Dit dus. En nee, niet met dat halfzachte foei niet meer doen preekje laten wegkomen....quote:Op woensdag 18 mei 2016 13:26 schreef WheeledWarrior het volgende:
Gewoon alle raddraaiers ongeacht afkomst keihard straffen, zowel deze daders als dat relvolk in b.v. Ede. Praten en theekransjes hebben toch geen zin.
Dit. Racisme naar de blanke ras.quote:Op woensdag 18 mei 2016 13:37 schreef Ludachrist het volgende:
Zal wel door moslims zelf gedaan zijn om de hardwerkende Nederlander weer een schuldgevoel aan te praten.
quote:Op woensdag 18 mei 2016 14:16 schreef pokkerdepok het volgende:
van die mensen die dan gelijk de verdenkmaking proberen om te draaien, lol.... zielig
en mensen die teveel zelf in mekaar gehobbiede internet docus kijken...quote:Op woensdag 18 mei 2016 14:22 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dat is alleen maar voorbehouden aan racistische blanken.
Dit.quote:Op woensdag 18 mei 2016 13:26 schreef WheeledWarrior het volgende:
Gewoon alle raddraaiers ongeacht afkomst keihard straffen, zowel deze daders als dat relvolk in b.v. Ede. Praten en theekransjes hebben toch geen zin.
Precies en geef ze een buurthuis.quote:Op woensdag 18 mei 2016 14:13 schreef Glazenmaker het volgende:
http://www.noordhollandsd(...)sterstraat?lref=SR_3
Straffen helpt niet! Gewoon in gesprek gaan met deze verkeerd begrepen raddraaier(s).
quote:Op woensdag 18 mei 2016 14:33 schreef Zolder het volgende:
Had ie maar geen islamitische slager moeten zijn
Begrijp het dan, CRR. Ze voelen zich de nieuwe joden terwijl het eigenlijk de nieuwe nazies zijn. Lees maar elders op internet.quote:Op woensdag 18 mei 2016 20:12 schreef CynicusRomanticusRob het volgende:
[..]
Nope. Dat zijn het niet.
Wat vind je er van dat die varkenskoppen daar door de ramen zijn gegaan?quote:Op donderdag 19 mei 2016 10:50 schreef Pinkelotjeblauw het volgende:
[..]
Begrijp het dan, CRR. Ze voelen zich de nieuwe joden terwijl het eigenlijk de nieuwe nazies zijn. Lees maar elders op internet.
quote:Op woensdag 18 mei 2016 14:01 schreef frietenstamp het volgende:
Moslims maken ook wel eens een ruit van een middenstander kapot.
Ja daarom zal ik het altijd recht willen blijven zetten.quote:Op donderdag 19 mei 2016 10:50 schreef Pinkelotjeblauw het volgende:
[..]
Begrijp het dan, CRR. Ze voelen zich de nieuwe joden terwijl het eigenlijk de nieuwe nazies zijn. Lees maar elders op internet.
quote:Op donderdag 19 mei 2016 11:43 schreef CynicusRomanticusRob het volgende:
[..]
Ja daarom zal ik het altijd recht willen blijven zetten.
Te beginnen met geschiedenisles en dat is dat 1 kapotte ruit nog lang niet kan worden omschreven als Kristalnachtpraktijken. Hoewel? Waren er geen PVV'ers die herhaaldelijk stenen door hun ramen kregen? Toen hoorde ik ook niemand over Kristalnachtpraktijken... Dus of allebei = Kristalnachtpraktijken of allebei is geen Kristalnachtpraktijken. Wat wordt het volgens de geschiedenislesspijbelaars?
Ik ben nog steeds benieuwd naar je antwoord hier op:quote:
quote:Op donderdag 19 mei 2016 11:19 schreef ..-._---_-.- het volgende:
[..]
Wat vind je er van dat die varkenskoppen daar door de ramen zijn gegaan?
Precies, dan vraag je erom.quote:Op woensdag 18 mei 2016 14:33 schreef Zolder het volgende:
Had ie maar geen islamitische slager moeten zijn
Vies, bah. Zou het zelf nooit doen, zo,n kop aanraken.quote:Op donderdag 19 mei 2016 11:19 schreef ..-._---_-.- het volgende:
[..]
Wat vind je er van dat die varkenskoppen daar door de ramen zijn gegaan?
Vind je het nou echt lastig om te zeggen dat je het laf, asociaal of misdadig vindt? Zit de haat tegen moslims zo diep dat je dat niet uit je toetsenbord krijgt?quote:Op donderdag 19 mei 2016 15:23 schreef Pinkelotjeblauw het volgende:
[..]
Vies, bah. Zou het zelf nooit doen, zo,n kop aanraken.
Vind het voornamelijk vies.quote:Op donderdag 19 mei 2016 16:25 schreef ..-._---_-.- het volgende:
[..]
Vind je het nou echt lastig om te zeggen dat je het laf, asociaal of misdadig vindt? Zit de haat tegen moslims zo diep dat je dat niet uit je toetsenbord krijgt?
moslims moeten niet zo zijken ze hebbe het er zelf na gemaaktquote:Op donderdag 19 mei 2016 16:25 schreef ..-._---_-.- het volgende:
[..]
Vind je het nou echt lastig om te zeggen dat je het laf, asociaal of misdadig vindt? Zit de haat tegen moslims zo diep dat je dat niet uit je toetsenbord krijgt?
Roept Wilders ergens in zijn partijprogramma op om varkenskoppen door de ruiten van islamitische slagerijen te gooien? Indien niet dan vind ik iedere vergelijking met de PVV flauwekul.quote:Op vrijdag 20 mei 2016 07:49 schreef Hexagon het volgende:
Zo weer een hoop goedpratende PVV'ers hier
Het zijn mensen die hier hun voorkeur uitspreken voor de PVV dus is dat ook een eigenschap van zequote:Op vrijdag 20 mei 2016 10:42 schreef Elzies het volgende:
[..]
Roept Wilders ergens in zijn partijprogramma op om varkenskoppen door de ruiten van islamitische slagerijen te gooien? Indien niet dan vind ik iedere vergelijking met de PVV flauwekul.
Linkse DWDD propaganda. Net zoals hun claim dat alle PVV-stemmers laag opgeleiden xenofoben zijn. Ze blijven proberen hun onzin te verkopen.quote:Op vrijdag 20 mei 2016 10:46 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Het zijn mensen die hier hun voorkeur uitspreken voor de PVV dus is dat ook een eigenschap van ze
Vrijwel alle buitenlanders stemmen hier op de PvdA. Zullen we dan ook alle rellen en rotzooi maar gooien op de PvdA stemmers?quote:Op vrijdag 20 mei 2016 10:46 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Het zijn mensen die hier hun voorkeur uitspreken voor de PVV dus is dat ook een eigenschap van ze
Als PvdA stemmers massaal in topics dit soort dingen gaat goedpraten/ontkennen dan is dat prima.quote:Op vrijdag 20 mei 2016 11:02 schreef Gia het volgende:
[..]
Vrijwel alle buitenlanders stemmen hier op de PvdA. Zullen we dan ook alle rellen en rotzooi maar gooien op de PvdA stemmers?
Waarom wordt die nuance wel gevraagd bij PVV stemmers en niet bij Moslims?quote:Op vrijdag 20 mei 2016 10:53 schreef Elzies het volgende:
[..]
Rotte appels heb je overal en er zullen genoeg idioten zijn die vanwege de islam kritische houding van Wilders zich denken te conformeren met het gooien of het neerleggen van varkenskoppen bij islamitische instellingen. Maar is er ooit een dader gepakt? Weten we wie het zijn en met welke achtergrond? Nee, er worden suggesties gedaan en die worden als linkse warme waarheidsbroodjes aan de man gebracht.
Mogen buitenlanders in Nederland stemmen ja?quote:Op vrijdag 20 mei 2016 11:02 schreef Gia het volgende:
Vrijwel alle buitenlanders stemmen hier op de PvdA. Zullen we dan ook alle rellen en rotzooi maar gooien op de PvdA stemmers?
Toegestane Godwin, dit keer.quote:
* bron?quote:Op vrijdag 20 mei 2016 07:23 schreef flibber het volgende:
ws gewoon moslims of policors die zo de racismekaart willen spelen.
Laat ik eerst beginnen met dat geweld of vandalisme tegen wie dan ook fout is en dat de daders hard gestraft moge worden. Geweld tegen hardwerkende ondernemers is te triest voor woorden.quote:Op vrijdag 20 mei 2016 10:46 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Helemaal gelijk. Ik ben absoluut geen PVV'er. Maar ik heb een enorme hekel aan met name extreem-linkse sites die bij ieder varkenskop-incident het hebben over "PVV-Jugend". Het geeft blijk van de frustraties van een verliezende partij.quote:Op vrijdag 20 mei 2016 19:32 schreef Zienswijze het volgende:
[..]
Laat ik eerst beginnen met dat geweld of vandalisme tegen wie dan ook fout is en dat de daders hard gestraft moge worden. Geweld tegen hardwerkende ondernemers is te triest voor woorden.
Wat de PVV hier mee te maken heeft, is voor mij een raadsel. Hoe achterlijk de PVV ook is, de PVV roept nergens op tot het ingooien van ruiten. Anderzijds roepen islamitische geschriften zo nu en dan wel tot geweld op, dus het PVV-gedachtengoed lijkt vreedzamer.
Hoe dan ook, geweld tegen wie dan ook is fout en valt zeker niet goed te praten.
Hoe kom je erbij dat die nuance niet gevraagd wordt?quote:Op vrijdag 20 mei 2016 11:06 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Waarom wordt die nuance wel gevraagd bij PVV stemmers en niet bij Moslims?
Ditquote:Op vrijdag 20 mei 2016 11:18 schreef Perrin het volgende:
Dat goedpraten komt aan beide kanten uit vergelijkbare tribale groepsneigingen voort.
quote:Op vrijdag 20 mei 2016 19:32 schreef Zienswijze het volgende:
[..]
Laat ik eerst beginnen met dat geweld of vandalisme tegen wie dan ook fout is en dat de daders hard gestraft moge worden. Geweld tegen hardwerkende ondernemers is te triest voor woorden.
Wat de PVV hier mee te maken heeft, is voor mij een raadsel. Hoe achterlijk de PVV ook is, de PVV roept nergens op tot het ingooien van ruiten. Anderzijds roepen islamitische geschriften zo nu en dan wel tot geweld op, dus het PVV-gedachtengoed lijkt vreedzamer.
Hoe dan ook, geweld tegen wie dan ook is fout en valt zeker niet goed te praten.
Ik constateer alleen dat enkele PVV adepten van dit forum in dit topic van alles aan het rechtpraten zijn.quote:Op zaterdag 21 mei 2016 08:42 schreef Twentsche_Ros het volgende:
[..]
Helemaal gelijk. Ik ben absoluut geen PVV'er. Maar ik heb een enorme hekel aan met name extreem-linkse sites die bij ieder varkenskop-incident het hebben over "PVV-Jugend". Het geeft blijk van de frustraties van een verliezende partij.
Het punt is dat een groep PVV adepten op dit forum iedere moslim als een radicale moslim neerzetten.quote:Op zaterdag 21 mei 2016 10:24 schreef Elzies het volgende:
[..]
Hoe kom je erbij dat die nuance niet gevraagd wordt?
Wilders heeft zich altijd duidelijk hierover uitgesproken. Ik heb niks tegen moslims als persoon maar ik ben tegen de foute ideologische islam. Lijkt mij een duidelijke nuance.
Radicale moslims (die onze rechtsstaat en onze wijze van leven verachten en willen vernietigen) behoeven geen nuance en vragen daar ook niet om.
..... jullie......????quote:Op zondag 22 mei 2016 17:05 schreef Hexagon het volgende:
[..]
[..]
Ik constateer alleen dat enkele PVV adepten van dit forum in dit topic van alles aan het rechtpraten zijn.
En waarom hoor ik jullie nooit wanneer er in het zoveelste topic over buitenlanders al die lieden over elkaar heen buitelen om te roepen wat voor wilden het zijn?
Dat is precies wat er zo triest is. Zelf van alles mogen roepen maar o wee als er wat terug gezegd wordt.
'If you're not with us, you're against us.'quote:Op zondag 22 mei 2016 19:00 schreef Twentsche_Ros het volgende:
[..]
..... jullie......????
Ik sta mijlenver van de PVV'ers en reaguurders.
Het is typisch weer die polarisatie.
Als je de ene extreme generalisering (van links en van rechts) aan de kaak stelt, betekent het schijnbaar dat je tot "het andere kamp" behoort.
Ik begeef mij regelmatig in het hol van de leeuw bij "Geenstijl" en dan ben ik de "Gutmensch".
En nu weer de PVV-goedprater.
De waarheid zal wel ergens in het midden liggen.....
Waar zeg ik dat jij een goedprater bent?quote:Op zondag 22 mei 2016 19:00 schreef Twentsche_Ros het volgende:
[..]
..... jullie......????
Ik sta mijlenver van de PVV'ers en reaguurders.
Het is typisch weer die polarisatie.
Als je de ene extreme generalisering (van links en van rechts) aan de kaak stelt, betekent het schijnbaar dat je tot "het andere kamp" behoort.
Ik begeef mij regelmatig in het hol van de leeuw bij "Geenstijl" en dan ben ik de "Gutmensch".
En nu weer de PVV-goedprater.
De waarheid zal wel ergens in het midden liggen.....
In mijn interpretatie ontspoorde de discussie richting veroordeling van de PVV alsof de PVV geweld predikt of goedpraat. Jouw voorbeelden teruglezend zitten daar idd wat "goedpraters" tussen en een aantal van het kaliber "ik keur het natuurlijk af, maar....". Het is moeilijk om daar precies de grens aan te geven.quote:Op zondag 22 mei 2016 20:21 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Waar zeg ik dat jij een goedprater bent?
Ik heb het over deze posts van diverse PVV adepten hier.
NWS / Varkenskoppen door ruit islamitische slager gegooid
Waarom mag ik daar niks van zeggen?
|
Forum Opties | |
---|---|