Omdat het stomme boeren zijnquote:
Hij verwijdert zijn filmpjes tenminste niet telkens. Jij stelt je fans teleur.quote:Op dinsdag 17 mei 2016 21:10 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Sowieso naar Mauri z`n filmpjes kijkenDie kut pranks komen mij echt m`n strot uit
jellyquote:Op dinsdag 17 mei 2016 21:10 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Sowieso naar Mauri z`n filmpjes kijkenDie kut pranks komen mij echt m`n strot uit
Sinds Vikas in beeld kwam sowieso.quote:Op dinsdag 17 mei 2016 21:10 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Aah, nog een kijker van mauri vlogs.
nee ;squote:Op dinsdag 17 mei 2016 21:08 schreef Catkiller het volgende:
[..]
We zijn hier in Nederland godverdomme
Zeg jij dan, met zachte G en alles.
En mauri heeft elke dag nieuwe shitquote:Op dinsdag 17 mei 2016 21:10 schreef Chai het volgende:
[..]
Hij verwijdert zijn filmpjes tenminste niet telkens. Jij stelt je fans teleur.
Best, blijf maar bang dan.quote:
Hahaha die gast zit er bij alsof hij in een andere dimensie leeftquote:Op dinsdag 17 mei 2016 21:12 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Vikas is een held ja. Hoop dat ie terug blijft keren.
Idd, stukken beter dan Freek.quote:Op dinsdag 17 mei 2016 21:12 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Hahaha die gast zit er bij alsof hij in een andere dimensie leeft
Ze zijn niet leuk ook op de foto.. Ik snap ze ook niet, heb er wel eens iets van besteld, maar die paste ik niet, was te groot.quote:Op dinsdag 17 mei 2016 21:14 schreef Catkiller het volgende:
Grote maten voor vrouwen zouden ze echt af moeten schaffen. Als je dik bent verdien je het ook niet om leuke kleren aan te kunnen trekken.
Voor mannen is dit al het gevalquote:Op dinsdag 17 mei 2016 21:14 schreef Catkiller het volgende:
Grote maten voor vrouwen zouden ze echt af moeten schaffen. Als je dik bent verdien je het ook niet om leuke kleren aan te kunnen trekken.
Bradster in skinnyjeansquote:Op dinsdag 17 mei 2016 21:16 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Voor mannen is dit al het geval
Het meeste wat ze voor mijn maat (XXL) Nog hebben hangen zijn zwarte shirtjes en geruite overhemdenEr zit echt amper nog wat tofs tussen
Maar goed, er is nou bijna 6 kilo af, dus we komen langzaamaan weer in de buurt van de "leuke" kleren
hehequote:Op dinsdag 17 mei 2016 21:14 schreef Catkiller het volgende:
Oh ik selecteer altijd gewoon direct op maat bij kleding zoeken.quote:Op dinsdag 17 mei 2016 21:13 schreef Stimorol- het volgende:
Chai kijk https://www.zalando.nl/outlet-dames/?assortment_area=plussize
Maar volgens mij is dit nog te groot.
ik vind jou echt fascinerend dimaquote:Op dinsdag 17 mei 2016 21:17 schreef Dimachaerus het volgende:
wie doet hier edging??
Okee. Als jongen doe je een trainingbroek aan, ga op de bank
wat onderuit zitten en probeer een stijve piemel te krijgen. Dan ga je naast de jongen zitten en doe je je hand onder de t-shirt op zijn onderbuik. Dan ga je een beetje aaien en kriebelen. Omdat de jonge een stijve heeft wordt de trainingsbroek wat omhoog gedrukt, en als de jongen dan zijn buik inhoudt komt de elastiek wat los en kriebel je met een vinger wat daar onder tot je de eikel of voorhuid wat voelt. En dan ga je langzaam met 1 of 2 vingers de voorhuid en eikel langzaam masseren of je gaat met een vinger onder het huidje. Dit doe je dan een tijdje, en dan wordt het vanzelf nattig en kan je met je vingers rondjes draaien rond de eikel. Nu moet je dit zo heel langzaam door doen. De jongen is dan in de 7e hemel. Nou en dit is dan edging, en kan wel een half uur duren ofzo, dat voelt steeds als bijna klaarkomen, ik denk net zo als langzaam vingeren.
zo meisje dat ik gemeet had zei dat ookquote:Op dinsdag 17 mei 2016 21:18 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
ik vind jou echt fascinerend dima
Onaantrekkelijke vrouwen.quote:Op dinsdag 17 mei 2016 21:18 schreef Chai het volgende:
[..]
Oh ik selecteer altijd gewoon direct op maat bij kleding zoeken.
treinmeisje?quote:Op dinsdag 17 mei 2016 21:19 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
zo meisje dat ik gemeet had zei dat ook
Spannend verhaal, meteen bij mijn broertje proberen zoquote:Op dinsdag 17 mei 2016 21:17 schreef Dimachaerus het volgende:
wie doet hier edging??
wat onderuit zitten en probeer een stijve piemel te krijgen. Dan ga je naast de jongen zitten en doe je je hand onder de t-shirt op zijn onderbuik. Dan ga je een beetje aaien en kriebelen. Omdat de jonge een stijve heeft wordt de trainingsbroek wat omhoog gedrukt, en als de jongen dan zijn buik inhoudt komt de elastiek wat los en kriebel je met een vinger wat daar onder tot je de eikel of voorhuid wat voelt. En dan ga je langzaam met 1 of 2 vingers de voorhuid en eikel langzaam masseren of je gaat met een vinger onder het huidje. Dit doe je dan een tijdje, en dan wordt het vanzelf nattig en kan je met je vingers rondjes draaien rond de eikel. Nu moet je dit zo heel langzaam door doen. De jongen is dan in de 7e hemel. Nou en dit is dan edging, en kan wel een half uur duren ofzo, dat voelt steeds als bijna klaarkomen, ik denk net zo als langzaam vingeren.
Ja vooral als ik heel moe ben. Het moment dat je dan in bed ben gaan liggen en ontspant.quote:Op dinsdag 17 mei 2016 21:19 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Lekker is dat he, slapen.
gisteren 13 uur geslapen
https://www.zalando.nl/he(...)?order=price&dir=ascquote:Op dinsdag 17 mei 2016 21:16 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Voor mannen is dit al het geval
Het meeste wat ze voor mijn maat (XXL) Nog hebben hangen zijn zwarte shirtjes en geruite overhemdenEr zit echt amper nog wat tofs tussen
Maar goed, er is nou bijna 6 kilo af, dus we komen langzaamaan weer in de buurt van de "leuke" kleren
Hippo'squote:Op dinsdag 17 mei 2016 21:22 schreef Chai het volgende:
[..]
Ja en altijd raar poseren vanwege de curves.
Ongezond zeg, denk aan je mooie huidje en ga slapen.quote:
Volgens mij boeit mijn huidje jou niets en wil je me gewoon offlinequote:Op dinsdag 17 mei 2016 21:22 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Ongezond zeg, denk aan je mooie huidje en ga slapen.
Nee hoor, vroeg mij pas nog af waar je eigenlijk was, als een goede user niet online is een tijdje dan mis ik diegene. Bij Hans had ik dat gevoel trouwens helemaal niet.quote:Op dinsdag 17 mei 2016 21:24 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
Volgens mij boeit mijn huidje jou niets en wil je me gewoon offline
quote:Op dinsdag 17 mei 2016 21:25 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Nee hoor, vroeg mij pas nog af waar je eigenlijk was, als een goede user niet online is een tijdje dan mis ik diegene. Bij Hans had ik dat gevoel trouwens helemaal niet.
Crip zou zeggenquote:Op dinsdag 17 mei 2016 21:35 schreef NoelGallagher het volgende:
wtf hoe kan die zak chips nu al op zijn
Dat zei ik ook altijd tegen haarquote:Op dinsdag 17 mei 2016 21:35 schreef NoelGallagher het volgende:
wtf hoe kan die zak chips nu al op zijn
chai mag je ik wat vragenquote:Op dinsdag 17 mei 2016 21:22 schreef Chai het volgende:
[..]
Ja en altijd raar poseren vanwege de curves.
moest wel lachen want toen ik topic opende zag ik bovenin dat plaatje van topickill en dacht gelijk haha hplc is er weer bij hoorquote:
Ik ben er en ben minstens zo bedreven als Chai en heb minstens zo'n mooie kont dus stel je vraag maarquote:
alleen chai kan antwoord geven op mn vraag sorryquote:Op dinsdag 17 mei 2016 21:45 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Ik ben er en ben minstens zo bedreven als Chai en heb minstens zo'n mooie kont dus stel je vraag maar
jij hebt niet eens 's een voorhuidquote:Op dinsdag 17 mei 2016 21:17 schreef Dimachaerus het volgende:
wie doet hier edging??
nogalquote:Op dinsdag 17 mei 2016 21:46 schreef Crip het volgende:
hoe bitchy is het als ik mijn officiële stagebegeleidster niets haal maar een andere collega waar ik het goed mee kan vinden wel? Voor als ik weg ga, ben 7 juni klaar. omfg
zou een kkistreek zijn cripquote:Op dinsdag 17 mei 2016 21:46 schreef Crip het volgende:
hoe bitchy is het als ik mijn officiële stagebegeleidster niets haal maar een andere collega waar ik het goed mee kan vinden wel? Voor als ik weg ga, ben 7 juni klaar. omfg
geef gewoon zo'n doosje met ferrero rochers ofzoquote:Op dinsdag 17 mei 2016 21:47 schreef Crip het volgende:
[..]
ik mag haar gewoon echt niet, ik wil mijn geld niet aan haar verspillen ;s
en zij wilde haar tijd liever ook niet aan jou verspillen dus jaquote:Op dinsdag 17 mei 2016 21:47 schreef Crip het volgende:
[..]
gwn chocola of wijntje of zo, zoveel moeite hoef je ook weer niet steken voor afscheid bij kinderopvangquote:Op dinsdag 17 mei 2016 21:47 schreef Crip het volgende:
[..]
mmmmmmmmmquote:Op dinsdag 17 mei 2016 21:48 schreef Chloroform het volgende:
[..]
geef gewoon zo'n doosje met ferrero rochers ofzo
doe jij nooitquote:Op dinsdag 17 mei 2016 21:48 schreef Crip het volgende:
[..]
ja ewa ze praat over mij achter mn rug das ook een kki streek
kan je niet maken. Houd t altijd netjes je kan ze later tegenkomem.quote:Op dinsdag 17 mei 2016 21:46 schreef Crip het volgende:
ik vind die witte ook lekkerquote:
ik gun haar dat zelfs niet, mijn laatste stagedag wil ik gewoon met aan aan tafel gaan zitten en alle shit die ze over mij heeft geluld terugbrengen bij haar en zeggen dat ze een vieze kankerhoer is.quote:Op dinsdag 17 mei 2016 21:48 schreef Chloroform het volgende:
[..]
ik denk niet dat je dat gaat doenquote:Op dinsdag 17 mei 2016 21:49 schreef Crip het volgende:
[..]
ik gun haar dat zelfs niet, mijn laatste stagedag wil ik gewoon met aan aan tafel gaan zitten en alle shit die ze over mij heeft geluld terugbrengen bij haar en zeggen dat ze een vieze kankerhoer is.
Raffaello, die zijn geylquote:Op dinsdag 17 mei 2016 21:49 schreef Chloroform het volgende:
[..]
ik vind die witte ook lekker
hoe heten die
die witte? als ik plaatje zie ken ik ze wel denk ikquote:Op dinsdag 17 mei 2016 21:49 schreef Chloroform het volgende:
[..]
ik vind die witte ook lekker
hoe heten die
ja die ja mmgodquote:
nee dat niet, heb wel vorige week ruzie met haar gehad. Ze heeft sorry tegen mij gezegd voelde wel lkkrquote:Op dinsdag 17 mei 2016 21:49 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
ik denk niet dat je dat gaat doen
quote:Op dinsdag 17 mei 2016 21:49 schreef Crip het volgende:
[..]
ik gun haar dat zelfs niet, mijn laatste stagedag wil ik gewoon met aan aan tafel gaan zitten en alle shit die ze over mij heeft geluld terugbrengen bij haar en zeggen dat ze een vieze kankerhoer is.
nou dan, dan is de kous daarmee toch af?quote:Op dinsdag 17 mei 2016 21:50 schreef Crip het volgende:
[..]
nee dat niet, heb wel vorige week ruzie met haar gehad. Ze heeft sorry tegen mij gezegd voelde wel lkkr
ja kost een half fortuin maar goddomme wat zijn die lekkerquote:Op dinsdag 17 mei 2016 21:50 schreef NoelGallagher het volgende:
oooh ja die. Pfoeee, morgen even langs de supermarkt voor die krengen
ferrero rochersquote:Op dinsdag 17 mei 2016 21:52 schreef Crip het volgende:
Wat is leuk om te geven aan mn leuke collega?
http://www.xenos.nl/toblerone-xxxl-4-5-kgquote:Op dinsdag 17 mei 2016 21:52 schreef Crip het volgende:
ja nee eiglk niet.quote:Op dinsdag 17 mei 2016 21:51 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
nou dan, dan is de kous daarmee toch af?
doe gewoon zo'n merci ding, strikje omheen en kaartje met bedankt he
Man/vrouw?quote:Op dinsdag 17 mei 2016 21:52 schreef Crip het volgende:
had ik ook voor moederdag gekochtquote:Op dinsdag 17 mei 2016 21:48 schreef Chloroform het volgende:
[..]
ze is op dieet.quote:
1400 kcal ofzo in zo een doos.quote:Op dinsdag 17 mei 2016 21:50 schreef NoelGallagher het volgende:
oooh ja die. Pfoeee, morgen even langs de supermarkt voor die krengen
een kop met beste collegaquote:Op dinsdag 17 mei 2016 21:52 schreef Crip het volgende:
Dan zou ik het juist geven.quote:Op dinsdag 17 mei 2016 21:54 schreef Crip het volgende:
[..]
ze is op dieet.
naja
we gingen vandaag de kinderen manipuleren om frieten te eten omdat wij daar zin in hadden
Vrouw, 27, is qua innerlijk nogal zoals ik zo die ghetto humor en we hebben zelfde muziek smaak. ze heeft kindjequote:
http://www.aliexpress.com(...)651_32383434173.htmlquote:Op dinsdag 17 mei 2016 21:55 schreef Crip het volgende:
[..]
Vrouw, 27, is qua innerlijk nogal zoals ik zo die ghetto humor en we hebben zelfde muziek smaak. ze heeft kindje
ik wil haar eigenlijk een vis cadeau doenquote:
koop nog kindje voor d'r, dan heeft ze er 2 kunnen ze samen spelen enzoquote:Op dinsdag 17 mei 2016 21:55 schreef Crip het volgende:
[..]
Vrouw, 27, is qua innerlijk nogal zoals ik zo die ghetto humor en we hebben zelfde muziek smaak. ze heeft kindje
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |