quote:
Welke?quote:
Ze zijn geen prostituees...quote:Op dinsdag 17 mei 2016 22:05 schreef MAHL het volgende:
[..]
Investeer liever in een nachtje met Simmons of Skye of Hayley
hm, toch eens proberen danquote:Op dinsdag 17 mei 2016 22:05 schreef MAHL het volgende:
[..]
Meer inkomen hebben dan uitgaven? Houd dat een tijdje vol en je hebt zowaar een flink bedrag op de spaarrekening.
Hij woont thuis. Toen ik toen een jaar ging sparen had 15.000.quote:Op dinsdag 17 mei 2016 22:04 schreef NoelGallagher het volgende:
hoe de fuck kun je nou weer geld teveel hebben mahl
nooit echt gespaard. ik wacht tot bepaalde mensen dood gaan zeg maarquote:Op dinsdag 17 mei 2016 22:07 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Hij woont thuis. Toen ik toen een jaar ging sparen had 15.000.
perpetuele obligatiequote:Op dinsdag 17 mei 2016 22:07 schreef MAHL het volgende:
[..]Chai pls. Ik ben slimme jongen met goede baan.
[..]
Welke?
Maar, obligaties lopen af he, en ik heb graag iets wat gewoon doorloopt en elk kwartaal poen uitkeert.
Vanaf dan is het gewoon echt zonde om op je spaarrekening te laten staan, meer heb ik niet gezegd.quote:Op dinsdag 17 mei 2016 22:07 schreef MAHL het volgende:
[..]Chai pls. Ik ben slimme jongen met goede baan.
[..]
Welke?
Maar, obligaties lopen af he, en ik heb graag iets wat gewoon doorloopt en elk kwartaal poen uitkeert.
Kap eens met drugs. scheelt vast een hoop.quote:Op dinsdag 17 mei 2016 22:08 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
nooit echt gespaard. ik wacht tot bepaalde mensen dood gaan zeg maar
Dat ook ja, al is het helaas niet helemaal gratis. Zometeen een goedkoop plekje vinden om te huren, het sparen nog ff doorzetten en het scheelt al meteen een bonk aan hypotheek. Of meteen maar kopen gezien de lage rentestand... Hmm.quote:Op dinsdag 17 mei 2016 22:07 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Hij woont thuis. Toen ik toen een jaar ging sparen had 15.000.
Maar welk fonds?quote:
ja echt he. als ik na zou gaan hoeveel ik daar in de afgelopen jaren aan heb uitgegevenquote:Op dinsdag 17 mei 2016 22:11 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Kap eens met drugs. scheelt vast een hoop.
Ik had dat met eten.
srs.
Ja daarom, maar waar moet ik het dan in gaan investeren.quote:Op dinsdag 17 mei 2016 22:11 schreef Chai het volgende:
[..]
Vanaf dan is het gewoon echt zonde om op je spaarrekening te laten staan, meer heb ik niet gezegd.
quote:Op dinsdag 17 mei 2016 22:04 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ik ben wel een investering waard, al zeg ik het zelf
Hoeveel weeg je dan nu? BMI?quote:Op dinsdag 17 mei 2016 22:11 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Kap eens met drugs. scheelt vast een hoop.
Ik had dat met eten.
srs.
Kopen is de slimste wat je nu kan doen.quote:Op dinsdag 17 mei 2016 22:12 schreef MAHL het volgende:
[..]
Dat ook ja, al is het helaas niet helemaal gratis. Zometeen een goedkoop plekje vinden om te huren, het sparen nog ff doorzetten en het scheelt al meteen een bonk aan hypotheek. Of meteen maar kopen gezien de lage rentestand... Hmm.
[..]
Maar welk fonds?
Dit is Etsy. Handgemaakte dingen, op aliexpress vind je nooit veel leuke kleding enzo en kwaliteit is vaak ook bagger.quote:Op dinsdag 17 mei 2016 22:13 schreef MAHL het volgende:
[..]
Staat ie niet op Aliexpress? Iets langere verzendtijd maar altijd graties.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |