Een hypotheek willen.quote:Op dinsdag 17 mei 2016 22:12 schreef MAHL het volgende:
[..]
Dat ook ja, al is het helaas niet helemaal gratis. Zometeen een goedkoop plekje vinden om te huren, het sparen nog ff doorzetten en het scheelt al meteen een bonk aan hypotheek. Of meteen maar kopen gezien de lage rentestand... Hmm.
[..]
Maar welk fonds?
Ik trouw gewoon rijke vrouwquote:Op dinsdag 17 mei 2016 22:14 schreef Chai het volgende:
[..]
Een hypotheek willen.Ik ga pas kopen als de huizenmarkt volledig is ingestort door het sterven van de babyboomers.
heb niet voor jan lul n foto gepost eyquote:Op dinsdag 17 mei 2016 22:13 schreef MAHL het volgende:
[..]
Hoeveel weeg je dan nu? BMI?
inb4 dat vraag je niet aan dames
Geloof ik niets van.quote:Op dinsdag 17 mei 2016 22:15 schreef Chloroform het volgende:
Zit dat deurwaardersprogramma te kijken en lijkt me echt erg als je zo weinig te besteden hebt dat je niet eens 75 euro op je rekening hebt staan. Vind ik echt sneu voor mensen
Shell aandelen zijn wel ok nu om te kopen.quote:Op dinsdag 17 mei 2016 22:12 schreef MAHL het volgende:
[..]
Ja daarom, maar waar moet ik het dan in gaan investeren.
zo leefde ik ooit. wat een hel.quote:Op dinsdag 17 mei 2016 22:15 schreef Chloroform het volgende:
Zit dat deurwaardersprogramma te kijken en lijkt me echt erg als je zo weinig te besteden hebt dat je niet eens 75 euro op je rekening hebt staan. Vind ik echt sneu voor mensen
En die deurwaarders totaal emotieloos, lastig werk.quote:Op dinsdag 17 mei 2016 22:15 schreef Chloroform het volgende:
ja lijkt me echt kut leven elk ding dat je wil kopen moet je berekenen of je wel kan overleven en voor eventueel je kinderen voldoende kan zorgen.quote:Op dinsdag 17 mei 2016 22:15 schreef Chloroform het volgende:
Nee echt. Kan me nog herinneren dat m'n moeder ook vaak geen geld had om boodschappen te doen ofzo, zo wil je niet levenquote:
Hij gaat juist nu omhoog weer, omdat alle statushouders ook recht hebben op een woning.quote:Op dinsdag 17 mei 2016 22:14 schreef Chai het volgende:
[..]
Een hypotheek willen.Ik ga pas kopen als de huizenmarkt volledig is ingestort door het sterven van de babyboomers.
Vind dat nog wel meevallen, in ieder geval niet zo erg als ik had gedachtquote:Op dinsdag 17 mei 2016 22:16 schreef Zosk het volgende:
[..]
En die deurwaarders totaal emotieloos, lastig werk.
Geen idee, ben spoiled little brat.quote:Op dinsdag 17 mei 2016 22:17 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Nee echt. Kan me nog herinneren dat m'n moeder ook vaak geen geld had om boodschappen te doen ofzo, zo wil je niet leven
Ja dat weet ik toch niet, ik volg niet 24/7 alle posts hierquote:Op dinsdag 17 mei 2016 22:15 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
heb niet voor jan lul n foto gepost ey
Weet ikquote:Op dinsdag 17 mei 2016 22:18 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Geen idee, ben spoiled little brat.
Als je in zo'n financiële situatie zit moet je überhaupt geen kinderen nemen.quote:Op dinsdag 17 mei 2016 22:16 schreef Crip het volgende:
[..]
ja lijkt me echt kut leven elk ding dat je wil kopen moet je berekenen of je wel kan overleven en voor eventueel je kinderen voldoende kan zorgen.
Maar soms kom je in zo'n situatie nadat je kinderen hebt gekregenquote:Op dinsdag 17 mei 2016 22:19 schreef MAHL het volgende:
[..]
Als je in zo'n financiële situatie zit moet je überhaupt geen kinderen nemen.
quote:Op dinsdag 17 mei 2016 22:19 schreef MAHL het volgende:
[..]
alleen als ze kinderen hebben.quote:Op dinsdag 17 mei 2016 22:15 schreef Chloroform het volgende:
kkquote:Op dinsdag 17 mei 2016 22:19 schreef MAHL het volgende:
[..]
K.quote:Op dinsdag 17 mei 2016 22:19 schreef MAHL het volgende:
[..]
wie zegt dat iemand al in die situatie zat toen ze preggy waren=quote:Op dinsdag 17 mei 2016 22:19 schreef MAHL het volgende:
[..]
Ik volg jequote:
Heb het dan ook over ruim 20-30 jaar later.quote:Op dinsdag 17 mei 2016 22:17 schreef MAHL het volgende:
[..]
Hij gaat juist nu omhoog weer, omdat alle statushouders ook recht hebben op een woning.
Rente blijft voorlopig wel een lachtertje.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |