abonnement Unibet Coolblue
  Forum Admin donderdag 23 juni 2016 @ 19:00:22 #101
54263 crew  Pharkus
eeuwig vader, deeltijd autist
pi_163246361
quote:
10s.gif Op donderdag 23 juni 2016 18:55 schreef SgtPorkbeans het volgende:

[..]

Waarom? Er staat nergens dat het niet mag ;(
Valt onder gebagger, blijf ontopic en fatsoenlijke OP.
Een vel leeg papier kan altijd nog een mooie tekening worden.
  donderdag 23 juni 2016 @ 19:02:04 #102
402566 SgtPorkbeans
Emmenaren olé olé
pi_163246403
quote:
1s.gif Op donderdag 23 juni 2016 19:00 schreef Pharkus het volgende:

[..]

Valt onder gebagger, blijf ontopic en fatsoenlijke OP.
Wel jammer dat zoiets dan niet bij de regels staat, in principe zou je nu alles weg kunnen editen onder het mom van ''gebagger''.
Wellicht een nieuw agendapuntje bij de volgende modvergadering?
Jij woont hier ver vandaan, zeggen ze elders in het land
Dan zeg ik, insgelijks, u ook, a'j ‘t zien van dizze kant.
  donderdag 23 juni 2016 @ 19:06:13 #103
179075 hugecooll
Deelt corrigerende tikken uit
pi_163246495
quote:
10s.gif Op donderdag 23 juni 2016 19:02 schreef SgtPorkbeans het volgende:

[..]

Wel jammer dat zoiets dan niet bij de regels staat, in principe zou je nu alles weg kunnen editen onder het mom van ''gebagger''.
Wellicht een nieuw agendapuntje bij de volgende modvergadering?
JONGE
Verwerk dingen die jij meevallers of mindere tegenvallers dan je hoofdklacht vindt gewoon in je klacht, dan hoeft er ook geen hele lijst onder je post te staan
  Forum Admin donderdag 23 juni 2016 @ 19:07:49 #104
54263 crew  Pharkus
eeuwig vader, deeltijd autist
pi_163246541
quote:
10s.gif Op donderdag 23 juni 2016 19:02 schreef SgtPorkbeans het volgende:

[..]

Wel jammer dat zoiets dan niet bij de regels staat, in principe zou je nu alles weg kunnen editen onder het mom van ''gebagger''.
Wellicht een nieuw agendapuntje bij de volgende modvergadering?
ik heb een notitie gemaakt om dit punt op de agenda te krijgen.
Een vel leeg papier kan altijd nog een mooie tekening worden.
  donderdag 23 juni 2016 @ 19:09:04 #105
402566 SgtPorkbeans
Emmenaren olé olé
pi_163246567
quote:
1s.gif Op donderdag 23 juni 2016 19:07 schreef Pharkus het volgende:

[..]

ik heb een notitie gemaakt om dit punt op de agenda te krijgen.
^O^

quote:
8s.gif Op donderdag 23 juni 2016 19:06 schreef hugecooll het volgende:

[..]

JONGE
Verwerk dingen die jij meevallers of mindere tegenvallers dan je hoofdklacht vindt gewoon in je klacht, dan hoeft er ook geen hele lijst onder je post te staan
Het waren maar drie regels :'(
Jij woont hier ver vandaan, zeggen ze elders in het land
Dan zeg ik, insgelijks, u ook, a'j ‘t zien van dizze kant.
pi_163274680
Ik betreur dat ik niet meer in dit topic kan reageren.
KLB / Wakker hier het EU-vuurtje aan

[ Bericht 49% gewijzigd door #ANONIEM op 24-06-2016 20:36:16 ]
  zondag 26 juni 2016 @ 12:40:04 #107
395200 deadprez
One more rail
pi_163308259
Hoi,

Ik vroeg me af wat voor beeld jullie eigenlijk hebben bij de toekomst van KLB. Het valt me de laatste tijd op dat het forum weer volgestroomd is met de grootst mogelijke bagger, terwijl het mijns inziens een tijd best goed ging, waar eigenlijk nauwelijks tegen opgetreden lijkt te worden. Users kunnen gewoon topic na topic na topic aan troep openen en als er eentje een ban oploopt, gaat ie naar 24 uur weer vrolijk verder.
En vervolgens krijgen users die wellicht soms ietwat hard een discussie ingaan, maar naar mijn mening wel kwaliteit leverden in KLB, om onduidelijke redenen een forumspecifieke ban voor KLB.

Zou dit beleid wellicht enigszins toegelicht kunnen worden?
Stop the violence
Down with the hate
Op vrijdag 21 augustus 2015 01:36 schreef engeopa het volgende:
Deadprez is een frequent bezoeker van Joop.nl. Kneusje eerste klas. walgelijke policor hoofd in de wolken multicultilover.
pi_163308285
quote:
7s.gif Op zondag 26 juni 2016 12:40 schreef deadprez het volgende:
Hoi,

Ik vroeg me af wat voor beeld jullie eigenlijk hebben bij de toekomst van KLB. Het valt me de laatste tijd op dat het forum weer volgestroomd is met de grootst mogelijke bagger, terwijl het mijns inziens een tijd best goed ging, waar eigenlijk nauwelijks tegen opgetreden lijkt te worden. Users kunnen gewoon topic na topic na topic aan troep openen en als er eentje een ban oploopt, gaat ie naar 24 uur weer vrolijk verder.
En vervolgens krijgen users die wellicht soms ietwat hard een discussie ingaan, maar naar mijn mening wel kwaliteit leverden in KLB, om onduidelijke redenen een forumspecifieke ban voor KLB.

Zou dit beleid wellicht enigszins toegelicht kunnen worden?
pi_163308291
quote:
1s.gif Op vrijdag 24 juni 2016 20:36 schreef SebbeSwensje het volgende:
Ik betreur dat ik niet meer in dit topic kan reageren.
KLB / Wakker hier het EU-vuurtje aan
_O-
  Forum Admin zondag 26 juni 2016 @ 14:56:41 #110
54263 crew  Pharkus
eeuwig vader, deeltijd autist
pi_163311395
quote:
7s.gif Op zondag 26 juni 2016 12:40 schreef deadprez het volgende:
Hoi,

Ik vroeg me af wat voor beeld jullie eigenlijk hebben bij de toekomst van KLB. Het valt me de laatste tijd op dat het forum weer volgestroomd is met de grootst mogelijke bagger, terwijl het mijns inziens een tijd best goed ging, waar eigenlijk nauwelijks tegen opgetreden lijkt te worden. Users kunnen gewoon topic na topic na topic aan troep openen en als er eentje een ban oploopt, gaat ie naar 24 uur weer vrolijk verder.
En vervolgens krijgen users die wellicht soms ietwat hard een discussie ingaan, maar naar mijn mening wel kwaliteit leverden in KLB, om onduidelijke redenen een forumspecifieke ban voor KLB.

Zou dit beleid wellicht enigszins toegelicht kunnen worden?
We doen ons best. Eerlijk waar. En een tr links of rechts wordt zeker op prijs gesteld. Wat betreft het banbeleid moet je de bij de forum admins zijn. Die nemen daarin welafgewogen beslissingen net als wij de topics wegen, het hoeft echt niet allemaal 'kwaliteit' te zijn. Als het maar een valide klacht omvat.

Verder heb ik de afgelopen week feller ingezet op de fipo roepers. Volgende week ga ik me meer richten op de mensen die elk topic kapot sc'en. Daar erger ik me nu meer aan dan een dagboektopic.
Een vel leeg papier kan altijd nog een mooie tekening worden.
pi_163311549
quote:
1s.gif Op zondag 26 juni 2016 14:56 schreef Pharkus het volgende:

[..]

We doen ons best. Eerlijk waar. En een tr links of rechts wordt zeker op prijs gesteld. Wat betreft het banbeleid moet je de bij de forum admins zijn. Die nemen daarin welafgewogen beslissingen net als wij de topics wegen, het hoeft echt niet allemaal 'kwaliteit' te zijn. Als het maar een valide klacht omvat.

Verder heb ik de afgelopen week feller ingezet op de fipo roepers. Volgende week ga ik me meer richten op de mensen die elk topic kapot sc'en. Daar erger ik me nu meer aan dan een dagboektopic.
gvd dat wordt een slechte week dan :'(
pi_163312621
quote:
1s.gif Op zondag 26 juni 2016 14:56 schreef Pharkus het volgende:
Als het maar een valide klacht omvat.
Misschien is dit dan iets om op te focussen de week daarna?

Er zijn heel veel topics waarin mensen niet meer dan een neerbuigende en zuigerige mening neerpennen over stereotype karakters (mensen die...).
Het kan goed aan mij liggen, maar ik snap nooit helemaal wat we daar nou mee moeten.
pi_163312701
quote:
0s.gif Op zondag 26 juni 2016 15:42 schreef zovty het volgende:

[..]

Misschien is dit dan iets om op te focussen de week daarna?

Er zijn heel veel topics waarin mensen niet meer dan een neerbuigende en zuigerige mening neerpennen over stereotype karakters (mensen die...).
Het kan goed aan mij liggen, maar ik snap nooit helemaal wat we daar nou mee moeten.
op reageren met 'fipo', 'sepo', 'terechte klacht' of 'onterechte klacht'
  zondag 26 juni 2016 @ 15:50:31 #114
395200 deadprez
One more rail
pi_163312818
quote:
1s.gif Op zondag 26 juni 2016 14:56 schreef Pharkus het volgende:

[..]

We doen ons best. Eerlijk waar. En een tr links of rechts wordt zeker op prijs gesteld. Wat betreft het banbeleid moet je de bij de forum admins zijn. Die nemen daarin welafgewogen beslissingen net als wij de topics wegen, het hoeft echt niet allemaal 'kwaliteit' te zijn. Als het maar een valide klacht omvat.

Verder heb ik de afgelopen week feller ingezet op de fipo roepers. Volgende week ga ik me meer richten op de mensen die elk topic kapot sc'en. Daar erger ik me nu meer aan dan een dagboektopic.
Oké, duidelijk.

En ja, ik weet dat tr's gewaardeerd worden aangezien jullie niet alles zien, maar het is meestal niet zozeer één specifiek topic waar ik moeite mee heb. Het is het geheel dat wat mij betreft de laatste tijd weer flink achteruit aan het gaan is.

Dit topic bijvoorbeeld; een OP van drie zinnen waarvan twee zinnen aangepast zijn door de blauw. Tsja, dan kun je er idd zoals Gibson voor kiezen om het open te laten, in de hoop dat er nog iets nuttigs uit gaat komen, maar het is mijns inziens gewoon vervuiling van de indexpagina. En dat idee heb ik dus vaker de laatste tijd; dat men een beetje de mentaliteit heeft van 'laat maar open, het zakt uiteindelijk wel weg'. Iets wat overigens ook blijkt uit het feit dat er nog nauwelijks iets anders dan de SC tussen de gesloten topics staat, terwijl KLB niet echt rustiger geworden is en de kwaliteit volgens mij ook niet opeens zo omhoog is geschoten dat slotjes niet meer nodig zijn.

En ik weet niet of dat in KLB echt goed werkt, aangezien het al een beetje een forum is waar kwaliteit doorgaans niet heel sterk vertegenwoordigd is en het ook nog eens op #2 staat van de drukste fora. En dan krijg je dus nogal gauw een berg aan oninteressante kuttopics waar geen enkele moeite in is gestoken, die wellicht nog eens op iets nuttigs uit kunnen lopen, maar wat natuurlijk nooit gaat gebeuren. KLB heeft gewoon op dat gebied denk ik een wat striktere moderatie nodig, terwijl er op andere gebieden juist weer prima veel losser gemodereerd kan worden dan in andere fora.

nou, ik weet niet of deze post te volgen is en of er nog een duidelijk punt in te vinden is, maar mocht dat niet zo zijn dan is dat de schuld van slaaptekort en verdovende middelen :$ xoxo
Stop the violence
Down with the hate
Op vrijdag 21 augustus 2015 01:36 schreef engeopa het volgende:
Deadprez is een frequent bezoeker van Joop.nl. Kneusje eerste klas. walgelijke policor hoofd in de wolken multicultilover.
  Forum Admin zondag 26 juni 2016 @ 16:19:39 #115
240730 crew  Opa.Bakkebaard
Heeft een huisje.
pi_163313538
Onderling gebitch op elkaar verwijderd. Doe dat maar per dm ofzo. Of gewoon niet.
Laat het modden in het vervolg maar gerust over aan de moderatoren. Bans aanvragen ook.
pi_163345430
Doe eens wat aan mensen die niet de moeite nemen om mijn hele OP te lezen, zoals deze figuren:
quote:
0s.gif Op maandag 27 juni 2016 13:26 schreef HulkHeld het volgende:
Want alle niet-maagden zijn bezet inderdaad. Goede.
quote:
0s.gif Op maandag 27 juni 2016 13:58 schreef NobodyKerz het volgende:

[..]

Elliot Rodger: "I look at the human race and I see only vileness and depravity, all because of an act known as sexuality. In an ideal world, sexuality would not exist. It must be outlawed. In a world without sex, humanity will be pure and civilized."
pi_163345445
Waarom mag ik van Pharkus geen topics meer over maagden posten?
Elliot Rodger: "I look at the human race and I see only vileness and depravity, all because of an act known as sexuality. In an ideal world, sexuality would not exist. It must be outlawed. In a world without sex, humanity will be pure and civilized."
  Forum Admin maandag 27 juni 2016 @ 19:09:27 #118
54263 crew  Pharkus
eeuwig vader, deeltijd autist
pi_163346441
quote:
0s.gif Op maandag 27 juni 2016 18:41 schreef truecel het volgende:
Waarom mag ik van Pharkus geen topics meer over maagden posten?
Je had niet echt een klacht over maagden. Je vindt ze eerder het summum. Dat mag maar dan graag niet hier met een hypothetische klacht over mensen die dat raar vinden.
Een vel leeg papier kan altijd nog een mooie tekening worden.
pi_163346512
quote:
1s.gif Op maandag 27 juni 2016 19:09 schreef Pharkus het volgende:

[..]

Je had niet echt een klacht over maagden. Je vindt ze eerder het summum. Dat mag maar dan graag niet hier met een hypothetische klacht over mensen die dat raar vinden.
Nou, de reacties wijzen wel uit dat ze dat raar vinden. Ook voordat ik dat topic maakte. Maagden zijn het summum, dat onderschrijf ik inderdaad.
Elliot Rodger: "I look at the human race and I see only vileness and depravity, all because of an act known as sexuality. In an ideal world, sexuality would not exist. It must be outlawed. In a world without sex, humanity will be pure and civilized."
  Forum Admin maandag 27 juni 2016 @ 19:48:20 #120
54263 crew  Pharkus
eeuwig vader, deeltijd autist
pi_163348409
quote:
0s.gif Op maandag 27 juni 2016 19:10 schreef truecel het volgende:

[..]

Nou, de reacties wijzen wel uit dat ze dat raar vinden. Ook voordat ik dat topic maakte. Maagden zijn het summum, dat onderschrijf ik inderdaad.
We zitten hier niet om je negativiteit te voeden. Alles wat ver van de norm afwijkt wordt de facto raar bevonden.
Een vel leeg papier kan altijd nog een mooie tekening worden.
pi_163349161
quote:
1s.gif Op maandag 27 juni 2016 19:48 schreef Pharkus het volgende:

[..]

We zitten hier niet om je negativiteit te voeden. Alles wat ver van de norm afwijkt wordt de facto raar bevonden.
Dat ik een outlier ben is waar, maar dan wel de andere kant op dan dat jij vermoedt. Want mijn topics barsten van de positiviteit, althans zo zie ik dat.
Elliot Rodger: "I look at the human race and I see only vileness and depravity, all because of an act known as sexuality. In an ideal world, sexuality would not exist. It must be outlawed. In a world without sex, humanity will be pure and civilized."
  maandag 27 juni 2016 @ 20:02:55 #122
395200 deadprez
One more rail
pi_163349203
quote:
0s.gif Op maandag 27 juni 2016 20:02 schreef truecel het volgende:

[..]

Dat ik een outlier ben is waar, maar dan wel de andere kant op dan dat jij vermoedt. Want mijn topics barsten van de positiviteit, althans zo zie ik dat.
Ja maar dan kom je weer op het punt van dingen die ver van de norm afwijken.
Stop the violence
Down with the hate
Op vrijdag 21 augustus 2015 01:36 schreef engeopa het volgende:
Deadprez is een frequent bezoeker van Joop.nl. Kneusje eerste klas. walgelijke policor hoofd in de wolken multicultilover.
  Forum Admin maandag 27 juni 2016 @ 20:04:41 #123
54263 crew  Pharkus
eeuwig vader, deeltijd autist
pi_163349291
quote:
0s.gif Op maandag 27 juni 2016 20:02 schreef truecel het volgende:

[..]

Dat ik een outlier ben is waar, maar dan wel de andere kant op dan dat jij vermoedt. Want mijn topics barsten van de positiviteit, althans zo zie ik dat.
We hebben tegenwoordig een positiviteitspaleis.
Een vel leeg papier kan altijd nog een mooie tekening worden.
pi_163352837
Wordt er nog wat gedaan aan opzichtige trollen die denken leuke topics te openen of is het open houden van complete onzin tegenwoordig deel van het nieuwe beleid?

NOFI natuurlijk O+
  Forum Admin maandag 27 juni 2016 @ 22:02:34 #125
54263 crew  Pharkus
eeuwig vader, deeltijd autist
pi_163354236
quote:
7s.gif Op maandag 27 juni 2016 21:27 schreef LompeHork het volgende:
Wordt er nog wat gedaan aan opzichtige trollen die denken leuke topics te openen of is het open houden van complete onzin tegenwoordig deel van het nieuwe beleid?

NOFI natuurlijk O+
Nee die 14 slotjes heb ik voor de katsekut gezet vandaag. NOFI natuurlijk O+

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Een vel leeg papier kan altijd nog een mooie tekening worden.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')