Gewoon afknippen als je langs looptquote:Op woensdag 18 mei 2016 01:36 schreef JR-Style-93 het volgende:
http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)jn-tenen-raakt.dhtml
Waarom zijn sommige mensen zulke aandachtshoeren?
in vind het wel aantrekkelijkquote:Op woensdag 18 mei 2016 01:36 schreef JR-Style-93 het volgende:
Nee is serieus, FA's menen hetquote:Op woensdag 18 mei 2016 01:36 schreef Flippiee het volgende:
Dat geld topic is wel janken. Is troll toch? (zeg ja)
Knappe dame welquote:Op woensdag 18 mei 2016 01:36 schreef JR-Style-93 het volgende:
Zodra je met haar trouwt knipt ze het af tot aan haar oren en verft ze het met een kleurspoeling uit de helquote:
Die moet haar doneren aan de kankerstichtingquote:Op woensdag 18 mei 2016 01:36 schreef JR-Style-93 het volgende:
Slechtquote:Op woensdag 18 mei 2016 01:39 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Could be
[..]
Hoe gaat het, tsjackie
Of je wurgen met haar vlechtenquote:Op woensdag 18 mei 2016 01:40 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ze kan je vastbinden met haar vlechten aan het bed
Of als ze kookt lekker haren in je etenquote:Op woensdag 18 mei 2016 01:40 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 18 mei 2016 01:40 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
WGR / Ben ik opgelicht door het Bureau voor Budget en Inkomensbeheer?
jij kan haar goed vasthoudenquote:Op woensdag 18 mei 2016 01:40 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
tl;drquote:Op woensdag 18 mei 2016 01:40 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ben ik blij dat ik geen Russisch eten lust.quote:Op woensdag 18 mei 2016 01:40 schreef Fokker101 het volgende:
[..]
Of als ze kookt lekker haren in je eten
Ben ik blij dat ik geen fan van Ajax benquote:Op woensdag 18 mei 2016 01:41 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ben ik blij dat ik geen Russisch eten lust.
Hij heeft 11 keer geld overgemaakt twv 2000 euro naar een sluwe wijf die hij alleen maar kent via het internetquote:
ga lekker foto's van fokkie verspreiden en mij de schuld gevenquote:
Nou zeg, daar heb je me!quote:Op woensdag 18 mei 2016 01:41 schreef Fokker101 het volgende:
[..]
Ben ik blij dat ik geen fan van Ajax ben
wat een rare jongenquote:Op woensdag 18 mei 2016 01:42 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Hij heeft 11 keer geld overgemaakt twv 2000 euro naar een sluwe wijf die hij alleen maar kent via het internet
ik zou zo 2000 euro naar jou overmakenquote:Op woensdag 18 mei 2016 01:42 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Hij heeft 11 keer geld overgemaakt twv 2000 euro naar een sluwe wijf die hij alleen maar kent via het internet
ey brada dm me je andere usernamdquote:Op woensdag 18 mei 2016 01:42 schreef Nouri het volgende:
[..]
ga lekker foto's van fokkie verspreiden en mij de schuld geven
Kaulo gek
Heb jij gedaan Nouriquote:Op woensdag 18 mei 2016 01:42 schreef Nouri het volgende:
[..]
ga lekker foto's van fokkie verspreiden en mij de schuld geven
Kaulo gek
Doet me denken aan een R&Per die een keer een koelkast heeft gekocht voor een prostituee waarvan hij dacht dat ze van hem hield.quote:Op woensdag 18 mei 2016 01:40 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Kan jij goed dabben FOK-ITquote:Op woensdag 18 mei 2016 01:44 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Doet me denken aan een R&Per die een keer een koelkast heeft gekocht voor een prostituee waarvan hij dacht dat ze van hem hield.
Maar dat zou zomaar dezelfde jongen kunnen zijn
Fokkie denkt dat ik het heb gedaan door jou.quote:
Als ik ooit zo wanhopig word, schiet me dan alsjeblieft af.quote:Op woensdag 18 mei 2016 01:44 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Doet me denken aan een R&Per die een keer een koelkast heeft gekocht voor een prostituee waarvan hij dacht dat ze van hem hield.
Woow serieus ?quote:Op woensdag 18 mei 2016 01:44 schreef Fok-it het volgende:
[..]
hij en zij doen allebei aan wedden op sport en zij tennist ook. Ze post hier ookquote:Op woensdag 18 mei 2016 01:44 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Genoteerd voor later.quote:Op woensdag 18 mei 2016 01:45 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Als ik ooit zo wanhopig word, schiet me dan alsjeblieft af.
Het leven loopt wel eens andersquote:
Wat zijn dit voor prehistorische woorden? Leer je die in je hunebed ofzo?quote:
Ben je alquote:Op woensdag 18 mei 2016 01:45 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Als ik ooit zo wanhopig word, schiet me dan alsjeblieft af.
Hehquote:Op woensdag 18 mei 2016 01:45 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
hij en zij doen allebei aan wedden op sport en zij tennist ook. Ze post hier ook
Misschien weet je wie het is
nounou goede grap hoorquote:Op [url=http://forum.fok. nl/topic/2303221/3/25#p162286630]woensdag 18 mei 2016 01:46[/url] schreef Fok-it het volgende:
[..]
Wat zijn dit voor prehistorische woorden? Leer je die in je hunebed ofzo?
Ja die jongen ken ik ook. Heb hem in het echt gezienquote:Op woensdag 18 mei 2016 01:47 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
De users die hij beschrijft, zitten ook op FOK!.
Volgens lig jij dan onder een hunnebed gekkie.quote:Op woensdag 18 mei 2016 01:46 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Wat zijn dit voor prehistorische woorden? Leer je die in je hunebed ofzo?
wat is het voor figuurquote:Op woensdag 18 mei 2016 01:48 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja die jongen ken ik ook. Heb hem in het echt gezien![]()
Maar die meid niet
Oh echt. Is hij serieus zo naïef of is dit gewoon gevalletje bad luck bryanquote:Op woensdag 18 mei 2016 01:48 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja die jongen ken ik ook. Heb hem in het echt gezien![]()
Maar die meid niet
bosz als Verlosserquote:Op woensdag 18 mei 2016 01:49 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja, want met Bosz komt er aanvallend voetbal
quote:
Zwaar autistischquote:Op woensdag 18 mei 2016 01:48 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Oh echt. Is hij serieus zo naïef of is dit gewoon gevalletje bad luck bryan
Er staan dan toch nog steeds kneuzen op het middenveld?quote:Op woensdag 18 mei 2016 01:49 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja, want met Bosz komt er aanvallend voetbal
Sinkgraven is anders prima talentquote:Op woensdag 18 mei 2016 01:50 schreef Nouri het volgende:
[..]
Er staan dan toch nog steeds kneuzen op het middenveld?
Dat is toch sociaalquote:Op woensdag 18 mei 2016 01:50 schreef Fok-it het volgende:
[..]
[..]
Zwaar autistisch
hij liet zijn fles wijn deels leeg drinken door vieze zwervers om er vervolgens zelf ook weer uit te drinken
hehe wat was dat voor meet danquote:Op woensdag 18 mei 2016 01:50 schreef Fok-it het volgende:
[..]
[..]
Zwaar autistisch
hij liet zijn fles wijn deels leeg drinken door vieze zwervers om er vervolgens zelf ook weer uit te drinken
Er zit genoeg talent in de selectie naar mijn meningquote:Op woensdag 18 mei 2016 01:50 schreef Nouri het volgende:
[..]
Er staan dan toch nog steeds kneuzen op het middenveld?
Die bbqmeet in Vondelparkquote:
Onder Bosz gaan Bazoer, Gudelj en Klassen nog steeds geen mannetje voorbij hoor.quote:Op woensdag 18 mei 2016 01:52 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Er zit genoeg talent in de selectie naar mijn mening
Je moeder ook nietquote:Op woensdag 18 mei 2016 01:52 schreef Fokker101 het volgende:
[..]
Was bij Heerenveen echt niet verkeerd trouwens
Het middenveld moet hij dan ook aanpassen. Sinkgraven of Nouri op het middenveld en echt gaan voetballen.quote:Op woensdag 18 mei 2016 01:53 schreef Nouri het volgende:
[..]
Onder Bosz gaan Bazoer, Gudelj en Klassen nog steeds geen mannetje voorbij hoor.
Die komen allebei tekort.quote:Op woensdag 18 mei 2016 01:54 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Het middenveld moet hij dan ook aanpassen. Sinkgraven of Nouri op het middenveld en echt gaan voetballen.
inb4 gebrek aan fysiek opmerkingen
Ben ik het mee oneens.quote:
Wie verwacht je dat er vertrekt dit seizoen?quote:Op woensdag 18 mei 2016 01:56 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ben ik het mee oneens.
Ze moeten alleen een kans krijgen om in het elftal te groeienEriksen was ook iel in het begin
Ik zat vrijdag in de trein met een stel Graafschap-supporters die net in Amsterdam waren geweestquote:
Van Rhijn, Fischer, Schöne. Milik zal ook wel vertrekken bij een goed bod. Cillessen wilde ook een stap maken volgens mij. Misschien als De Boer naar Everton gaat dat hij nog Veltman of Klaassen probeert te halen.quote:Op woensdag 18 mei 2016 01:57 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Wie verwacht je dat er vertrekt dit seizoen?
Inb4:FrankXD
Ja lekker boers,quote:Op woensdag 18 mei 2016 01:58 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik zat vrijdag in de trein met een stel Graafschap-supporters die net in Amsterdam waren geweest
Wat een verschrikkelijk simpel volk zeg![]()
Wordt flink nieuw team opbouwen danquote:Op woensdag 18 mei 2016 01:58 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Van Rhijn, Fischer, Schöne. Milik zal ook wel vertrekken bij een goed bod. Cillessen wilde ook een stap maken volgens mij. Misschien als De Boer naar Everton gaat dat hij nog Veltman of Klaassen probeert te halen.
Kom op hè.quote:Op woensdag 18 mei 2016 01:56 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ben ik het mee oneens.
Ze moeten alleen een kans krijgen om in het elftal te groeienEriksen was ook iel in het begin
Ach, dat gebeurde zowat in elk stadion in Nederlandquote:Op woensdag 18 mei 2016 01:58 schreef Fokker101 het volgende:
[..]
Ja lekker boers,
dit is ook vrij triest
Simpel volk heb je overalquote:Op woensdag 18 mei 2016 01:58 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik zat vrijdag in de trein met een stel Graafschap-supporters die net in Amsterdam waren geweest
Wat een verschrikkelijk simpel volk zeg![]()
dan is dit mooier ondanks ik fan van Groningen ben nee, bedoelde meer hoe weinig mensen dan ook springenquote:Op woensdag 18 mei 2016 01:59 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ach, dat gebeurde zowat in elk stadion in Nederland
Hetligt ook aan dat taaltjequote:
Muah paar wisselspelers weg en wat jeugdspelers die dan doorstromen. Aanvallers komen er sowieso wel bij, vleugelspeler en spits. Misschien twee spitsen als Milik vertrekt.quote:
Bij Feyenoord en Utrecht is het in ieder geval al stuk logischer dan bij Groningen.quote:Op woensdag 18 mei 2016 02:00 schreef Fokker101 het volgende:
[..]
dan is dit mooier ondanks ik fan van Groningen ben nee, bedoelde meer hoe weinig mensen dan ook springen
Dan heb ik geen idee wie voor die creativiteit gaat zorgenquote:Op woensdag 18 mei 2016 01:59 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ziyech juichte toen hij hoorde dat PSV kampioen was, dus die heeft echt geen zin in Ajax.
Talenten zijn altijd wisselvallig, daar zijn het talenten voor. Ik weet zeker dat Nouri gedijt bij het optrekken aan Eredivisie niveau.quote:Op woensdag 18 mei 2016 01:59 schreef Nouri het volgende:
[..]
Kom op hè.
Nouri is nog niet eens vaak geselecteerd bij het eerste elftal. Terwijl een Cerny en een van de Beek al een stuk verder zijn. Nouri is echt heel erg wisselvallig en moet hopen dat hij aan het begin van de winterstop meer dan 5x heeft ingevallen. Van hem kan je niet de creativiteit verwachten die Ajax op het middenveld nodig heeft.
Wat voor kleren trek je morgen aanquote:
Nee echt totaal niet Groningen heeft ook pest hekel aan Ajaxquote:Op woensdag 18 mei 2016 02:01 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Bij Feyenoord en Utrecht is het in ieder geval al stuk logischer dan bij Groningen.
Trouwens, die noordelijke provincies zijn toch allemaal pro-Ajax?
Het cafe-voer was goed geslaagd Crackjequote:
Feyenoord is best een trieste clubquote:Op woensdag 18 mei 2016 02:00 schreef Fokker101 het volgende:
[..]
dan is dit mooier ondanks ik fan van Groningen ben nee, bedoelde meer hoe weinig mensen dan ook springen
Jaa?quote:Op woensdag 18 mei 2016 02:02 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Het cafe-voer was goed geslaagd Crackje
Net als Bazoer zeker. Lekker als je team van hem afhankelijk is.quote:Op woensdag 18 mei 2016 02:01 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Talenten zijn altijd wisselvallig, daar zijn het talenten voor. Ik weet zeker dat Nouri gedijt bij het optrekken aan Eredivisie niveau.
Klopt heel erg.quote:
Zo ben ik nietquote:Op woensdag 18 mei 2016 02:02 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
ik heb wel iets lekkers voor je
/tjacka
quote:Op woensdag 18 mei 2016 02:03 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Klopt heel erg.
Daarom vind ik het altijd vermakelijk om dat soort mensen te trollen op Facebook bij voetbalberichten. Te makkelijk eigenlijk.
Ik wel.quote:Op woensdag 18 mei 2016 02:01 schreef Nouri het volgende:
[..]
Dan heb ik geen idee wie voor die creativiteit gaat zorgen
Toch satequote:
Weet niet hoe dat bij Ajax-berichten is maar bij Feyenoord zijn ze wel echt heel achterlijk ja op FBquote:Op woensdag 18 mei 2016 02:03 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Klopt heel erg.
Daarom vind ik het altijd vermakelijk om dat soort mensen te trollen op Facebook bij voetbalberichten. Te makkelijk eigenlijk.
Nouri en Sinkgraven afwisselen met elkaar. En dan misschien in de echt zware potjes kan je gewoon het middenveld opstellen wat er dit seizoen al vaak stond.quote:Op woensdag 18 mei 2016 02:02 schreef Nouri het volgende:
[..]
Net als Bazoer zeker. Lekker als je team van hem afhankelijk is.
Voor Tjacka het liefst warm denk ikquote:Op woensdag 18 mei 2016 02:04 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Heb ik vandaag ook last van
[..]
Weet ik nog niet, wordt het nou warm of koud morgen
Hoe ziet jouw middenveld er dan uit?quote:Op woensdag 18 mei 2016 02:03 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik wel.
Hopelijk halen ze Anita terug en gaan ze weer met een 6 spelen trouwens.
Ik ook, lekker gespierde biceps spotten tochquote:Op woensdag 18 mei 2016 02:04 schreef Fokker101 het volgende:
[..]
Voor Tjacka het liefst warm denk ik
Vorig jaar toen Sigthorsson wegging zei ik alleen maar "De beste Ajax spits ooit vertrokken RIP" en tientallen mensen gingen daar serieus op inquote:Op woensdag 18 mei 2016 02:04 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Weet niet hoe dat bij Ajax-berichten is maar bij Feyenoord zijn ze wel echt heel achterlijk ja op FB![]()
Goed weer.quote:Op woensdag 18 mei 2016 02:04 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
[..]
Ik sta hier opquote:
Sinkgraven/Nouri-Anita/Bazoer-Klaassen/Gudelj. En dan keuze maken op basis wat de wedstrijd nodig heeft en wie het beste in vorm is.quote:
quote:Op woensdag 18 mei 2016 02:05 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Vorig jaar toen Sigthorsson wegging zei ik alleen maar "De beste Ajax spits ooit vertrokken RIP" en tientallen mensen gingen daar serieus op inja hoe dom ben je dan
Dat soort mensenquote:Op woensdag 18 mei 2016 02:07 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Bij El Ahmadi: Hopelijk hebben ze ook in zijn contract staan dat hij niet op doel mag schieten
VOnd hem wel geslaagd eigenlijk
Jaaa hij heeft gescoord hoor tegen Sefilla!! ;s word lekker neus ofzo joh!!
Heerlijk
Als die camera even naar voren gaat.quote:Op woensdag 18 mei 2016 02:07 schreef Fokker101 het volgende:
[..]
Ik weet wel waar volgens mij seconde 3 met die zonnebril
Sate ziet er altijd wel goed uit jaquote:Op woensdag 18 mei 2016 02:03 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Toch sate![]()
Wel heel erg cliche maar oke
![]()
Dat stelt nooit teleur![]()
Je kon ook spaghetti en cannelonni nemen maar was bang dat dat wel beetje weinig zou zijn aangezien je dan maar 12 euro voor 3 gangen menu betaalde. En met brood en aoili vooraf en spekkoek na![]()
Was niks mis mee
wehhhquote:Op woensdag 18 mei 2016 02:04 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
[..]
Nee. Ik moest zoals altijd alweer snel lachen. Ik heb soms het idee dat ik bij een begrafenis nog kan lachen.quote:
hahaahha hij moest lachenquote:Op woensdag 18 mei 2016 02:10 schreef Nouri het volgende:
[..]
Nee. Ik moest zoals altijd alweer snel lachen. Ik heb soms het idee dat ik bij een begrafenis nog kan lachen.
Dat gaan Klaassen en Gudelj vast pikkenquote:Op woensdag 18 mei 2016 02:06 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Sinkgraven/Nouri-Anita/Bazoer-Klaassen/Gudelj. En dan keuze maken op basis wat de wedstrijd nodig heeft en wie het beste in vorm is.
Het was ook best grappigquote:Op woensdag 18 mei 2016 02:10 schreef Nouri het volgende:
[..]
Nee. Ik moest zoals altijd alweer snel lachen. Ik heb soms het idee dat ik bij een begrafenis nog kan lachen.
Als ze dat niet kunnen gaan ze maar weg, niemand heeft een garantie op een basisplaatsquote:Op woensdag 18 mei 2016 02:11 schreef Nouri het volgende:
[..]
Dat gaan Klaassen en Gudelj vast pikken![]()
![]()
Zou daar echt niet om kunnen lachenquote:
Spotify?quote:Op woensdag 18 mei 2016 02:15 schreef Fokker101 het volgende:
Weet iemand nog een app waarbij je muziek opgeslagen blijft? Je had altijd Playtube maar die is gone..
Toen het 1-1 was en die belachelijke wissels van Frank kwamen vroeg ik me echt af waar ik naar zat te kijken. Eerst was er nog de kater, maar dat was daarna wel snel verwerkt eigenlijk. Ajax verdiende het ook niet als je niet eens van de Graafschap kan winnen.quote:Op woensdag 18 mei 2016 02:15 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Zou daar echt niet om kunnen lachenWat zou dat vreselijk zijn zeg
Maar ja, gelukkig komen we toch niet in die positiie terecht
Grootheidswaanzin ditquote:Op woensdag 18 mei 2016 02:11 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Als ze dat niet kunnen gaan ze maar weg, niemand heeft een garantie op een basisplaats![]()
![]()
Wow. Geef even snel dat nummer door voor dat meisjequote:
lolquote:Op woensdag 18 mei 2016 02:21 schreef Nouri het volgende:
[..]
Wow. Geef even snel dat nummer door voor dat meisje
Zie me shinen met mn ronaldoquote:Op woensdag 18 mei 2016 02:21 schreef Nouri het volgende:
[..]
Wow. Geef even snel dat nummer door voor dat meisje
waaaaar heb jij het overquote:Op woensdag 18 mei 2016 02:28 schreef Nouri het volgende:
- Setje tepelklemmen met ketting (waarde 7,00 euro)
- Metalen buttplug small met diamant in de kleur transparant of roze (waarde 15,95 euro)
- Zweepje met rood/zwart handvat (waarde 24,95 euro)
duidelijkquote:Op woensdag 18 mei 2016 02:34 schreef JanCees het volgende:
[..]
is nu af
En ik had nu dus geen shirt meer
En ik ben nu niet de dunste
Ah zo.quote:Op woensdag 18 mei 2016 02:34 schreef JanCees het volgende:
[..]
is nu af
En ik had nu dus geen shirt meer
En ik ben nu niet de dunste
eind van de maandquote:Op woensdag 18 mei 2016 12:16 schreef richolio het volgende:
Ik heb nog maar 3 euro op mijn rekening, wat gebeurt er als ik nu wat koop via Paypal?
Dat is lang. Was je moe?quote:Op woensdag 18 mei 2016 12:43 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ets. Ik heb vannacht bijna 12 uur geslapen lol
Ja. Ging half 8 slapen.quote:
Lekker hoorquote:Op woensdag 18 mei 2016 12:44 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ja. Ging half 8 slapen.
Toen werd ik midden in de nacht een keer wakkert.
Toen cameltje geel.
Toe weer slapen tot 6:45
haha apaatquote:Op woensdag 18 mei 2016 12:42 schreef richolio het volgende:
[..]
Zit ik sws wel, ik sta 11 euro in de min zie ik nu
Etsu?quote:
Dan sta je nu toch gewoon in de min?quote:Op woensdag 18 mei 2016 12:46 schreef richolio het volgende:
[..]
Etsu?
Overigens had ik gewoon 3 euro hoor. Alleen Apple Care werd eraf gehaald
Jaquote:Op woensdag 18 mei 2016 12:46 schreef SantaClausNorthPole het volgende:
[..]
Dan sta je nu toch gewoon in de min?
kies mij kies mijquote:Op woensdag 18 mei 2016 12:52 schreef SantaClausNorthPole het volgende:
[..]
Ik weet wel een manier om weer in de plus te staan
Okeequote:Op woensdag 18 mei 2016 12:52 schreef SantaClausNorthPole het volgende:
[..]
Ik weet wel een manier om weer in de plus te staan
Heb ik ook n keer gehad, is mooi kut jaquote:Op woensdag 18 mei 2016 12:58 schreef JanCees het volgende:
Hoe kan je thuis wonen en je geld op zijn lol
Door apple carequote:Op woensdag 18 mei 2016 12:58 schreef JanCees het volgende:
Hoe kan je thuis wonen en je geld op zijn lol
overdreven gedoequote:Op woensdag 18 mei 2016 13:05 schreef richolio het volgende:
[ afbeelding ]
De vlag wordt hier gehezen voor Etsu en consorten (homo's)
Duurquote:Op woensdag 18 mei 2016 13:07 schreef richolio het volgende:
[..]
Ik hoop van wel, ik betaal godverdomme 15 euro per maand erana
?quote:Op woensdag 18 mei 2016 13:08 schreef richolio het volgende:
[..]
Provocerend gedrag gespot
Hoop dat het uit de hand loopt
ik wil je slot ook wel open makenquote:
Poolse vrouwen hebben altijd die achterdochtige hersenkronkelquote:
Ja was wel te merkenquote:Op woensdag 18 mei 2016 13:13 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Poolse vrouwen hebben altijd die achterdochtige hersenkronkel
Nee niet gezienquote:Op woensdag 18 mei 2016 13:14 schreef Nouri het volgende:
had je dat gezien in colombia inso en jc
8000 kilo coke weg
echt zonde
Ja doodzondequote:Op woensdag 18 mei 2016 13:14 schreef Nouri het volgende:
had je dat gezien in colombia inso en jc
8000 kilo coke weg
echt zonde
jc wat vindt jij ervan dat john de b en rene s nu nationale faam beginnen te krijgenquote:
goede zaak in principequote:Op woensdag 18 mei 2016 13:26 schreef Nouri het volgende:
[..]
jc wat vindt jij ervan dat john de b en rene s nu nationale faam beginnen te krijgen
ik heb geen inspiratie voor een goed verhaalquote:
voorbinddildos in anussen doen het altijd goedquote:Op woensdag 18 mei 2016 13:49 schreef Nouri het volgende:
[..]
ik heb geen inspiratie voor een goed verhaal
dat was in sex geloof ikquote:Op woensdag 18 mei 2016 13:49 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
voorbinddildos in anussen doen het altijd goed
zekerquote:Op woensdag 18 mei 2016 13:50 schreef Nouri het volgende:
[..]
dat was in sex geloof ik
wel een prachttopic
ik ga denk ik binnenkort richting zuid-frankrijk met vriendenquote:
Hoi insoquote:Op woensdag 18 mei 2016 13:49 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
voorbinddildos in anussen doen het altijd goed
hoi tjakquote:Op woensdag 18 mei 2016 15:07 schreef Nouri het volgende:
[..]
ik ga denk ik binnenkort richting zuid-frankrijk met vrienden
kut weer
had je een frikadel speciaal besteld?quote:Op woensdag 18 mei 2016 17:53 schreef supersof het volgende:
ik was in de snackbar aan het wachten totdat ik geholpen werd. Komt er een vrouw binnen die gewoon voor mij gaat staan lol. Dus die eigenaar zei tegen mij: wat mag het zijn jongedame. Maar toen antwoordde die vrouwdat was echt droog. Ze vond het ook helemaal een compliment dat hij dat zei tegen haar.
nee een gewonequote:Op woensdag 18 mei 2016 18:02 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
had je een frikadel speciaal besteld?
hoiquote:
Nee had mayo van de friet tochquote:
ja nou blijkbaar wel hequote:
dat weet ie zelf welquote:
Uhmquote:
Romantische film en bak ijsquote:Op woensdag 18 mei 2016 18:25 schreef Elan het volgende:
[..]
Uhm
Familiediner inschakelen?
Sof is vast geen meisje dat genoegen neemt met een lullig bosje rozen.
graagquote:
quote:Op woensdag 18 mei 2016 19:33 schreef Nouri het volgende:
Elan ik begin je act een beetje zielig te vinden
Welke actquote:Op woensdag 18 mei 2016 19:33 schreef Nouri het volgende:
Elan ik begin je act een beetje zielig te vinden
Tr tr trquote:Op woensdag 18 mei 2016 22:09 schreef Faxie het volgende:
Kwam alleen even langs om een kusje aan Opso te geven
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |