar de helft van de chips uit mist te vervangen

Misschien dat ze in Syrië in de aanbieding zijn. Of bedoel je het (verre) Oosten? ;)
I am just a dreamer, but you are just a dream
  dinsdag 24 mei 2016 @ 20:59:26 #91
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_162472848
al-Kei goede aanbieding.

ff off-topic... maar wel interessant. Als je van de smartwatches bent... Pebble's back!
https://www.kickstarter.c(...)tirely-new-3g-ultra/
e-paper display en 10 dagen standby, ook een tracker/mediaplayer/hackable wearable. Worth checking out.
  dinsdag 24 mei 2016 @ 21:00:34 #92
327191 RobertNL
For your gear.
pi_162472894
quote:
10s.gif Op dinsdag 24 mei 2016 20:59 schreef shiznuts het volgende:
al-Kei goede aanbieding.

ff off-topic... maar wel interessant. Als je van de smartwatches bent... Pebble's back!
e-paper display en 10 dagen standby, ook een tracker/mediaplayer/hackable wearable. Worth checking out.
Ah, dat ja. Iets met:
quote:
Thanks for backing Pebble 2, Time 2 + All-New Pebble Core by Pebble Technology.
:')
  dinsdag 24 mei 2016 @ 21:09:41 #93
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_162473215
Waarom de 2 én Time 2? :P
Omdat twee polsen? :+
pi_162473790
quote:
al-Kei goede aanbieding.

Smaken verschillen, maar die Pebble 2 kan echt niet meer. Graag Motorola of Huawei design met e ink scherm.
Of als het echt moet de Time 2 ook in black-white e ink...
  dinsdag 24 mei 2016 @ 21:30:43 #95
327191 RobertNL
For your gear.
pi_162473933
quote:
10s.gif Op dinsdag 24 mei 2016 21:09 schreef shiznuts het volgende:
Waarom de 2 én Time 2? :P
Omdat twee polsen? :+
Mailtje is algemeen; alle 3 staan in de titel. Maar alle 3 is een beetje te gek natuurlijk.
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 mei 2016 21:26 schreef eddepetfokt het volgende:

[..]

Smaken verschillen, maar die Pebble 2 kan echt niet meer. Graag Motorola of Huawei design met e ink scherm.
Pebble is wat mij betreft nog steeds een van de betere horloges. Verwacht overigens ook wel een upgrade van de round binnenkort. Niet dat Android Wear niet bevalt (gebruik ik nu) maar toch mis ik daar de batterijduur van de Pebble.

Er was toen ook eens een Chinees (Weloop) die een Epaper display had. Maar verder uit China ook niets meer gezien. Ook de Wear watches uit China komen nog niet echt op gang (terwijl MTK de chip er toch voor heeft).
pi_162474768
quote:
al-Kei goede aanbieding.

Ach. Wat nou maar eens op die Mi Smartwatch. 8-)
  dinsdag 24 mei 2016 @ 22:13:18 #97
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_162475399
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 mei 2016 21:30 schreef RobertNL het volgende:

[..]

Mailtje is algemeen; alle 3 staan in de titel. Maar alle 3 is een beetje te gek natuurlijk.

[..]

Pebble is wat mij betreft nog steeds een van de betere horloges. Verwacht overigens ook wel een upgrade van de round binnenkort. Niet dat Android Wear niet bevalt (gebruik ik nu) maar toch mis ik daar de batterijduur van de Pebble.

Er was toen ook eens een Chinees (Weloop) die een Epaper display had. Maar verder uit China ook niets meer gezien. Ook de Wear watches uit China komen nog niet echt op gang (terwijl MTK de chip er toch voor heeft).
Mensen met een Pebble zijn er idd eigenlijk altijd erg te spreken over. Ik vond het zo'n beetje elke keer opladen een beetje mweh. Ook afleesbaarheid. Dit jaar de Moto360 en G Watch R niet omgehad meer (ben wel blij met m'n Casio, toch beetje gadget, analoog, maar toch een displaytje erin verwerkt en solar charged & wereldtijdontvangst, maar ja, daar ga je geen Whatsapp-update op kunnen lezen :P ). Helaas wordt er hier en daar, en ook door Apple hoor, vol ingezet op hoekige displays i.p.v. ronde. Denk dat het bij e-paper misschien ook wel lastiger is; geen idee. Gelimiteerde resolutie? Uiteindelijk is text weergeven idealer in hoekige paginavorm. 't Meest efficiënt, maar idd niet de mooiste oplossing als horloge zelf.
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 mei 2016 21:55 schreef davedavy het volgende:

[..]

Ach. Wat nou maar eens op die Mi Smartwatch. 8-)
Mooie push back on-topic. B-) Nicely done.
Dat is wel meer een fitnesstracker die dan een displaytje heeft: een smartband, not a smartwatch.
Maar uiteraard ook wel benieuwd naar! Morgen 25.5 (toch?) nieuwe aankondigingen, drone, smartband misschien??
  dinsdag 24 mei 2016 @ 22:33:51 #98
327191 RobertNL
For your gear.
pi_162476350
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 mei 2016 22:13 schreef shiznuts het volgende:

[..]

Mensen met een Pebble zijn er idd eigenlijk altijd erg te spreken over. Ik vond het zo'n beetje elke keer opladen een beetje mweh. Ook afleesbaarheid. Dit jaar de Moto360 en G Watch R niet omgehad meer (ben wel blij met m'n Casio, toch beetje gadget, analoog, maar toch een displaytje erin verwerkt en solar charged & wereldtijdontvangst, maar ja, daar ga je geen Whatsapp-update op kunnen lezen :P ). Helaas wordt er hier en daar, en ook door Apple hoor, vol ingezet op hoekige displays i.p.v. ronde. Denk dat het bij e-paper misschien ook wel lastiger is; geen idee. Gelimiteerde resolutie? Uiteindelijk is text weergeven idealer in hoekige paginavorm. 't Meest efficiënt, maar idd niet de mooiste oplossing als horloge zelf.

[..]

Mooie push back on-topic. B-) Nicely done.
Dat is wel meer een fitnesstracker die dan een displaytje heeft: een smartband, not a smartwatch.
Maar uiteraard ook wel benieuwd naar! Morgen 25.5 (toch?) nieuwe aankondigingen, drone, smartband misschien??
Event is voor de drone; live te volgen via de site van ibuygou zag ik al :)
  woensdag 25 mei 2016 @ 00:30:39 #99
434955 dodge_911
Test wel 'ns wat
pi_162479800
Klein vraagje : zou ik alle (nog relevante) powerbanks uit De grote powerbank test een keer herhalen met de nieuwe meters?
Kan ze allemaal hertesten, op de Cager na, die is zoek })
:: Not an expert, but I play one on the web ::
:: Dodgereviews @ YouTube ::
pi_162481483
quote:
12s.gif Op woensdag 25 mei 2016 00:30 schreef dodge_911 het volgende:
Klein vraagje : zou ik alle (nog relevante) powerbanks uit De grote powerbank test een keer herhalen met de nieuwe meters?
Kan ze allemaal hertesten, op de Cager na, die is zoek })
Balen , ik wou net de nieuwe resultaten van die Cager weten :P

Maar serieus, denk je dat de conclusies anders kunnen zijn? Zo ja, dan is een nieuwe test wel zinvol. ^O^

Nog wat anders. Ik wacht al 3,5 maand op een pakketje van Tinydeal. Ze willen niks voor me doen en komen alleen maar met de standaard opmerkingen (vraag na bij het postkantoor, wacht nog een paar dagen). Afijn je kent het wel. Gisteren dus maar een geschil aangemaakt. Meteen reactie terug dat ze 100% refund willen geven...in punten.
Bem ik niet mee akkoord gegaan. Ik heb al zoveel moeite moeten doen dat ik eigenlijk niets meer bij Tinydeal wil bestellen. En ik baal eigenlijk het meest dat ze pas wat doen als je Paypal inschakelt. Als ik toevallig met Ideal had betaald had ik zowiezo kunnen fluiten naar een oplossing.
Wat is jullie ervaring met TD bij dit soort gevallen?

[ Bericht 4% gewijzigd door eddepetfokt op 25-05-2016 08:23:17 ]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')