maaaak dannnnnnquote:Op woensdag 18 mei 2016 14:24 schreef ingee het volgende:
[..]
Er in natuurlijk! Ze zoekt het graag hogerop! Gelukkig heeft ze nog niet door dat je via de stoel ook op tafel kan komen.
R eet 's ochtens een papfles of een boterham zonder korstjes + schooit om papa's hagelslag, later een banaan of een paar mandarijnen. 's middags met moeite een halve boterham en 's avonds pikt ze alleen de pasta / aardappel /andere koolhydraten van haar bord.
En al het eten heet 'Tie!' Of 'Hnnng'.
Ook LT wat tof! Willikoooook!!!!
ohquote:Op woensdag 18 mei 2016 18:56 schreef ingee het volgende:
[..]
Neuh
Ik heb de fröbelskills van een dreumes.
En daar is ze haar geboortegewicht al verdubbeld! Zeker een bijzondere dag. Over 6 dagen helemaal, want toen mocht N ook mee naar huis en was ons gezin compleet.quote:Op woensdag 18 mei 2016 18:45 schreef Roomsnoes het volgende:
Oh wat een klein popje was het Shop! Toch een bijzondere dag!
quote:Op woensdag 18 mei 2016 11:55 schreef LadyTagliatelle het volgende:
En hij is af! Ik hoop dat E er net zo enthousiast over is als ik ben![]()
Als dat zo is voeg ik nog meer bladzijdes toe! Zoveel ideeën nog. En dan langzaam steeds "moeilijkere" dingen toevoegen.
Ze wil nu de hele tijd in het tentje met de vos kijkensuper schattig. En dingen opuh en dichchcht doen
NEeee je wil toch niet zeggen dat je dat zélf hebt gemaaktSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Wow. Ik heb eens zo'n boekje gezien op internet, dit filmpje komt me echt heel bekend voor, en ik was al zo jaloers dat iemand dat kon maken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kwak
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."All that maybe the slightly better ones do is sort of get inside your head and leave something there"
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kwak
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door DevilsAndDust op 19-05-2016 09:59:56 ]Still a little bit of your face I haven't kissed.
quote:Op woensdag 18 mei 2016 22:07 schreef Razztwizzle het volgende:
check aub even je pbSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.anders wodt je pakketje retour gestuurd
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.L is heel erg aan t stunten..Hij klimt echt overal op en in en af en toe valt hij dan. Zijn lip was net weer geslonken tot normale proporties. Maar vanochtend viel hij voorover en hárd. Hele mond vol bloed, vreesde even voor zijn tandjes, maar die zitten gelukkig nog vast. Lip is weer enorm nu,zo sneu!
ja daar heb ik het vanquote:Op woensdag 18 mei 2016 20:58 schreef Hilmo het volgende:
[..]
NEeee je wil toch niet zeggen dat je dat zélf hebt gemaakt![]()
![]()
Wow. Ik heb eens zo'n boekje gezien op internet, dit filmpje komt me echt heel bekend voor, en ik was al zo jaloers dat iemand dat kon maken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |