Als ik lees, wedstrijd, BN'ers, chefs in je oor, dan hoeft het voor mij al niet meerquote:Op dinsdag 17 mei 2016 21:01 schreef uniekhoorn het volgende:
Eerst ga ik het wel kijken horen voor een oordeel
eerste wat ik denk is dan...waarom???quote:Op dinsdag 17 mei 2016 21:09 schreef Pietverdriet het volgende:
s ik lees, wedstrijd, BN'ers, chefs in je oor, dan hoeft het voor mij al niet meer
3x 5 minuten reclame en elke obvious CNer met aandacht tekort....doei denk ik danquote:Op dinsdag 17 mei 2016 21:11 schreef golfer het volgende:
euk dat jullie het zo'n objectieve onbevooroordeelde kans geven.
Ik heb het nog niet bekeken, maar volgens mij is het bij de publieke omroep en niet bij de commerciėle. Dus geen reclameblokken.quote:Op dinsdag 17 mei 2016 21:12 schreef liedetector het volgende:
3x 5 minuten reclame en elke obvious CNer met aandacht tekort....doei denk ik dan
3x reclame bij de NPO?quote:Op dinsdag 17 mei 2016 21:12 schreef liedetector het volgende:
[..]
3x 5 minuten reclame en elke obvious CNer met aandacht tekort....doei denk ik dan
dat scheelt al! maar waarom weer B/CNers? tafel voor taal viel me mee, maar waarom, waarom mensen die "bekend"zijn en niet gewoon "burgers en boeren"?(vind 2 voor 12daarom nog steeds top)quote:
Geen idee? Misschien dat kijkers daar minder in geļnteresseerd zijn? Stuur een format-idee naar de NPO?quote:Op dinsdag 17 mei 2016 21:16 schreef liedetector het volgende:
dat scheelt al! maar waarom weer B/CNers? tafel voor taal viel me mee, maar waarom, waarom mensen die "bekend"zijn en niet gewoon "burgers en boeren"?
irriteer me al tijden aan wie is de mol precies daarom, en zoveelste concept met weer die insteek (wellicht daarom meteen negatief)quote:
gaat niet eens kijkenquote:Op dinsdag 17 mei 2016 21:56 schreef RobinOok het volgende:
[..]
Eensch! Maar dan ook echt verschrikkelijk.
Klopt helemaal.quote:Op dinsdag 17 mei 2016 22:08 schreef RobinOok het volgende:
Me neither. Dit lijkt me een programma voor mensen die niet kunnen koken en het hilarisch vinden als iemand een ei laat vallen. Haha, hoho.
geniet zelfs van de non profs qua masterchef UK waarom kan dat hier niet (ja de profs leuker naar te kijken, maar waar zit het verschil gewoon qua niveau hier man...scheelt echt veel, why?)quote:Op dinsdag 17 mei 2016 22:08 schreef RobinOok het volgende:
Me neither. Dit lijkt me een programma voor mensen die niet kunnen koken en het hilarisch vinden als iemand een ei laat vallen. Haha, hoho.
Kijk, had dus gelijk, het is vreselijk.quote:Op dinsdag 17 mei 2016 21:51 schreef golfer het volgende:
Intussen aan het kijken en het is flauw en voorspelbaar. En de sterrenkoks voldoen geheel aan hun imago. Van Loo als bullebak en die andere vriendelijk coachend.
Nee, niet vreselijk. Wel voorspelbaar.quote:Op woensdag 18 mei 2016 09:03 schreef Pietverdriet het volgende:
Kijk, had dus gelijk, het is vreselijk.
Ajax nog gezien tegen de graafschap?quote:Op woensdag 18 mei 2016 12:00 schreef golfer het volgende:
[..]
Nee, niet vreselijk. Wel voorspelbaar.
En nee, er wordt ook niet gelachen om vallende eieren, want daar gaat het niet om.
Nee.quote:Op woensdag 18 mei 2016 12:05 schreef Pietverdriet het volgende:
Ajax nog gezien tegen de graafschap?
Soms kan ik jouw ongetwijfeld onvoorstelbare komische talent niet helemaal volgen?quote:
Zit diep bij je, niet?quote:Op woensdag 18 mei 2016 15:01 schreef golfer het volgende:
[..]
Soms kan ik jouw ongetwijfeld onvoorstelbare komische talent niet helemaal volgen?
Het zal wel een soort Duitse humor zijn omdat je al zo lang in dat land woont?
Maar waar gaat het over en wat had dit met het, niet door jou bekeken, programma te maken
Wat? Dit programma?quote:
Huhquote:
8 mei 2016quote:Op woensdag 18 mei 2016 15:05 schreef golfer het volgende:
[..]
Huh
Die wedstrijd was in december en die wonnen we met 2-1 en nogmaals: wat heeft dat met dit kookprogramma te maken?
Jij lult toch zo graag over voetbal in Cul, doe ik dat een keer ben je pissed offquote:Op woensdag 18 mei 2016 15:12 schreef golfer het volgende:
Oh, dat is de Graafschap versus Ajax en dat werd een gelijkspel. Daar heb ik over gehoord, ja.
Maar krijg ik nog antwoord op de vraag wat dat met dit kookprogramma te maken heeft?
Moet je dat niet eigenlijk allemaal in het VBL-forum plaatsen?
Ik geloof dat je mij verward met iemand anders? Waar en wanneer lul ik dan over voetbal in Cul?quote:Op woensdag 18 mei 2016 15:17 schreef Pietverdriet het volgende:
Jij lult toch zo graag over voetbal in Cul, doe ik dat een keer ben je pissed off
quote:Op dinsdag 17 mei 2016 22:08 schreef RobinOok het volgende:
quote:Op zaterdag 28 mei 2016 00:19 schreef RobinOok het volgende:
Deze week gezien en vond het best te pruimen.
De BNN-ers deden gewoon hun best en het was best leuk om naar te kijken
Niet om iets te leren over koken, maar gewoon als tijdverdijf enzo.
Wat probeer je nu te zeggen, Golfer?quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |