Gelukkig won hij niet de Waalse pijlquote:Op woensdag 18 mei 2016 01:01 schreef Houtenbeen het volgende:
Lollerphilippe gaat de tour winnen dit jaar
Pfeiffer krijgen, paar kilo afvallen, wat groente en fruit van de Lidl en je bent een topper.quote:Op woensdag 18 mei 2016 01:01 schreef Houtenbeen het volgende:
Ik vrees wel voor Rio.quote:Op woensdag 18 mei 2016 01:01 schreef Houtenbeen het volgende:
Keniaanse infectie niet te vergeten.quote:Op woensdag 18 mei 2016 01:02 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Pfeiffer krijgen, paar kilo afvallen, wat groente en fruit van de Lidl en je bent een topper.
Wie is die dikke vent dan?quote:Op woensdag 18 mei 2016 01:04 schreef Szura het volgende:
Wat een ongemakkelijk gedoe dit, met zo'n viesdik wijf en oude man die op de foto erbij moet en dat zielige bosje bloemen.
Trainingstochtjes van 315 kilometer doen vlak voor de klassiekers.quote:Op woensdag 18 mei 2016 00:52 schreef showtimer het volgende:
[..]
Loller heeft meer talent dan al die krabbers samen.
Juurgen Va Van dun Broeck gaat de Tour missen vrees ik. Moest zich hier bewijzen van Katusha.quote:Op woensdag 18 mei 2016 00:56 schreef Mani89 het volgende:
Ja Jozee, VDB2 wordt zienderogen beter woehaha.
Missen we natuurlijk niks aanquote:Op woensdag 18 mei 2016 01:11 schreef wimderon het volgende:
[..]
Juurgen Va Van dun Broeck gaat de Tour missen vrees ik. Moest zich hier bewijzen van Katusha.
Nog een talent voor de toekomst: 1971: Horner.quote:Op woensdag 18 mei 2016 01:27 schreef Columbiafan het volgende:
Komt trouwens wel goed met Amerikaanse klassementsrijders de komende jaren. Drie megatalenten op zijn minst. 1996: Powless 1997: Costa 1998: Mcnulty
Iedereenquote:Op woensdag 18 mei 2016 09:28 schreef Bugno het volgende:
Wie voorspelde de winst van Lollerphillipe ook alweer in het Giro-topic?
Een niet nader te noemen user ging toch overtuigend voor Jaramilloquote:
Volgens mij is die user niet helemaal objectiefquote:Op woensdag 18 mei 2016 09:33 schreef Bugno het volgende:
[..]
Een niet nader te noemen user ging toch overtuigend voor Jaramillo
quote:Op woensdag 18 mei 2016 09:36 schreef Sked het volgende:
[..]
Volgens mij is die user niet helemaal objectief
Tof, als ze nu 60 km/u gaan rijden kan ik de finish nog wel meepakken!quote:Op woensdag 18 mei 2016 21:15 schreef Van_Poppel het volgende:
Nog slechts 120km...als ze een beetje doorfietsen vandaag dus wel een vroege finish.
Ik kijk eigenlijk nét wielrennen voor de feitjes over de houdbaarheidsdatum van flesjes waterquote:
Als je naar Eurosport kijkt vraag je er ook wel om.quote:
Genotsbeelden inderdaad.quote:Op woensdag 18 mei 2016 23:23 schreef Dagoduck het volgende:
Damn, ze rijden die fucking Highway 1 afWat een weg is dat, geweldig
José vroeg zich af of zijn broek open lag of dat het een jelly belly wasquote:Op woensdag 18 mei 2016 23:56 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Morton op de grond, José is nu aan het huilen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |