Ik eet drie maal dag een andere pizza.quote:Op dinsdag 17 mei 2016 20:12 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Je moet kleine beetjes van alles eten voor een gevarieerd dieet toch?
Hele dag hetzelfde vind ik prima. :$
Ja ik zeg toch dat ik daar de discipline niet voor heb, kan me daar niet toe zetten.quote:Op dinsdag 17 mei 2016 20:13 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Neh, gewoon per dag een beetje afwisselen is ook prima.
http://knowyourmeme.com/memes/events/pizza-is-a-vegetablequote:Op dinsdag 17 mei 2016 20:14 schreef Harmankardon het volgende:
[..]
Ik eet drie maal dag een andere pizza.
Ik herinner me nog iets over hamsters... 1998 mailde op en k0-modemquote:Op dinsdag 17 mei 2016 20:15 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
http://knowyourmeme.com/memes/events/pizza-is-a-vegetable
2011... Tijd vliegt.
Hamsterdance?quote:Op dinsdag 17 mei 2016 20:16 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik herinner me nog iets over hamsters... 1998 mailde op en k0-modem
I might say my english is more or less fluentquote:Op dinsdag 17 mei 2016 20:12 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Whehe ieder z'n ding toch. Ik ben bv. niet goed in zinsopbouw.u spik very gut englisch m8?
[..]
20 minuten en hij is klaar.
Foto?quote:Op dinsdag 17 mei 2016 20:18 schreef Lokasenna het volgende:
Ik heb een nieuw bedje met eitjes in mijn reageerbuis.
Helaas duurt het lang voor ze uitkomen.
Glad to hear.quote:Op dinsdag 17 mei 2016 20:18 schreef Californium het volgende:
[..]
I might say my english is more or less fluent
Hoe lang?quote:Op dinsdag 17 mei 2016 20:18 schreef Lokasenna het volgende:
Ik heb een nieuw bedje met eitjes in mijn reageerbuis.
Helaas duurt het lang voor ze uitkomen.
quote:
Oh ok. Wanneer krijgen ze zo'n glazen bakkie?quote:Op dinsdag 17 mei 2016 20:19 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik heb niets dat foto's kan maken van zulke kleine dingen.
Kijk zelf ook door mijn loepje.
Wauw. Nooit geweten. Leerzame dagquote:Op dinsdag 17 mei 2016 20:20 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
8-9 weken voor ze van eitje, naar larfje, naar cocon, naar werkster zijn gegaan.
Zit eraan vast, maar ze zijn nu nog niet met genoeg om een verhuizing te kunnen coordineren.quote:Op dinsdag 17 mei 2016 20:20 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Oh ok. Wanneer krijgen ze zo'n glazen bakkie?
Is ook best verschillend per soort hoor. Dit is de gele weidemier.quote:
Ah okay.quote:Op dinsdag 17 mei 2016 20:21 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Zit eraan vast, maar ze zijn nu nog niet met genoeg om een verhuizing te kunnen coordineren.
Dus ik zie wel wanneer ze zich gaan verplaatsen, laat ze nu gewoon vooral met rust.
Zo'n aquarium lijkt me zo tof, wil ik ook als ze echt met veel gaan zijn.quote:Op dinsdag 17 mei 2016 20:22 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Ah okay.Check dit, ziet er tof uit
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 17 mei 2016 20:22 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Ah okay.Check dit, ziet er tof uit
[ afbeelding ]
Mag ik komen kijken? :$quote:Op dinsdag 17 mei 2016 20:22 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Zo'n aquarium lijkt me zo tof, wil ik ook als ze echt met veel gaan zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |