Vroegah ja, toen at hij echt bijna niks. Kan het me niet voorstellen.quote:Op woensdag 18 mei 2016 11:19 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Maar het is bij frans ook lange tijd anders geweest toch?
Gek hoe dat werkt he. Mauw eet op een dag meestal een halve tot anderhalve boterham, anderhalf fruit, twee happen tot een klein bordje avondeten. En die is perfect gemiddeld volgens mij.
Maar goed, die is ook weer minder energie kwijt aan krijsen in bed
kun je die zelf vullen of zijn dat deze niet?quote:Op woensdag 18 mei 2016 13:24 schreef DevilsAndDust het volgende:
I is dol op broccoli! Er zijn ook genoeg groentes die hij niet zo lekker vindt, dus we eten regelmatig broccoli. Kan ie weer een weekje vooruit met z'n vitamientjes.
Dit zijn trouwens de knijpzakjes waar ik het over had.
[ afbeelding ]
Baard had ze laatst bij Musjes gekocht en ze zijn ideaal!
oh mooiquote:Op woensdag 18 mei 2016 13:27 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ja, ze zijn hervulbaar en kunnen in de vaatwasser.
Ja! samen met mn moeder, want ik kan niet naaien (en wil ik ook niet). Wel knippen/bedenken/uitzoeken enzulks. Dus er gaan ook wel wat credits naar mn moeder hoor!quote:Op woensdag 18 mei 2016 13:22 schreef Razztwizzle het volgende:
Trouwens LT dat boekjegaaf! Dat je dat zelf maakt joh, wat knap!
Er in natuurlijk! Ze zoekt het graag hogerop! Gelukkig heeft ze nog niet door dat je via de stoel ook op tafel kan komen.quote:Op woensdag 18 mei 2016 11:12 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ingeeklimt ze er nou úit of ín?
Bijten lijkt me vreselijk lastig, dat hebben wij gelukkig niet. Wel kleine velletjes knijpen met twee nageltjesmaar meestal krijg ik gewoon een slappe klap als ze écht boos is
[..]
Meestal drie stukjes. Vanmorgen ineens als donderslag bij heldere hemel twee boterhammen (wel de korstjes opzij gegooid natuurlijk) Maar mijne is ook wat steviger dan de jouwe natuurlijk. Zijn er andere dingen dan brood die hij wel goed eet?
Beterschap met L, JMWat vervelend ook steeds. Vooral als je eigen baas bent, het is allemaal derving natuurlijk
Vlak slapen niet uitquote:Op woensdag 18 mei 2016 14:40 schreef Stormqueen het volgende:
Niks zo wisselvallig en onvoorspelbaar als het eetgedrag van kinderen volgens mij
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |