Van buiten.quote:Op dinsdag 17 mei 2016 21:58 schreef Faxie het volgende:
[..]
Kan ook niet direct zien waar ze vandaan komen
Goed te pruimenquote:Op dinsdag 17 mei 2016 22:04 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Van buiten.![]()
Hosti, luister jij nou graag naar pianomuziek? Dunno why maar heug me deze weer:
Als ik deze kan spelen op de piano, wil je mij dan ontmoeten?quote:Op dinsdag 17 mei 2016 22:04 schreef FrauMilena het volgende:
Hosti, luister jij nou graag naar pianomuziek? Dunno why maar heug me deze weer:
Ik dacht dat jij geen moeite meer ging doen?quote:Op dinsdag 17 mei 2016 22:15 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Als ik deze kan spelen op de piano, wil je mij dan ontmoeten?
Dit nummer is niet heel moeilijk om in te studeren.quote:Op dinsdag 17 mei 2016 22:21 schreef FrauMilena het volgende:
Ik dacht dat jij geen moeite meer ging doen?
quote:Op dinsdag 17 mei 2016 23:27 schreef Dqod het volgende:
Meikevers, egeltjes en vleermuizen. So so nice
Ik ga lekker slapen vannacht, denk ik. Doei
Halloquote:Op dinsdag 17 mei 2016 09:40 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Als iemand in het echt anders is...
Faxie, kom er maar in.
Dat was de grap nietquote:Op dinsdag 17 mei 2016 23:56 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Neophyte, dat heb ik lang niet meer gehoord zeg!
We bitchen met liefde hoorquote:Op woensdag 18 mei 2016 00:36 schreef Andromache het volgende:
Wat is dit eigenlijk een liefdeloze reeks. Helemaal niet gezellig, of aardig voor elkaar.
Ik probeer het dagelijks om ze wat aardiger en beschaafder te krijgen hier maar het narcistisch autisme en de oversekste vrouwenhaat zit gewoon te diepquote:Op woensdag 18 mei 2016 00:36 schreef Andromache het volgende:
Wat is dit eigenlijk een liefdeloze reeks. Helemaal niet gezellig, of aardig voor elkaar.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |