quote:Ik ben 14 en mijn vriend is 23.
Maar wat hoort er dan uit je tepels te komen als je geil bent? Of komt dat dan niet?
Heb wel eens bij een vriendin gevoeld en toen spoot er meteen allemaal melk uit
sta gelukkig koude kantquote:Op dinsdag 17 mei 2016 14:29 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Temperatuur is wel terechte klacht vaak. Lauwe gerechten
Kan ook zijn dat de allergiewens verkeerd wordt doorgegeven?quote:Op dinsdag 17 mei 2016 14:30 schreef wietparkiet het volgende:
maar allergie is gewoon dom op de kaart staat wat wat bevat
bij ons zou dat dan geen kersen op de luikse wafel zijnquote:Op dinsdag 17 mei 2016 14:31 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Kan ook zijn dat de allergiewens verkeerd wordt doorgegeven?
Ik heb dat heel vaak met desserts waar ik sterk benadruk dat er geen alcohol bij moet op welke manier dan ook.
neuh, en al helemaal niet met shit zoals alcohol want dat komt zo vaak voorbijquote:Op dinsdag 17 mei 2016 14:31 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Kan ook zijn dat de allergiewens verkeerd wordt doorgegeven?
Ik heb dat heel vaak met desserts waar ik sterk benadruk dat er geen alcohol bij moet op welke manier dan ook.
Oh, ik maak het wel eens mee hoor dat het in de soep looptquote:Op dinsdag 17 mei 2016 14:33 schreef Crack_ het volgende:
[..]
neuh, en al helemaal niet met shit zoals alcohol want dat komt zo vaak voorbij
ja, vast welquote:Op dinsdag 17 mei 2016 14:33 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Oh, ik maak het wel eens mee hoor dat het in de soep loopt
IK WIL EEM CHEESEBURGER MAAR ZONDER DE KAASquote:Op dinsdag 17 mei 2016 14:35 schreef wietparkiet het volgende:
of mensen die dame blanche bestellen zonder chocola
BESTEL DAN VANILLE IJS MET SLAGROOM DOMME MONGOOL
ga je maar naar de mac sukkelquote:Op dinsdag 17 mei 2016 14:37 schreef Fok-it het volgende:
[..]
IK WIL EEM CHEESEBURGER MAAR ZONDER DE KAAS
twee keer nee = jaquote:Op dinsdag 17 mei 2016 14:36 schreef Insomnia_ het volgende:
Maar verder eigenlijk alleen bij desserts dat het mis gaat.
2 keer zeggen, zonder alcohol.
Eindstand: wel alcohol.
misschien staat die wel duurder op de kaart dan dame blanchequote:Op dinsdag 17 mei 2016 14:35 schreef wietparkiet het volgende:
of mensen die dame blanche bestellen zonder chocola
BESTEL DAN VANILLE IJS MET SLAGROOM DOMME MONGOOL
dat zou echt belachelijk zijn op zichquote:Op dinsdag 17 mei 2016 14:38 schreef supersof het volgende:
[..]
misschien staat die wel duurder op de kaart dan dame blanche
kom je vaak genoeg tegenquote:
nee want is all you can eatquote:Op dinsdag 17 mei 2016 14:38 schreef supersof het volgende:
[..]
misschien staat die wel duurder op de kaart dan dame blanche
oh okequote:Op dinsdag 17 mei 2016 14:39 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
nee want is all you can eat
dus al bestel je 10 dame blanches dan betaal je aan het eind van de avond nog steeds 30 euro voor je eten
10 dame blanche god.quote:Op dinsdag 17 mei 2016 14:39 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
dus al bestel je 10 dame blanches dan betaal je aan het eind van de avond nog steeds 30 euro voor je eten
Echt? waar is ditquote:Op dinsdag 17 mei 2016 14:39 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |