laten we dat niet hopen voor de wereldquote:Op donderdag 19 mei 2016 12:14 schreef Elan het volgende:
[..]
Pas maar op dan jij. Straks kleine Tjackaatje.
toch geil om in je gespoten te worden?quote:Op donderdag 19 mei 2016 12:14 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik vind het minder gedoe dan gedeprimeerd door het leven gaan. En merk er zelf niks van tijdens seks, maar ben ook geen man natuurlijk.
is je hossel een fylax?quote:Op donderdag 19 mei 2016 12:15 schreef Nouri het volgende:
[..]
laten we dat niet hopen voor de wereld
over 15 jaar een mix van fylax en tjacka op fok
wat zou dat fantastisch zijn
alsof je dat voeltquote:Op donderdag 19 mei 2016 12:15 schreef Nouri het volgende:
[..]
toch geil om in je gespoten te worden?
quote:Op donderdag 19 mei 2016 12:15 schreef Nouri het volgende:
[..]
laten we dat niet hopen voor de wereld
over 15 jaar een mix van fylax en tjacka op fok
wat zou dat fantastisch zijn
Voel je niks van als vrouw. En visueel doet het dan ook al niets.quote:Op donderdag 19 mei 2016 12:15 schreef Nouri het volgende:
[..]
toch geil om in je gespoten te worden?
Nee snap.quote:Op donderdag 19 mei 2016 12:14 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik vind het minder gedoe dan gedeprimeerd door het leven gaan. En merk er zelf niks van tijdens seks, maar ben ook geen man natuurlijk.
Heb er al 5 gehad, dit is de minst erge. En spiraaltje mag niet.quote:Op donderdag 19 mei 2016 12:18 schreef Elan het volgende:
[..]
Nee snap.
Je kunt ook andere pil vragen, klachten verschillen nogal per pil. Althans dat hoorde ik eens, werk met veel vrouwen
Nee je voelt dat niet als vrouwquote:
ik was ook wel een beetje zo´n puber als fylax vroeger hoorquote:
Tenzij je een prangende kinderwens hebt en niks gebruikt.quote:Op donderdag 19 mei 2016 12:16 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Voel je niks van als vrouw. En visueel doet het dan ook al niets.
dus vrouwen voelen mijn 12 centimeter niet en ook mijn straal nietquote:
geen ideequote:Op donderdag 19 mei 2016 12:20 schreef Nouri het volgende:
[..]
dus vrouwen voelen mijn 12 centimeter niet en ook mijn straal niet
wauw
waarom heb ik eigenlijk nog seks
Hoezo mag dat niet dan. Of is dat privé.quote:Op donderdag 19 mei 2016 12:18 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Heb er al 5 gehad, dit is de minst erge. En spiraaltje mag niet.
heeft ezel je dat nooit verteldquote:Op donderdag 19 mei 2016 12:20 schreef AldoTheApache het volgende:
Whut, hoezo zou je dat niet voelen?
Waarom wel.quote:Op donderdag 19 mei 2016 12:20 schreef AldoTheApache het volgende:
Whut, hoezo zou je dat niet voelen?
ja dit en het is toch al nat daarquote:Op donderdag 19 mei 2016 12:21 schreef Elan het volgende:
[..]
Waarom wel.
Je spuit normaal 2 theelepels, geen halve liter.
ezel is een chinees hequote:
Geen halve liter spuitenquote:Op donderdag 19 mei 2016 12:21 schreef Elan het volgende:
[..]
Waarom wel.
Je spuit normaal 2 theelepels, geen halve liter.
Geven te weinig hormonen af, slik het voor een aandoening.quote:Op donderdag 19 mei 2016 12:20 schreef Elan het volgende:
[..]
Hoezo mag dat niet dan. Of is dat privé.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |