Nee, heb je filmpje van Starla gezien?quote:Op zaterdag 21 mei 2016 00:35 schreef DeMolay het volgende:
Gegeven dat het in BNW staat vind ik nog steeds dat je deze onderwerpen in mythische warde moet laten , gezien jullie argumenten ziet het er meer uit als "laten we franco voor gek zetten" , ok hij reageerd niet terug !.
Nee nooit geweest, maar zo'n slinger heb ik wel eens gezien ja.quote:Op zaterdag 21 mei 2016 00:50 schreef DeMolay het volgende:
smeerlap...zo ging het niet maar die slinger he !!!
De Bieb van UNI delft...ken jij die Atuin
ik eis wat?quote:Op zaterdag 21 mei 2016 00:54 schreef DeMolay het volgende:
EN...jij eist ze ?????...dat je dit allemaal opschrijft zecht boekdelen !...wow
Echt nice idd.quote:Op vrijdag 20 mei 2016 23:46 schreef theguyver het volgende:
filmpje van starla afgekeken, dank voor dit prachtige filmpje!
![]()
Ik voelde helemaal mee met Stefan Molyneux ik vind het echt knap dat net als velen hier er nog zo serieus mee om kunnen gaan!
Hedde gij een paar biertjes op of zo?quote:Op zaterdag 21 mei 2016 00:54 schreef DeMolay het volgende:
EN...jij eist ze ?????...dat je dit allemaal opschrijft zecht boekdelen !...wow
Als dit jouw idee is hoe perspectief werkt. Hoe onze ogen werken.quote:Op zaterdag 21 mei 2016 00:48 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Zeg francorex, wat vind je nou eigenlijk van dit voorbeeld?
Allereerst de bovenstaande figuur met de curve slaat nergens op. Zo is de realiteit niet.quote:[ afbeelding ]
Nog een informatief en illustratief voorbeeld.quote:Zoals je ziet kan je in het geval van de platte aarde je object zo ver weg zetten als je wil, je blijft de onderkant zien. Dus wat zorgt er nou precies voor dat we de onderkant van dat schip niet zien? Wat zit er in de weg van het licht?
Wat is er mis mee?quote:Op zaterdag 21 mei 2016 01:14 schreef francorex het volgende:
[..]
Als dit jouw idee is hoe perspectief werkt. Hoe onze ogen werken.
Dan stelt jouw tekening niet meer voor dan een karikatuur van de werkelijkheid.
[..]
Allereerst de bovenstaande figuur met de curve slaat nergens op. Zo is de realiteit niet.
Daarom, geef daar eens een visueel voorbeeld van?
Ik wil graag geloven dat jij je zo de curve inbeeld.quote:
Maar wat is er nou mis mee?quote:Op zaterdag 21 mei 2016 01:21 schreef francorex het volgende:
[..]
Ik wil graag geloven dat jij je zo de curve inbeeld.
Maar die tekening heeft niets vandoen met de realiteit.
Daarom geef eens een visueel voorbeeld van dit perspectief?
Ja moment, dan sla ik even met een zwaard de aarde in twee om een foto te maken....quote:Op zaterdag 21 mei 2016 01:29 schreef francorex het volgende:
[..]
Dat perspectief bestaat niet.
Daarom geef een visueel voorbeeld?
Ik zeg toch wat er niet klopt.quote:Op zaterdag 21 mei 2016 01:29 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Ja moment, dan sla ik even met een zwaard de aarde in twee om een foto te maken....
Kom op, kan je dan echt niet zeggen wat er niet aan klopt?
Nee dat zeg je niet. Je zegt alleen dat het niet klopt, maar niet waarom het niet klopt. Wat klopt er bijvoorbeeld niet aan het perspectief?quote:Op zaterdag 21 mei 2016 01:33 schreef francorex het volgende:
[..]
Ik zeg toch wat er niet klopt.
Zo'n perspectief bestaat niet.
Bewijs het tegendeel en post een visueel voorbeeld.
Zo'n perspectief bestaat niet. Klaar en duidelijk.quote:Op zaterdag 21 mei 2016 01:40 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Nee dat zeg je niet. Je zegt alleen dat het niet klopt, maar niet waarom het niet klopt. Wat klopt er bijvoorbeeld niet aan het perspectief?
Jij wil een voorbeeld van een zij-aanzicht van een doormidden gesneden aarde?quote:Op zaterdag 21 mei 2016 01:55 schreef francorex het volgende:
[..]
Zo'n perspectief bestaat niet. Klaar en duidelijk.
Bewijs het tegendeel, toon een visueel voorbeeld?
In afwachting van zo'n voorbeeld is mijn punt bewezen.
Op zich wel lachen hoe je helemaal om poe's law heen draaitquote:Op zaterdag 21 mei 2016 00:49 schreef dangdude het volgende:
[..]
Ik herken wel iets. Mogelijk stuiten de not believers tegen het begrip “schepper” aan, waardoor het geheel wat klef gaat worden. Als de dome werkelijkheid is kan je daar niet meer omheen. En dit is naar mijn idee ook het hele motief geweest – zo’n 500 jaar geleden inmiddels – toen de vrijmetselaars de zon als middelpunt van het heelal wilden laten zijn en die zij als verkapte satanisten aanbidden. Door alles zo te berekenen dat sterren en andere hemellichamen miljoenen lichtjaren van ons af zouden staan, nemen wij als leken alles voor lief. Hier kan men geen voorstelling meer van maken, dus alle initiatief voor filosoferen hierover wordt in de kiem gesmoord. Dat geld voor alles in de huidige wetenschap, die de plaats van de religie heeft overgenomen.
Klopt, en dat bewijst maar weer dat de dome dus geen werkelijkheid is..quote:Als de dome werkelijkheid is kan je daar niet meer omheen
En nog steeds geen uitleg waarom een vlucht van Santiago naar Sydney maar 12,5 uur duurt terwijl volgens jouw kaart het aan de andere zijde van de schijf ligt.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |