abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_162346334
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 mei 2016 10:41 schreef Maanvis het volgende:

[..]

Als Dany niet dood gaat hoop ik dat er een giga gevecht tussen de Starks+het hele noorden en Dany+Lannisters plaats gaat vinden.
nee, dat zie ik niet gebeuren...
pi_162346345
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 mei 2016 10:41 schreef Maanvis het volgende:

[..]

Als Dany niet dood gaat hoop ik dat er een giga gevecht tussen de Starks+het hele noorden en Dany+Lannisters plaats gaat vinden. En dat dan op het laatste Bran net naar kings landing toe komt of iig het gebied waar dat gevecht uit gevochten gaat worden en tegen Jon en Dany zegt dat R+L=J en ze dus eigenlijk helemaal niet zouden moeten vechten.. ofzo.
:')

ik ben blij dat jij die boeken / serie niet schrijft...

[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 20-05-2016 10:42:40 ]
  vrijdag 20 mei 2016 @ 10:43:33 #253
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_162346362
quote:
15s.gif Op vrijdag 20 mei 2016 10:42 schreef Nielsch het volgende:

[..]

:')

ik ben blij dat jij die boeken / serie niet schrijft...
Het is a song of ice and fire he, alles wijst er op dat dat gaat gebeuren. En Dany weet niets van die toren, Bran is de enige die dat straks weet en Jon gaat hem wel geloven maar Dany heeft wat meer overtuigingskracht nodig gok ik :). Het eea. is dan afhankelijk van of Bran in drogon kan wargen, zou wel mooi zijn.
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
pi_162346709
De allergrootste trollactie zou zijn als Ned eenmaal in de Tower of Joy komt en daar zijn zus vindt met een kind dat dood is en dat het oorspronkelijke verhaal over de afkomst Jon Snow gewoon waar is.
  vrijdag 20 mei 2016 @ 10:57:16 #255
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_162346739
quote:
6s.gif Op vrijdag 20 mei 2016 10:56 schreef Nielsch het volgende:
De allergrootste trollactie zou zijn als Ned eenmaal in de Tower of Joy komt en daar zijn zus vindt met een kind dat dood is en dat het oorspronkelijke verhaal over de afkomst Jon Snow gewoon waar is.
Daar zou ik ook wel voor tekenen. Want dan heb ik toch weer een WTF moment waarvoor ik GoT oorspronkelijk ging kijken.
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
  vrijdag 20 mei 2016 @ 11:02:54 #256
211083 Angelof9
I must go first
pi_162346894
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 mei 2016 10:15 schreef mokkiemok het volgende:

[..]

was een grapje
dat dacht ik wel, alleen snap ik 'm niet :)
You sign it Captain Sharon Fucking Raydor and you go home
  vrijdag 20 mei 2016 @ 11:05:01 #257
211083 Angelof9
I must go first
pi_162346955
Ik denk dat die jongere koningin waar Cersei voor gewaarschuwd werd, degene die alles van haar zal afnemen, dat dat Sansa is. En niet Margaery zoals zij denkt. En ook niet Dany zoals de meeste denken.

Ik denk dat Sansa de last one standing zal zijn.
  vrijdag 20 mei 2016 @ 11:07:33 #258
423773 mokkiemok
een lekker bakkie pleur
pi_162347016
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 mei 2016 11:05 schreef Angelof9 het volgende:
Ik denk dat die jongere koningin waar Cersei voor gewaarschuwd werd, degene die alles van haar zal afnemen, dat dat Sansa is. En niet Margaery zoals zij denkt. En ook niet Dany zoals de meeste denken.

Sansa met Snow als Master of Warfare, Arya als Master of Wispers en Tyrion als Master of Coin.

[ Bericht 1% gewijzigd door mokkiemok op 20-05-2016 11:23:19 ]
FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Op maandag 30 juni 2014 14:05 schreef stbabylon het volgende:
Rukken met een zak paprikachips bij de hand, krijg je vanzelf een oranje Duitse helm.
  vrijdag 20 mei 2016 @ 11:13:31 #259
211083 Angelof9
I must go first
pi_162347188
En Littlefinger's einde mag ook wel komen vind ik. Zodra Sansa terug aan de macht is in Winterfell, is zijn rol uitgespeeld.

Kan die acteur lekker thuis accentjes gaan oefenen.
pi_162348510
Zijn er hier nog mensen die denken/hopen dat Stannis nog leeft in de serie en dat hij mogelijk achter het Umber verhaal en de brief aan Jon zit? Stannis wou eerder al Jon en de Wildlings betrekken bij de strijd tegen de Boltons en deze brief zorgt daar wel voor. En die brief is effectief dankzij het feit dat Rickon in de handen van Ramsay is.
Zou Stannis de Umbers naar Ramsay gestuurd hebben?
Stannis zijn deserteurs zijn misschien geen deserteurs maar staan ergens met alle paarden,
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
, te wachten op volgende orders wanneer jon en de wildlings erbij zijn. En dan de knights of the Vale er nog bij. En mogelijk verraad van de Umbers. Dan heeft Ramsay best een probleem denk ik zo.
  vrijdag 20 mei 2016 @ 12:01:27 #261
423773 mokkiemok
een lekker bakkie pleur
pi_162348663
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 mei 2016 11:56 schreef zforces het volgende:
Zijn er hier nog mensen die denken/hopen dat Stannis nog leeft in de serie en dat hij mogelijk achter het Umber verhaal en de brief aan Jon zit? Stannis wou eerder al Jon en de Wildlings betrekken bij de strijd tegen de Boltons en deze brief zorgt daar wel voor. En die brief is effectief dankzij het feit dat Rickon in de handen van Ramsay is.
Stannis zijn deserteurs zijn misschien geen deserteurs maar staan ergens met alle paarden,
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
, te wachten op volgende orders wanneer jon en de wildlings erbij zijn. En dan de knights of the Vale er nog bij. En mogelijk verraad van de Umbers. Dan heeft Ramsay best een probleem denk ik zo.
en waarom heeft Brienne hem niet gedood dan?
FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Op maandag 30 juni 2014 14:05 schreef stbabylon het volgende:
Rukken met een zak paprikachips bij de hand, krijg je vanzelf een oranje Duitse helm.
pi_162349058
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 mei 2016 12:01 schreef mokkiemok het volgende:

[..]

en waarom heeft Brienne hem niet gedood dan?
Dus dat. En ze heeft toch gezegd dat ze hem heeft gedood, volgens mij durft de heilige St. Brienne niet te liegen.
BFF met GGMM
pi_162349153
Nuh, Stannis is dood.
Conscience do cost.
pi_162349437
Als Stannis al niet morsdood was (wat hij is), is dit een veel te omslachtig plan, wat helemaal niet bij zijn karakter past.

Maar Stannis is dood. En de brief is van Ramsay.
  vrijdag 20 mei 2016 @ 12:35:47 #265
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_162349573
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 mei 2016 12:19 schreef ems. het volgende:
Nuh, Stannis is dood.
Jon ook.
Een gedicht over Maanvis
  vrijdag 20 mei 2016 @ 12:36:51 #266
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_162349612
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 mei 2016 11:07 schreef mokkiemok het volgende:

[..]

Sansa met Snow als Master of Warfare, Arya als Master of Wispers en Tyrion als Master of Coin.
Klinkt iets teveel als jungle book of een andere disney film :D
Een gedicht over Maanvis
pi_162349715
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 mei 2016 10:21 schreef Maanvis het volgende:

[..]

Omdat er nog nooit zo'n lange periode is geweest dat er geen WTF momenten in zaten van 'hey mijn karakter van wie ik zoveel seizoenen hield is er uit en komt nooit meer terug'
Jij met jouw WTF momenten steeds. Er zullen nog zat karakters dood gaan maar dat zullen Jon en Dany niet zijn. Song of ice and fire enzo. Denk niet dat je GRRM goed kent en zijn "zieke geest".
  vrijdag 20 mei 2016 @ 12:41:19 #268
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_162349742
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 mei 2016 12:40 schreef Uezurii het volgende:

[..]

Jij met jouw WTF momenten steeds. Er zullen nog zat karakters dood gaan maar dat zullen Jon en Dany niet zijn. Song of ice and fire enzo. Denk niet dat je GRRM goed kent en zijn "zieke geest".
Ice en Fire kunnen ook Draken en White Walkers zijn. Daarvoor hoeft geen stark en geen targaryen te leven. We hebben zelfs al gezien dat Tyrion die draken kan commanderen dus zo uniek is die vaardigheid van Dany niet.
Een gedicht over Maanvis
pi_162349800
quote:
SPOILER
Nee Stannis is dood. Waar jij Stannis schrijft denk ik juist dat Baelish achter dit alles zit.
  vrijdag 20 mei 2016 @ 12:43:32 #270
268911 Repelsteeltju
Sousou da ze.
pi_162349815
quote:
6s.gif Op vrijdag 20 mei 2016 10:56 schreef Nielsch het volgende:
Dawn het stralende familiezwaard van House Dayne is Lightbringer. De Daynes lijken van nature op Targaryens. En de zoon van Rhaegar en Lyanna is the prince that was promiced. Stop die drie dingen bij elkaar en je beseft dat Snow gewoon een bastaard is en dat Rhaegar en Lyanna's zoon opgevoed is als een Dayne.
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 mei 2016 11:05 schreef Angelof9 het volgende:

Dat hoop ik eigenlijk niet. Al is het maar omdat Cersei's kutgedrag tegen Sansa in het begin dat een beetje gerechtvaardigd is.
quote:
Zijn er hier nog mensen die denken/hopen dat Stannis nog leeft in de serie en dat hij mogelijk achter het Umber verhaal en de brief aan Jon zit?
Nee, Brienne had iets langer met Stannis mogen praten om te bevestigen dat: "a shadow with the face of Stannis" ook echt betekende dat Stannis schuld had aan Renly's dood.

Maar ik heb eerlijk gezegd een te lage dunk van deze serie om zulk bedrog te verwachten. En ik denk dat de schijvers eveneens een te lage dunk van hun kijkers hebben om personages de kijkers bewust te laten misleiden voor meer dan een aflevering.

Daarnaast was "go on do your duty" een teruggreep naar iets dat Stannis eerder heeft gezegd, en ook al was Renly een enorme kut, de serieschrijvers hielden van hem en lieten Brienne meer dan een half continent afrijzen zodat ze hem kon doden en Stannis' laatste gedachten aan Renly zijn. Ik denk dat als Stannis in de boeken ook even de tijd heeft om dood te gaan, Renly ook het laatste op zijn netvlies zal zijn.
“An interesting thing is a good thing.”
  vrijdag 20 mei 2016 @ 12:50:12 #271
444149 Eejit
What's the craic?
pi_162350021
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 mei 2016 11:13 schreef Angelof9 het volgende:
En Littlefinger's einde mag ook wel komen vind ik. Zodra Sansa terug aan de macht is in Winterfell, is zijn rol uitgespeeld.

Kan die acteur lekker thuis accentjes gaan oefenen.
Ik hoop het niet, LF is samen met Tyrion by far mijn lievelingskarakter.
Hij begint inderdaad naarmate de seizoenen vorderen meer Iers te praten, wat zijn eigen accent is. Al vind ik nog best meevallen hoe zwaar zijn accent is hoor.
Tiocfaidh ár lá!
We are the pride of the North!
  vrijdag 20 mei 2016 @ 13:01:39 #272
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_162350438
quote:
1s.gif Op vrijdag 20 mei 2016 12:43 schreef Nielsch het volgende:

[..]

Nee Stannis is dood. Waar jij Stannis schrijft denk ik juist dat Baelish achter dit alles zit.
Zonder verbrand lichaam is niemand dood in GoT. Melisandre heeft Brienne nu gezien en kan haar dus vragen waar ze Stannis heeft vermoord. Dus dan kan ze daar het Jon truukje ook op toepassen. En als ze daar bedreven in wordt dan kan ze in de battle tegen winterfell als OOC Rezzer optreden (Oud WoW truukje waarbij een healer buiten het gevecht blijft om iedereen die dood gaat weer tot leven te wekken)
Een gedicht over Maanvis
  vrijdag 20 mei 2016 @ 13:22:05 #273
444149 Eejit
What's the craic?
pi_162351169
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 mei 2016 13:01 schreef Maanvis het volgende:

[..]

Zonder verbrand lichaam is niemand dood in GoT. Melisandre heeft Brienne nu gezien en kan haar dus vragen waar ze Stannis heeft vermoord. Dus dan kan ze daar het Jon truukje ook op toepassen. En als ze daar bedreven in wordt dan kan ze in de battle tegen winterfell als OOC Rezzer optreden (Oud WoW truukje waarbij een healer buiten het gevecht blijft om iedereen die dood gaat weer tot leven te wekken)
Aangezien Mel niet meer denkt dat Stannis 'the prince that was promised is'(zei ze zelf in S6 E4), acht ik die kans erg klein.
Tiocfaidh ár lá!
We are the pride of the North!
  vrijdag 20 mei 2016 @ 13:28:23 #274
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_162351385
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 mei 2016 13:22 schreef Eejit het volgende:

[..]

Aangezien Mel niet meer denkt dat Stannis 'the prince that was promised is'(zei ze zelf in S6 E4), acht ik die kans erg klein.
Dan nog is het de beste strateeg van heel westeros, dus de moeite waard om tot leven te wekken.
Een gedicht over Maanvis
  vrijdag 20 mei 2016 @ 13:29:13 #275
211083 Angelof9
I must go first
pi_162351409
De beste strateeg? Ik heb hem alleen maar zien verliezen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')