Hehehequote:Op woensdag 18 mei 2016 18:22 schreef JaniesBrownie het volgende:
Koffie![]()
Veel gedaan gekregen op m'n werk![]()
Collega zucht altijd als ik zijn kamer in loop.
Ik: jij bent altijd blij om me te zien he!
Hij: om je te zien wel, maar als je dan je mond open doet..
Zeer waarschijnlijk de frustratie dat hij er nooit wat in mag stoppen.quote:Op woensdag 18 mei 2016 18:22 schreef JaniesBrownie het volgende:
Koffie![]()
Veel gedaan gekregen op m'n werk![]()
Collega zucht altijd als ik zijn kamer in loop.
Ik: jij bent altijd blij om me te zien he!
Hij: om je te zien wel, maar als je dan je mond open doet..
ik ga altijd alleen maar naar m toe als ik wat nodig heb.quote:Op woensdag 18 mei 2016 18:35 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Zeer waarschijnlijk de frustratie dat hij er nooit wat in mag stoppen.
ik doe geen collega'squote:Op woensdag 18 mei 2016 18:46 schreef Harmankardon het volgende:
Vrouwen die niet eens willen skullfucken om de afterlunch-dip tegen te gaan vind ik maar oncollegiaal
inb4 iedereen die nu claimt geen collega van je te zijn.quote:Op woensdag 18 mei 2016 18:47 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
ik doe geen collega's![]()
Op welke manier dan ook
Ik ben geen coll...quote:Op woensdag 18 mei 2016 18:47 schreef JaniesBrownie het volgende:
Op welke manier dan ook
quote:Op woensdag 18 mei 2016 18:48 schreef Harmankardon het volgende:
inb4 iedereen die nu claimt geen collega van je te zijn.
Ik ben je collega nietquote:Op woensdag 18 mei 2016 18:47 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Op welke manier dan ook
verreweg de meeste mensen zijn geen collega van mequote:Op woensdag 18 mei 2016 18:48 schreef Harmankardon het volgende:
[..]
inb4 iedereen die nu claimt geen collega van je te zijn.
Geen premium vrouw zeker?quote:Op woensdag 18 mei 2016 18:52 schreef JaniesBrownie het volgende:
Overigens denk ik ook niet dat alle mannen die niet mijn vollega zijn me wel willen doen.
Pot, ketel?quote:
Wees maar blij, dan krijg je geen werk meer gedaan op die manier.quote:Op woensdag 18 mei 2016 18:52 schreef JaniesBrownie het volgende:
Overigens denk ik ook niet dat alle mannen die niet mijn vollega zijn me wel willen doen.
Ik ben er zelf ook nog hequote:Op woensdag 18 mei 2016 18:55 schreef Harmankardon het volgende:
[..]
Wees maar blij, dan krijg je geen werk meer gedaan op die manier.
Flinke tijd geleden dus al...quote:Op woensdag 18 mei 2016 18:55 schreef JaniesBrownie het volgende:
nee, volgens min is dat tot max 25/28 ofzo
En naar ik recentelijk heb begrepen moet je ook uit een Premium stad komen, hou me ten goede: Groningen, Wageningen, Maastricht, Utrecht, Nijmegen, Amsterdam. De eisenlijst van mannelijke Fokkers breidt zich uitquote:Op woensdag 18 mei 2016 18:55 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
nee, volgens min is dat tot max 25/28 ofzo
Oh, ben je er zo eentjequote:Op woensdag 18 mei 2016 18:56 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik ben er zelf ook nog he![]()
Bals mensen dat zouden willen, betekent dat nog niet dat ik t ook zou moeten doen [ afbeelding ]
Eindhoven?quote:Op woensdag 18 mei 2016 18:57 schreef Harmankardon het volgende:
[..]
En naar ik recentelijk heb begrepen moet je ook uit een Premium stad komen, hou me ten goede: Groningen, Wageningen, Maastricht, Utrecht, Nijmegen, Amsterdam. De eisenlijst van mannelijke Fokkers breidt zich uit
Was jij een fatty dan?quote:Op woensdag 18 mei 2016 19:00 schreef JaniesBrownie het volgende:
en toen was ik óf zwanger, óf niet slank genoeg.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |