Dude, ik had dan geen SW speelgoed, maar wel alle andere shit, dus in die zin was ik ook wel een nerd, maar ik was geen D&D nerdquote:Op maandag 25 juli 2016 14:20 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Tja, ik zag dus m'n basisschool vriendengroepje daar.
Star Wars speelgoed, poster van The Thing.
in elkaar geslagen worden op het schoolplein
HoC kon me niet boeien na de eerste aflevering, deze heb ik in 3 avonden weggekeken.quote:Op maandag 25 juli 2016 14:32 schreef Boris_Karloff het volgende:
Is deze serie het waar om te gaan kijken? of kan ik beter bij HoC blijven?
Totaal niet met elkaar te vergelijken. Ik heb van allebei genoten. Op andere niveaus.quote:Op maandag 25 juli 2016 14:32 schreef Boris_Karloff het volgende:
Is deze serie het waar om te gaan kijken? of kan ik beter bij HoC blijven?
Ik heb gisteravond nog even snel de eerste aflevering gezien. Lijkt wel leukquote:Op maandag 25 juli 2016 14:37 schreef Copycat het volgende:
[..]
Totaal niet met elkaar te vergelijken. Ik heb van allebei genoten. Op andere niveaus.
Ik heb meteen allerlei 80's nummers zitten down... kopen naderhandquote:
Ik heb er tot nu toe 4 gezien en ben het helemaal met jou eens! Heerlijk jeugdsentiment (ik kom uit 1973 dus de eighties meegemaakt.)quote:Op dinsdag 26 juli 2016 16:28 schreef tombolafan het volgende:
Nohhhhh wat een heerlijke serie, nog maar 3 afleveringen gezien (dus ik lees niet terug) maar man man man![]()
T is een soort Goonies voor volwassenen
quote:Op maandag 25 juli 2016 10:49 schreef BlackEyedAngel het volgende:
Nee inderdaad. Voor het character en de situatie snapte ik haar paniek en wanhoop ECHT wel, maar als kijker had ik graag gezien dat ze wat gas terugnam, want het werd wel een beetje vermoeiend om naar te kijken in bijna elke frikkin scene met haar.
Paar kleine dingetjes nog maar niet noemenswaardig om echt over te klagen. Mijn oordeel: een 8/10
Nog 1 vraagje over het einde waar ik niet echt een antwoord op kon vinden:Mijn interpretatie daarvan was met name om reden B, aangevuld met A en:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.wat is jullie interpretatie daarvan?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Die score/soundtrack is echt goed!quote:Op dinsdag 26 juli 2016 11:33 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik heb meteen allerlei 80's nummers zitten down... kopen naderhand
Nu ook aangekondigd als cd release!quote:Op donderdag 28 juli 2016 10:08 schreef magrec het volgende:
[..]
Die score/soundtrack is echt goed!
http://nerdist.com/here-i(...)r-things-soundtrack/
Het album van de band die het heeft gemaakt (S U R V I V E) is ook wel tofquote:Op donderdag 28 juli 2016 10:08 schreef magrec het volgende:
[..]
Die score/soundtrack is echt goed!
http://nerdist.com/here-i(...)r-things-soundtrack/
Stephen king heeft een boek geschreven over een meisje dat brand kon stichten, verfilmd als Firestarter. Misschien bedoel je die?quote:Op woensdag 20 juli 2016 22:01 schreef InTrePidIvity het volgende:
Supertoffe serie, met enorm veel liefde voor klassiekers gemaakt
Het plot van een meisje/kind dat op een afgelegen locatie wordt gehouden om mensen op afstand te vinden komt volgens mij wel rechtstreeks uit een King-boek (mogelijk Koontz), iemand enig idee welke dat is? Krijg spontaan zin het weer te lezen
quote:Op maandag 25 juli 2016 10:49 schreef BlackEyedAngel het volgende:
Nee inderdaad. Voor het character en de situatie snapte ik haar paniek en wanhoop ECHT wel, maar als kijker had ik graag gezien dat ze wat gas terugnam, want het werd wel een beetje vermoeiend om naar te kijken in bijna elke frikkin scene met haar.
Paar kleine dingetjes nog maar niet noemenswaardig om echt over te klagen. Mijn oordeel: een 8/10
Nog 1 vraagje over het einde waar ik niet echt een antwoord op kon vinden:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.wat is jullie interpretatie daarvan?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik vond die Mike juist rente irritant. Alleen Eleven en die tandloze waren wel ok. Verder moeten we het ook niet overdrijven.quote:Op woensdag 27 juli 2016 01:25 schreef Kokoswater het volgende:
Ik vond alleen Eleven goed acteren, de rest echt niet. Nouja Mike was ook wel oké.
quote:Op zaterdag 30 juli 2016 02:17 schreef JaneDoe het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The average burglar breaks in and leaves clues everywhere. But not me. I'm completely clueless.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |