Naja, dat kan je wel vrij gemakkelijk on-the-go leren. Vooral artikelen schrijven, statistiek is voor niet-beta studenten idd wel een dingetje.quote:Op dinsdag 17 mei 2016 19:30 schreef Lokasenna het volgende:
Wat is er mis met een beetje schrijfvaardigheid en statistiek dan?
Chef, hoe heb jij je avocado's het liefst?quote:Op dinsdag 17 mei 2016 19:34 schreef HostiMeister het volgende:
Godver wat zit ik vol![]()
En geen pizza gehad
Ik had ook wel heel erg zin in je. Ik hoop dat je het lekker vond.quote:
Basale statistiek niet snappenquote:Op dinsdag 17 mei 2016 19:34 schreef netchip het volgende:
[..]
Naja, dat kan je wel vrij gemakkelijk on-the-go leren. Vooral artikelen schrijven, statistiek is voor niet-beta studenten idd wel een dingetje.
Het was ook wel heel veel vlees in een keer ja.quote:Op dinsdag 17 mei 2016 19:35 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik had ook wel heel erg zin in je. Ik hoop dat je het lekker vond.
Rauw, in een salade of guacquote:Op dinsdag 17 mei 2016 19:35 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Chef, hoe heb jij je avocado's het liefst?
Okido. Ik heb het nog nooit gegeten.quote:
Kan wel, heb er zelf ook geen aparte vakken voor gehad. Maar denk wel dat het geen overbodige luxe zou zijn geweest, nu kwam je vaak nog wel weg met je beroerde schrijfsels omdat ze toch maar een deel van een groter vak zijn en de nadruk vaker ligt op de inhoud in plaats van op stijl en structuur.quote:Op dinsdag 17 mei 2016 19:34 schreef netchip het volgende:
[..]
Naja, dat kan je wel vrij gemakkelijk on-the-go leren. Vooral artikelen schrijven, statistiek is voor niet-beta studenten idd wel een dingetje.
Zaken zoals de normale verdeling, kleinste kwadraten methode, gemiddeldes, medianen, enz. ken ik ook wel, maar echt iets van statistiek snappen, dat ga ik pas tijdens mijn studie doen (ik ga iets studeren wat o.a. die richting opgaat).quote:
Snap het ook niet zo. Structuur is geen feest en behoorlijk smakeloos. Hummus net zo.quote:Op dinsdag 17 mei 2016 19:36 schreef Faxie het volgende:
Van het weekend avocado op....vond het niet echt lekker ofzo.
Vrouwen snappenquote:Op dinsdag 17 mei 2016 19:37 schreef netchip het volgende:
[..]
Zaken zoals de normale verdeling, kleinste kwadraten methode, gemiddeldes, medianen, enz. ken ik ook wel, maar echt iets van statistiek snappen, dat ga ik pas tijdens mijn studie doen (ik ga iets studeren wat o.a. die richting opgaat).
Kan dat?quote:
Duidelijkquote:
Een uurquote:Op dinsdag 17 mei 2016 19:39 schreef Lokasenna het volgende:
Ik vind de docenten die anderhalf uur heel traag praten, en dan bedenken dat het misschien wel eens tijd word voor pauze, en daardoor hun colleges standaard een uur laten uitlopen het ergste.
Ah, ja, bij mij op school slaan ze het er nu al in. Sinds de eerste klas moeten we al artikelen schrijven volgens de opbouw die de meeste wetenschappelijke tijdschriften ook hanteren. We hebben er zelfs een SE voor natuurkunde en een SE voor scheikunde over. Praktische opdracht.quote:Op dinsdag 17 mei 2016 19:37 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Kan wel, heb er zelf ook geen aparte vakken voor gehad. Maar denk wel dat het geen overbodige luxe zou zijn geweest, nu kwam je vaak nog wel weg met je beroerde schrijfsels omdat ze toch maar een deel van een groter vak zijn en de nadruk vaker ligt op de inhoud in plaats van op stijl en structuur.
De hamburgers die erbij zaten waren wel overheerlijkquote:Op dinsdag 17 mei 2016 19:37 schreef Harmankardon het volgende:
[..]
Snap het ook niet zo. Structuur is geen feest en behoorlijk smakeloos. Hummus net zo.
De kans dat ik dat ooit ga doen, lijkt me even groot als de kans dat er een causaal verband bestaat tussen de stand van de maan en de hoeveelheid gebouwen in Amsterdam.quote:
Ja, dan was het toch al 5 uur, en als er geen colleges meer na die tijd kwamen kon het die docent niets schelen.quote:
Was het wel interessant?quote:Op dinsdag 17 mei 2016 19:41 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ja, dan was het toch al 5 uur, en als er geen colleges meer na die tijd kwamen kon het die docent niets schelen.
Vrouwen die snappen zichzelf niet eens, die struikelen van de ene chemische piek naar het andere hormonale dal, ene oor in andere oor uit en als ze zin hebben hun zin geven en dan is het wel weer een tijdje vol te houden, zodra er geen eitjes meer in het kippenhok zitten worden ze pas normale mensen die ook een baantje kunnen betrekken en mee kunnen draaien in de wereldquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |