ja maar dat vreet je op en dan is t wegquote:Op dinsdag 17 mei 2016 21:57 schreef MAHL het volgende:
Nee maar even zonder dollen, chocola is altijd goed
[img]ontheloo.files.wordpress.com/2008/09/022508hugme.jpg[/img]quote:Op dinsdag 17 mei 2016 21:57 schreef Crip het volgende:
[..]
ik wil haar eigenlijk een vis cadeau doen
wij hebben samen de huisvis gestolen bij ons maar niemand weet dat, wil haar niet naaien tho.
ik ga iets leuks bedenken
quote:Op dinsdag 17 mei 2016 21:57 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
koop nog kindje voor d'r, dan heeft ze er 2 kunnen ze samen spelen enzo
quote:Op dinsdag 17 mei 2016 21:57 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
koop nog kindje voor d'r, dan heeft ze er 2 kunnen ze samen spelen enzo
aah echt liefquote:Op dinsdag 17 mei 2016 22:00 schreef Crip het volgende:
ze heeft echt het meest snoezige kindje ooit, echt multiculti kiddo
Wat wou je anders doen dan? Bosje bloemen etc verwelkt ook alleen maar, plus moet je ook nog verzorgen.quote:Op dinsdag 17 mei 2016 21:58 schreef Crip het volgende:
ja
[..]
ja maar dat vreet je op en dan is t weg
en dan voel je je schuldig
geef maar hier vriendquote:Op dinsdag 17 mei 2016 22:02 schreef MAHL het volgende:
Wat voor aandelenfonds zal ik trouwens in gaan investeren jongens, ik heb geld teveel en spaarrekening levert niets op.
wat voor risicoprofiel wil jequote:Op dinsdag 17 mei 2016 22:02 schreef MAHL het volgende:
Wat voor aandelenfonds zal ik trouwens in gaan investeren jongens, ik heb geld teveel en spaarrekening levert niets op.
Ghetto humorquote:Op dinsdag 17 mei 2016 21:55 schreef Crip het volgende:
[..]
Vrouw, 27, is qua innerlijk nogal zoals ik zo die ghetto humor en we hebben zelfde muziek smaak. ze heeft kindje
Ik ga geen verslavingen sponsorenquote:
Laag (markt)risico, zo'n 3% dividend per jaar en ik ben een tevreden mens.quote:Op dinsdag 17 mei 2016 22:03 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
wat voor risicoprofiel wil je
Maargoedquote:Op dinsdag 17 mei 2016 21:55 schreef Crip het volgende:
[..]
Vrouw, 27, is qua innerlijk nogal zoals ik zo die ghetto humor en we hebben zelfde muziek smaak. ze heeft kindje
Meer dan 10k.quote:Op dinsdag 17 mei 2016 22:04 schreef NoelGallagher het volgende:
hoe de fuck kun je nou weer geld teveel hebben mahl
obligatiesquote:Op dinsdag 17 mei 2016 22:05 schreef MAHL het volgende:
[..]
Ik ga geen verslavingen sponsoren
[..]
Laag (markt)risico, zo'n 3% dividend per jaar en ik ben een tevreden mens.
Meer inkomen hebben dan uitgaven? Houd dat een tijdje vol en je hebt zowaar een flink bedrag op de spaarrekening.quote:Op dinsdag 17 mei 2016 22:04 schreef NoelGallagher het volgende:
hoe de fuck kun je nou weer geld teveel hebben mahl
nee, je gaat ze veroorzakenquote:Op dinsdag 17 mei 2016 22:05 schreef MAHL het volgende:
[..]
Ik ga geen verslavingen sponsoren
[..]
Laag (markt)risico, zo'n 3% dividend per jaar en ik ben een tevreden mens.
Investeer liever in een nachtje met Simmons of Skye of Hayleyquote:Op dinsdag 17 mei 2016 22:04 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ik ben wel een investering waard, al zeg ik het zelf
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |