Wie verwacht je dat er vertrekt dit seizoen?quote:Op woensdag 18 mei 2016 01:56 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ben ik het mee oneens.
Ze moeten alleen een kans krijgen om in het elftal te groeienEriksen was ook iel in het begin
Ik zat vrijdag in de trein met een stel Graafschap-supporters die net in Amsterdam waren geweestquote:
Van Rhijn, Fischer, Schöne. Milik zal ook wel vertrekken bij een goed bod. Cillessen wilde ook een stap maken volgens mij. Misschien als De Boer naar Everton gaat dat hij nog Veltman of Klaassen probeert te halen.quote:Op woensdag 18 mei 2016 01:57 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Wie verwacht je dat er vertrekt dit seizoen?
Inb4:FrankXD
Ja lekker boers,quote:Op woensdag 18 mei 2016 01:58 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik zat vrijdag in de trein met een stel Graafschap-supporters die net in Amsterdam waren geweest
Wat een verschrikkelijk simpel volk zeg![]()
Wordt flink nieuw team opbouwen danquote:Op woensdag 18 mei 2016 01:58 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Van Rhijn, Fischer, Schöne. Milik zal ook wel vertrekken bij een goed bod. Cillessen wilde ook een stap maken volgens mij. Misschien als De Boer naar Everton gaat dat hij nog Veltman of Klaassen probeert te halen.
Kom op hè.quote:Op woensdag 18 mei 2016 01:56 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ben ik het mee oneens.
Ze moeten alleen een kans krijgen om in het elftal te groeienEriksen was ook iel in het begin
Ach, dat gebeurde zowat in elk stadion in Nederlandquote:Op woensdag 18 mei 2016 01:58 schreef Fokker101 het volgende:
[..]
Ja lekker boers,
dit is ook vrij triest
Simpel volk heb je overalquote:Op woensdag 18 mei 2016 01:58 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik zat vrijdag in de trein met een stel Graafschap-supporters die net in Amsterdam waren geweest
Wat een verschrikkelijk simpel volk zeg![]()
dan is dit mooier ondanks ik fan van Groningen ben nee, bedoelde meer hoe weinig mensen dan ook springenquote:Op woensdag 18 mei 2016 01:59 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ach, dat gebeurde zowat in elk stadion in Nederland
Hetligt ook aan dat taaltjequote:
Muah paar wisselspelers weg en wat jeugdspelers die dan doorstromen. Aanvallers komen er sowieso wel bij, vleugelspeler en spits. Misschien twee spitsen als Milik vertrekt.quote:
Bij Feyenoord en Utrecht is het in ieder geval al stuk logischer dan bij Groningen.quote:Op woensdag 18 mei 2016 02:00 schreef Fokker101 het volgende:
[..]
dan is dit mooier ondanks ik fan van Groningen ben nee, bedoelde meer hoe weinig mensen dan ook springen
Dan heb ik geen idee wie voor die creativiteit gaat zorgenquote:Op woensdag 18 mei 2016 01:59 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ziyech juichte toen hij hoorde dat PSV kampioen was, dus die heeft echt geen zin in Ajax.
Talenten zijn altijd wisselvallig, daar zijn het talenten voor. Ik weet zeker dat Nouri gedijt bij het optrekken aan Eredivisie niveau.quote:Op woensdag 18 mei 2016 01:59 schreef Nouri het volgende:
[..]
Kom op hè.
Nouri is nog niet eens vaak geselecteerd bij het eerste elftal. Terwijl een Cerny en een van de Beek al een stuk verder zijn. Nouri is echt heel erg wisselvallig en moet hopen dat hij aan het begin van de winterstop meer dan 5x heeft ingevallen. Van hem kan je niet de creativiteit verwachten die Ajax op het middenveld nodig heeft.
Wat voor kleren trek je morgen aanquote:
Nee echt totaal niet Groningen heeft ook pest hekel aan Ajaxquote:Op woensdag 18 mei 2016 02:01 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Bij Feyenoord en Utrecht is het in ieder geval al stuk logischer dan bij Groningen.
Trouwens, die noordelijke provincies zijn toch allemaal pro-Ajax?
Het cafe-voer was goed geslaagd Crackjequote:
Feyenoord is best een trieste clubquote:Op woensdag 18 mei 2016 02:00 schreef Fokker101 het volgende:
[..]
dan is dit mooier ondanks ik fan van Groningen ben nee, bedoelde meer hoe weinig mensen dan ook springen
Jaa?quote:Op woensdag 18 mei 2016 02:02 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Het cafe-voer was goed geslaagd Crackje
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |