wel spannend dit hoorquote:
Het zou pas echt spannend worden als je weer een berenpak had aangetrokken. Opsonisatie is het hier mee eensquote:Op donderdag 19 mei 2016 10:43 schreef Nouri het volgende:
[..]
wel spannend dit hoor
dol op aandacht dus dan leent zich dit uitstekend hé haah
buikje zie je niet op fotoquote:Op donderdag 19 mei 2016 10:47 schreef Elan het volgende:
[..]
Ja
Beetje abs trainen
Je hebt goed postuur wel
heb wel goede borst daarentegenquote:Op donderdag 19 mei 2016 10:47 schreef Elan het volgende:
[..]
Ja
Beetje abs trainen
Je hebt goed postuur wel
Ja borst ook wel dacht dat je al traindequote:Op donderdag 19 mei 2016 10:56 schreef Nouri het volgende:
[..]
heb wel goede borst daarentegen
en goede kont maar zie je niet op foto
quote:Op donderdag 19 mei 2016 10:45 schreef Elan het volgende:
[..]
Het zou pas echt spannend worden als je weer een berenpak had aangetrokken. Opsonisatie is het hier mee eens
had ik maar tijdquote:Op donderdag 19 mei 2016 11:03 schreef Elan het volgende:
[..]
Ja borst ook wel dacht dat je al trainde
ik ben aan het afwachten op een anderequote:Op donderdag 19 mei 2016 11:09 schreef supersof het volgende:
net sollicitatie gehad bij stage en ze laat morgen weten of ze mij hebben gekozen maar ik hoor volgende week pas wat van die van gisteren. help wat moet ik zeggen als ze me morgen aannemen? Want ik wil wel graag die andere afwachten
Zeggen ze dan niet dat ze mij niet meer willenquote:Op donderdag 19 mei 2016 11:10 schreef Nouri het volgende:
[..]
ik ben aan het afwachten op een andere
Wat is het verschil?quote:Op donderdag 19 mei 2016 11:09 schreef supersof het volgende:
net sollicitatie gehad bij stage en ze laat morgen weten of ze mij hebben gekozen maar ik hoor volgende week pas wat van die van gisteren. help wat moet ik zeggen als ze me morgen aannemen? Want ik wil wel graag die andere afwachten
je kan toch zeggen dat je er over na moet denkenquote:Op donderdag 19 mei 2016 11:10 schreef supersof het volgende:
[..]
Zeggen ze dan niet dat ze mij niet meer willen
hoorde laatst pas dat jij etsu wasquote:
dmquote:
Oke ja kan ik wel zeggenquote:Op donderdag 19 mei 2016 11:11 schreef Nouri het volgende:
[..]
je kan toch zeggen dat je er over na moet denken
omdat meerdere bedrijven jou willen
maja weet niet of je het een week kan rekkenquote:
Nee heb niet belooft ofzo, ze weten ook dat ik er gisteren een heb gehad.quote:Op donderdag 19 mei 2016 11:12 schreef Elan het volgende:
Zou afwachten, open kaart spelen.
Dat je meerdere opties hebt maakt je alleen maar interessanter waarschijnlijk.
Tenzij je je woord al hebt gegeven aan die je morgen bellen.
Ahquote:Op donderdag 19 mei 2016 11:15 schreef supersof het volgende:
[..]
Nee heb niet belooft ofzo, ze weten ook dat ik er gisteren een heb gehad.
zou dan naar elan luisterenquote:Op donderdag 19 mei 2016 11:15 schreef supersof het volgende:
[..]
Nee heb niet belooft ofzo, ze weten ook dat ik er gisteren een heb gehad.
Ja oke dan zeg ik wel dat ik nog die andere afwacht en ze het volgende week laat wetenquote:Op donderdag 19 mei 2016 11:17 schreef Elan het volgende:
[..]
Ah
Als ze dat weten kun je dus gerust open kaart spelen.
Lijkt die andere je leuker dan?
dat zou ik niet zeggenquote:Op donderdag 19 mei 2016 11:18 schreef supersof het volgende:
[..]
Ja oke dan zeg ik wel dat ik nog die andere afwacht en ze het volgende week laat weten
hoezoquote:Op donderdag 19 mei 2016 11:19 schreef Nouri het volgende:
[..]
dat zou ik niet zeggen
zou gewoon zeggen dat je er nog niet uit bent welke je leuker vindt
ik heb reactie gegeven negeer jij mij nuquote:
ik was aan het bellenquote:Op donderdag 19 mei 2016 11:30 schreef Nouri het volgende:
[..]
ik heb reactie gegeven negeer jij mij nu
dat is beter lieve schatquote:Op donderdag 19 mei 2016 11:36 schreef supersof het volgende:
[..]
ik was aan het bellen
kan toch zeggen dat ik nog een afweging wil maken tussen de twee
ik vraag wel aan mijn vaderquote:
wtfffquote:Op donderdag 19 mei 2016 11:40 schreef Sked het volgende:
http://www.omroepgelderla(...)de?r=arnhem-nijmegen
omg dit hoorde ik dus gisteravond
dacht dat het vuurwerk was
ik heb ook veel ervaringquote:Op donderdag 19 mei 2016 11:40 schreef supersof het volgende:
[..]
ik vraag wel aan mijn vader
hij neemt zelf ook mensen aan enzo en heeft veel ervaring
hey sked ik heb foto in us geplaatstquote:Op donderdag 19 mei 2016 11:40 schreef Sked het volgende:
http://www.omroepgelderla(...)de?r=arnhem-nijmegen
omg dit hoorde ik dus gisteravond
dacht dat het vuurwerk was
Ja, daar kom ik ook liever niet 's avonds maar dat ze daadwerkelijk schieten heb ik nog niet meegemaaktquote:Op donderdag 19 mei 2016 11:42 schreef supersof het volgende:
Sowieso eng straatje daar hoor in de avond bij de bieb en omgeving
was het nou in de straat van de natuurwinkel of naar de bieb toe?quote:Op donderdag 19 mei 2016 11:45 schreef Sked het volgende:
[..]
Ja, daar kom ik ook liever niet 's avonds maar dat ze daadwerkelijk schieten heb ik nog niet meegemaakt
hoezo moet je huilenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |