Bloed stroomde weg.. krijg je datquote:Op woensdag 18 mei 2016 21:18 schreef -Strawberry- het volgende:
Waarom hoorden ze nu wel dat het vals was maar bij het knappe meisje niet?
Alsof je oma een beetje hip probeert te zijnquote:
Absoluut! Maar wat hebben ze met haar gedaanquote:
waar haal je dit vandaanquote:Op woensdag 18 mei 2016 21:23 schreef iBenny het volgende:
Idols over afgelopen 4 uur:
[ afbeelding ]
Idols over afgelopen maand:
[ afbeelding ]
...het is niet bijster positief
Ik vind dat ze super zingt, maar dit is toch geen live showquote:Op woensdag 18 mei 2016 21:24 schreef mootie het volgende:
Toch word ik hier ook een beetje ongemakkelijk van
Omdat ze moet afkoelenquote:Op woensdag 18 mei 2016 21:23 schreef MissJ het volgende:
Dit is echt wel goed.
Maar waarom zit ze in een bad?
This is .. hoe heet ze nog maar?quote:Op woensdag 18 mei 2016 21:23 schreef Maraca het volgende:
[..]
Absoluut! Maar wat hebben ze met haar gedaan
Idd dit was goed gedaan. Ik dacht dat het vtv was opgenomen.quote:Op woensdag 18 mei 2016 21:24 schreef -Strawberry- het volgende:
Dit vond ik wel bijzonder gedaan. Nog nooit eerder gezien tijdens een talentenjacht.
Yesquote:Op woensdag 18 mei 2016 21:25 schreef Fylax het volgende:
[..]
vet
kun je voor mij eens zoeken op DWDD en sylvana simons? in dm ofzo?
Inclusief huisarrestquote:
En dan Erdogan beledigen voor een nieuwe real life seriequote:
quote:
Gewoon dit doen:quote:Op woensdag 18 mei 2016 21:30 schreef Poison-Ivy het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Nou je het zegt.
Ik zoek nog steeds een mascara die niet smudged
Is dat niet gewoon een soort verkapte trending topic monitor met frequentie- en stemmingsanalyse?quote:
https://coosto.comquote:Op woensdag 18 mei 2016 21:32 schreef zoem het volgende:
[..]
Is dat niet gewoon een soort verkapte trending topic monitor met frequentie- en stemmingsanalyse?
Vond die laatste wel goed, maar die heeft dan weer inlegkruisjes nodig om al die nattigheid op te laten slurpen.quote:Op woensdag 18 mei 2016 21:34 schreef zoem het volgende:
[..]
Kun je die ook gebruiken als oordopjes? De optredens waren nog niet echt denderend.
Eensquote:Op woensdag 18 mei 2016 21:40 schreef loezzzje het volgende:
hij mag dan saai zijn maar is wel beter dan die eerste 3. die waren gewoon rete slecht.
Jeetje, dit is het eerste wat ik zie, maar is dit het beste tot nu toe ja?quote:Op woensdag 18 mei 2016 21:40 schreef loezzzje het volgende:
hij mag dan saai zijn maar is wel beter dan die eerste 3. die waren gewoon rete slecht.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |