Tegelijkertijd met dit verhaal "werkte" er ook een reeds overleden kerel in de postkamer daar vlak naast de parkeergarage (dat witte pand langs de snelweg van het internationaal strafhof nu), zijn weduwe kwam iedere dag netjes zijn jas ophangen, ik meen met te heugen dat ze dit echt jarenlang heeft volgehouden en het is pas uitgekomen toen ze naar dat nieuwe hoofdkantoor gingen waar ze nu weer weg gaan, als je je jouw verhaal kent moet je deze ook door de groene wandelgangen rond hebben horen gaan? Want dat speelde zich af in hetzelfde gebouw bij dezelfde reorganisatiequote:Op dinsdag 17 mei 2016 19:16 schreef Harmankardon het volgende:
[..]
Nouja zo toevallig is dat niet nee
Gelukkig is zij in de praktijk weer stukken vunziger dan jij.quote:Op dinsdag 17 mei 2016 19:22 schreef Faxie het volgende:
Niks.... mijn gedachten zijn net iets vunziger dan de jouwe denk ik
Niet echtquote:
In je dromenquote:Op dinsdag 17 mei 2016 19:24 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Gelukkig is zij in de praktijk weer stukken vunziger dan jij.
Klinkt interessant... *not*quote:Op dinsdag 17 mei 2016 19:24 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Niet echt
Het is onderdeel van een aantal schakelmodules 'academische vaardigheden'.
Hoe vunzig ben jij?quote:
Ga door....quote:Op dinsdag 17 mei 2016 19:24 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Gelukkig is zij in de praktijk weer stukken vunziger dan jij.
Ik vind van welquote:
Jammerquote:
Ik ookquote:Op dinsdag 17 mei 2016 19:28 schreef netchip het volgende:
[..]
Ik had het over die academische vaardigheden he.
quote:
Jij merkt het verschil toch nietquote:
Zegt me niks maar ik liep daar rond in de periode 2006 dus misschien overlapt dat elkaar niet. En mijn geheugen is redelijk dramatischquote:Op dinsdag 17 mei 2016 19:23 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Tegelijkertijd met dit verhaal "werkte" er ook een reeds overleden kerel in de postkamer daar vlak naast de parkeergarage (dat witte pand langs de snelweg van het internationaal strafhof nu), zijn weduwe kwam iedere dag netjes zijn jas ophangen, ik meen met te heugen dat ze dit echt jarenlang heeft volgehouden en het is pas uitgekomen toen ze naar dat nieuwe hoofdkantoor gingen waar ze nu weer weg gaan, als je je jouw verhaal kent moet je deze ook door de groene wandelgangen rond hebben horen gaan? Want dat speelde zich af in hetzelfde gebouw bij dezelfde reorganisatie
Ook ja. Maar ook wetenschapsfilosofie bijvoorbeeld. Vond ik wel heel boeiendquote:Op dinsdag 17 mei 2016 19:30 schreef netchip het volgende:
[..]
Aha, gaat toch over schrijven van artikelen, statistiek, validiteit en dat soort zaken?
Niks. Zouden meer mensen aandacht aan moeten bestedenquote:Op dinsdag 17 mei 2016 19:30 schreef Lokasenna het volgende:
Wat is er mis met een beetje schrijfvaardigheid en statistiek dan?
Wetenschapsfilosofie ben ik dan weer niet bekend mee, wat voor een soort zaken leer je dan?quote:Op dinsdag 17 mei 2016 19:32 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ook ja. Maar ook wetenschapsfilosofie bijvoorbeeld. Vond ik wel heel boeiend
Niets, is vrij standaard ook.quote:Op dinsdag 17 mei 2016 19:30 schreef Lokasenna het volgende:
Wat is er mis met een beetje schrijfvaardigheid en statistiek dan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |