Gaat over kanker en zo. En interview met Theo Bos zijn weduwe. Heb maar afgezet komt te dichtbijquote:
bij mij begint het eigenlijk al na de eisprong maarjaquote:Op donderdag 19 mei 2016 12:00 schreef Lokasenna het volgende:
Bij mij is het nu.
Gelukkig was ik daarvoor toch al dieptepunt gedeprimeerd.
Oh die heb ik niet want pil.quote:Op donderdag 19 mei 2016 12:01 schreef supersof het volgende:
[..]
bij mij begint het eigenlijk al na de eisprong maarja
Die heb je toch niet als je pil neemtquote:Op donderdag 19 mei 2016 12:01 schreef supersof het volgende:
[..]
bij mij begint het eigenlijk al na de eisprong maarja
naar de bieb toequote:Op donderdag 19 mei 2016 11:57 schreef supersof het volgende:
[..]
was het nou in de straat van de natuurwinkel of naar de bieb toe?
quote:
De denkbeeldige dan. Gewoon vanaf die weekquote:
Dus je hebt het maar een week per maand niet?quote:Op donderdag 19 mei 2016 12:03 schreef supersof het volgende:
[..]
[..]
De denkbeeldige dan. Gewoon vanaf die week
Ze liegt of haar pil werkt niet.quote:Op donderdag 19 mei 2016 12:04 schreef supersof het volgende:
Een vriendin van me zegt altijd dat ze haar eisprong voelt maar ze is aan de pil??
Ja zoiets, in ieder geval, die week voel ik me veel beter.quote:Op donderdag 19 mei 2016 12:04 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Dus je hebt het maar een week per maand niet?
Ja, vond het ook veeeeeel beter voelen zonder. Helaas moet het nu eenmaal.quote:Op donderdag 19 mei 2016 12:07 schreef Elan het volgende:
Mijn zus zegt dat pil echt rotzooi is, sinds ze niet meer slikt geen migraine meer en veel positiever.
Maar ik heb geen zin om twee keer per maand ongesteld te zijnquote:Op donderdag 19 mei 2016 12:07 schreef Elan het volgende:
Mijn zus zegt dat pil echt rotzooi is, sinds ze niet meer slikt geen migraine meer en veel positiever.
Is soms ook lastig hoor.quote:Op donderdag 19 mei 2016 12:08 schreef Lokasenna het volgende:
Ik ging net bloedprikken voor vitamine D enzo.
Dat meisje dat me moest prikken was helemaal zenuwachtig en kon het niet vinden enzo. Moest haar collega het doen.
Precies baby's geven ook rotzooi.quote:Op donderdag 19 mei 2016 12:08 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ja, vond het ook veeeeeel beter voelen zonder. Helaas moet het nu eenmaal.
Nou ja, de andere kon het binnen twee seconden. Dus lag wel aan haar. Maar goed, iedereen moet het leren natuurlijk.quote:
Tegen baby's vind ik condooms ook gewoon prima.quote:Op donderdag 19 mei 2016 12:10 schreef Elan het volgende:
[..]
Precies baby's geven ook rotzooi.
Of spiraaltje, maar hoor je ook rare verhalen over.
Twee keer per maand, wat een helquote:Op donderdag 19 mei 2016 12:08 schreef supersof het volgende:
[..]
Maar ik heb geen zin om twee keer per maand ongesteld te zijn
Maar misschien is het nu anders als ik stop
Alleen wil ik niet stoppen
hossel hebt dat ook zegt zequote:Op donderdag 19 mei 2016 12:07 schreef Elan het volgende:
Ja en soms ook een tijd niet. Heel onregelmatigquote:
Wel hoop gedoe toch. Zeker in vaste relatie.quote:Op donderdag 19 mei 2016 12:10 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Tegen baby's vind ik condooms ook gewoon prima.
Ohja, dat had ik ook. Soms 2 weken ertussen, soms 8.quote:Op donderdag 19 mei 2016 12:13 schreef supersof het volgende:
[..]
Ja en soms ook een tijd niet. Heel onregelmatig
Pas maar op dan jij. Straks kleine Tjackaatje.quote:Op donderdag 19 mei 2016 12:13 schreef Nouri het volgende:
[..]
hossel hebt dat ook zegt ze
maar neuken met condoom is ook troep
Ik vind het minder gedoe dan gedeprimeerd door het leven gaan. En merk er zelf niks van tijdens seks, maar ben ook geen man natuurlijk.quote:Op donderdag 19 mei 2016 12:13 schreef Elan het volgende:
[..]
Wel hoop gedoe toch. Zeker in vaste relatie.
Seks is ook gelijk minder geil met zo'n ding om.
laten we dat niet hopen voor de wereldquote:Op donderdag 19 mei 2016 12:14 schreef Elan het volgende:
[..]
Pas maar op dan jij. Straks kleine Tjackaatje.
toch geil om in je gespoten te worden?quote:Op donderdag 19 mei 2016 12:14 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik vind het minder gedoe dan gedeprimeerd door het leven gaan. En merk er zelf niks van tijdens seks, maar ben ook geen man natuurlijk.
is je hossel een fylax?quote:Op donderdag 19 mei 2016 12:15 schreef Nouri het volgende:
[..]
laten we dat niet hopen voor de wereld
over 15 jaar een mix van fylax en tjacka op fok
wat zou dat fantastisch zijn
alsof je dat voeltquote:Op donderdag 19 mei 2016 12:15 schreef Nouri het volgende:
[..]
toch geil om in je gespoten te worden?
quote:Op donderdag 19 mei 2016 12:15 schreef Nouri het volgende:
[..]
laten we dat niet hopen voor de wereld
over 15 jaar een mix van fylax en tjacka op fok
wat zou dat fantastisch zijn
Voel je niks van als vrouw. En visueel doet het dan ook al niets.quote:Op donderdag 19 mei 2016 12:15 schreef Nouri het volgende:
[..]
toch geil om in je gespoten te worden?
Nee snap.quote:Op donderdag 19 mei 2016 12:14 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik vind het minder gedoe dan gedeprimeerd door het leven gaan. En merk er zelf niks van tijdens seks, maar ben ook geen man natuurlijk.
Heb er al 5 gehad, dit is de minst erge. En spiraaltje mag niet.quote:Op donderdag 19 mei 2016 12:18 schreef Elan het volgende:
[..]
Nee snap.
Je kunt ook andere pil vragen, klachten verschillen nogal per pil. Althans dat hoorde ik eens, werk met veel vrouwen
Nee je voelt dat niet als vrouwquote:
ik was ook wel een beetje zo´n puber als fylax vroeger hoorquote:
Tenzij je een prangende kinderwens hebt en niks gebruikt.quote:Op donderdag 19 mei 2016 12:16 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Voel je niks van als vrouw. En visueel doet het dan ook al niets.
dus vrouwen voelen mijn 12 centimeter niet en ook mijn straal nietquote:
geen ideequote:Op donderdag 19 mei 2016 12:20 schreef Nouri het volgende:
[..]
dus vrouwen voelen mijn 12 centimeter niet en ook mijn straal niet
wauw
waarom heb ik eigenlijk nog seks
Hoezo mag dat niet dan. Of is dat privé.quote:Op donderdag 19 mei 2016 12:18 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Heb er al 5 gehad, dit is de minst erge. En spiraaltje mag niet.
heeft ezel je dat nooit verteldquote:Op donderdag 19 mei 2016 12:20 schreef AldoTheApache het volgende:
Whut, hoezo zou je dat niet voelen?
Waarom wel.quote:Op donderdag 19 mei 2016 12:20 schreef AldoTheApache het volgende:
Whut, hoezo zou je dat niet voelen?
ja dit en het is toch al nat daarquote:Op donderdag 19 mei 2016 12:21 schreef Elan het volgende:
[..]
Waarom wel.
Je spuit normaal 2 theelepels, geen halve liter.
ezel is een chinees hequote:
Geen halve liter spuitenquote:Op donderdag 19 mei 2016 12:21 schreef Elan het volgende:
[..]
Waarom wel.
Je spuit normaal 2 theelepels, geen halve liter.
Geven te weinig hormonen af, slik het voor een aandoening.quote:Op donderdag 19 mei 2016 12:20 schreef Elan het volgende:
[..]
Hoezo mag dat niet dan. Of is dat privé.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |