Feyenoord.quote:Op maandag 16 mei 2016 23:32 schreef Katoenplukkert het volgende:
Je druk maken over drama op een internetforum
ik neuk liever je ma en dat type ik terwijl ik in haar klaarkomquote:Op maandag 16 mei 2016 23:26 schreef Ali-Chemicali het volgende:
Naam topics
Ga je kloon neuken gekkie
dat niet doenquote:Op maandag 16 mei 2016 23:32 schreef Katoenplukkert het volgende:
Je druk maken over drama op een internetforum
Hoe kom je in godsnaam ineens met die club aanzetten?quote:
Zand in de motor zul je bedoelen.quote:Op maandag 16 mei 2016 23:17 schreef SR4 het volgende:
Deze haat is volledig onterecht want Fatoeman is de motor achter FOK.
hey kendrick lamar, hoe gaat het?quote:Op maandag 16 mei 2016 23:37 schreef kdricklamar het volgende:
zou m wel funny vinden maar faka met zijn obsessie danits almost creepy and shit
Omdat Kosovoquote:Op maandag 16 mei 2016 23:37 schreef Spinosaurus het volgende:
[..]
Hoe kom je in godsnaam ineens met die club aanzetten?
idd hij moet gwn normaal doenquote:Op maandag 16 mei 2016 23:40 schreef NobodyKerz het volgende:
Hij denkt dat iedereen hem haat vanwege zijn gegeil op negerinnen maar iedereen haat hem omdat ie gewoon een mongool is
Goeie fa2quote:Op maandag 16 mei 2016 23:36 schreef SR4 het volgende:
[..]
ik neuk liever je ma en dat type ik terwijl ik in haar klaarkom
Wat lul jij aldoor engelsquote:Op maandag 16 mei 2016 23:41 schreef kdricklamar het volgende:
[..]
idd hij moet gwn normaal doen
just be a white trash boy @fa2men
Faka met je moer kan ze weer lopenquote:Op maandag 16 mei 2016 23:44 schreef kdricklamar het volgende:
[..]
faka met jou ga terug naar jouwhol man
Ik ben geen creep hoor. Ben gewoon een flexe gozerquote:Op maandag 16 mei 2016 23:37 schreef kdricklamar het volgende:
zou m wel funny vinden maar faka met zijn obsessie danits almost creepy and shit
Waarom haat jij op mijquote:Op maandag 16 mei 2016 23:41 schreef kdricklamar het volgende:
[..]
idd hij moet gwn normaal doen
just be a white trash boy @fa2men
En hier nog zo'n triest hatertjequote:Op maandag 16 mei 2016 23:40 schreef NobodyKerz het volgende:
Hij denkt dat iedereen hem haat vanwege zijn gegeil op negerinnen maar iedereen haat hem omdat ie gewoon een mongool is
quote:Op maandag 16 mei 2016 23:53 schreef Fatoeman het volgende:
[..]
Ik ben geen creep hoor. Ben gewoon een flexe gozer
quote:
FATOEMAN IS GEARRIVEERD!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:
Wat dacht jij dan, dat ik niet in een topic zou komen waar ik geëerd wordtquote:Op maandag 16 mei 2016 23:55 schreef SR4 het volgende:
[..]
[..]
[..]
FATOEMAN IS GEARRIVEERD!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Heb je je anus goed gewassen? Volgens mij kunnen jullie de nacht doorhalen.quote:Op maandag 16 mei 2016 23:55 schreef SR4 het volgende:
[..]
[..]
[..]
FATOEMAN IS GEARRIVEERD!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Ben geen homoquote:Op maandag 16 mei 2016 23:57 schreef Argo het volgende:
[..]
Heb je je anus goed gewassen? Volgens mij kunnen jullie de nacht doorhalen.
zegt het snotneusje dat achterop auto's knalt met z'n driewielerquote:Op maandag 16 mei 2016 23:57 schreef Argo het volgende:
[..]
Heb je je anus goed gewassen? Volgens mij kunnen jullie de nacht doorhalen.
Dat is nog altijd eervoller dan als een bakvis op een of andere willekeurige user te vereren.quote:Op maandag 16 mei 2016 23:57 schreef SR4 het volgende:
[..]
zegt het snotneusje dat achterop auto's knalt met z'n driewieler
fatoe togquote:Op maandag 16 mei 2016 23:59 schreef Argo het volgende:
[..]
Dat is nog altijd eervoller dan als een bakvis op een of andere willekeurige user te vereren.
Neequote:Op maandag 16 mei 2016 23:59 schreef Argo het volgende:
[..]
Dat is nog altijd eervoller dan als een bakvis op een of andere willekeurige user te vereren.
zegt de andere 13-jarige jongenquote:Op dinsdag 17 mei 2016 00:05 schreef Argo het volgende:
[..]
Sorry maar ik weet niet wie je bent man. Een of andere 13 jarige die fok wist te vinden.
ahahahah dus ik gister bij je vader bleek het je moeder te zijnquote:Op maandag 16 mei 2016 23:48 schreef Ali-Chemicali het volgende:
[..]
Faka met je moer kan ze weer lopen
anyways je smoket thoquote:Op maandag 16 mei 2016 23:53 schreef Fatoeman het volgende:
[..]
Ik ben geen creep hoor. Ben gewoon een flexe gozer
Omdat je naar zweet stonk en ze je graag weer weg wildenquote:Op dinsdag 17 mei 2016 00:07 schreef Argo het volgende:
[..]
Vandaag nog bier gekocht hoefde geen id te laten zien.
quote:Op dinsdag 17 mei 2016 00:08 schreef SR4 het volgende:
[..]
Omdat je naar zweet stonk en ze je graag weer weg wilden
Goeden opmerking dezen en kijk Argo eens beledigd zijnquote:Op dinsdag 17 mei 2016 00:08 schreef SR4 het volgende:
[..]
Omdat je naar zweet stonk en ze je graag weer weg wilden
maar echtquote:Op dinsdag 17 mei 2016 00:11 schreef Fatoeman het volgende:
[..]![]()
Mwa heb ik ook. Smoken brengt mensen bij elkaar
Haha, al die sjaps jwtquote:Op dinsdag 17 mei 2016 00:12 schreef kdricklamar het volgende:
[..]
maar echt
ik ken alle zwerries/emos/mocros/negers in lokale parken jwz
I'm a white rastaman without da dreads you knowquote:Op dinsdag 17 mei 2016 00:12 schreef kdricklamar het volgende:
[..]
ja
je hebt toch geen rast hevind dat zo raar bij white ppl
byequote:Op dinsdag 17 mei 2016 00:13 schreef Fatoeman het volgende:
[..]
I'm a white rastaman without da dreads you know
Kun je het vertalenquote:Op dinsdag 17 mei 2016 00:13 schreef kdricklamar het volgende:
[..]
maar lowkey ga ik alleen met tatas om tjaaa libie
tyf eens op met deze bagger. je verneukt het hele topic. typ normaal ofzoquote:Op dinsdag 17 mei 2016 00:13 schreef kdricklamar het volgende:
[..]
maar lowkey ga ik alleen met tatas om tjaaa libie
ahahahahahah okeoke ):quote:Op dinsdag 17 mei 2016 00:15 schreef Fred_Flinkstoned het volgende:
[..]
tyf eens op met deze bagger. je verneukt het hele topic. typ normaal ofzo
En? Denk je dat hij wel kans maakt bij jou? Nederlandse chicks lukt niet bij hem. Vermoedelijk is hij gewoon homo.quote:
Lijkt me goedquote:Op dinsdag 17 mei 2016 00:15 schreef kdricklamar het volgende:
[..]
zullen we morgen eensgek doen en lkkr abn praten wat d8 je daarvan!!!
quote:Op dinsdag 17 mei 2016 00:15 schreef Fred_Flinkstoned het volgende:
[..]
tyf eens op met deze bagger. je verneukt het hele topic. typ normaal ofzo
Ik ben geen homo en ik fix nooit via fora.quote:Op dinsdag 17 mei 2016 00:16 schreef Argo het volgende:
[..]
En? Denk je dat hij wel kans maakt bij jou? Nederlandse chicks lukt niet bij hem. Vermoedelijk is hij gewoon homo.
Fijne dag verder.
quote:Op dinsdag 17 mei 2016 00:16 schreef kdricklamar het volgende:
[..]
Helemaal top, dat is dan afgesproken!
nouja jij lijkt me anders geen haar beterquote:Op dinsdag 17 mei 2016 00:16 schreef Argo het volgende:
[..]
En? Denk je dat hij wel kans maakt bij jou? Nederlandse chicks lukt niet bij hem. Vermoedelijk is hij gewoon homo.
Fijne dag verder.
Maar nu weet ik nog steeds niet wie je bent en welke rol je speelt op fok. Al die nieuwelingen.quote:Op dinsdag 17 mei 2016 00:16 schreef Fatoeman het volgende:
[..]
Ik ben geen homo en ik fix nooit via fora.
alleen op bb ping jwzquote:Op dinsdag 17 mei 2016 00:16 schreef Fatoeman het volgende:
[..]
Ik ben geen homo en ik fix nooit via fora.
ik stel me even voorquote:Op dinsdag 17 mei 2016 00:17 schreef Argo het volgende:
[..]
Maar nu weet ik nog steeds niet wie je bent en welke rol je speelt op fok. Al die nieuwelingen.
bah op scorroquote:Op dinsdag 17 mei 2016 00:19 schreef Fatoeman het volgende:
[..]![]()
Ik hossel alleen op scorro en op de straat
Niet alles lijkt op wat het is. Dit is een sterk schoolvoorbeeld daarvan. Knoop dat tussen je oren en als je eens veel vrije tijd hebt, koop en lees mijn laatste boek.quote:Op dinsdag 17 mei 2016 00:17 schreef kdricklamar het volgende:
[..]
nouja jij lijkt me anders geen haar beter
Ik ken inderdaad iemamd die dat doet. Ik zou haar niet helemaal opeten enzo, zou met haar gewoon flexen in de pauzesquote:Op dinsdag 17 mei 2016 00:20 schreef kdricklamar het volgende:
[..]
bah op scorro
haat koppels op school
beetje elkaaropeten in pauze
bahh
je zou elkaar maarzo vaak zien
jwz naast kerkjejonko poffen ff romantisch zijnquote:Op dinsdag 17 mei 2016 00:21 schreef Fatoeman het volgende:
[..]
Ik ken inderdaad iemamd die dat doet. Ik zou haar niet helemaal opeten enzo, zou met haar gewoon flexen in de pauzes
Het was niet aan jou gericht maar goed. Je hebt het niet nodig, je doet het gewoon omdat je niet wil leren. Niemand zet een pistool tegen je kop en schiet je dood of je hart stopt met kloppen wanneer je niet aan studie afwijkend gedrag doet.quote:Op dinsdag 17 mei 2016 00:18 schreef kdricklamar het volgende:
[..]
ik stel me even voor
ik doe examens en ik heb natuurlijk studie afwijkend gedrag nodig dus hier ben ik dan beetje aan t fokken onzin lullen
Dat laatste gaat je goed afquote:Op dinsdag 17 mei 2016 00:18 schreef kdricklamar het volgende:
[..]
ik stel me even voor
ik doe examens en ik heb natuurlijk studie afwijkend gedrag nodig dus hier ben ik dan beetje aan t fokken onzin lullen
hhhahahhhahahaha gangsterquote:Op dinsdag 17 mei 2016 00:23 schreef Argo het volgende:
[..]
Het was niet aan jou gericht maar goed. Je hebt het niet nodig, je doet het gewoon omdat je niet wil leren. Niemand zet een pistool tegen je kop en schiet je dood of je hart stopt met kloppen wanneer je niet aan studie afwijkend gedrag doet.
Verder maak je het Hierdoor jezelf alleen maar moeilijker. Je kan dan nog beter iets productiefs doen in plaats van onzin verspreiden maar dat laatste is enkel een advies het zou immers hypocriet zijn er iemand van te betichten wanneer je het zelf ook doet.
Maar beter ga je goed leren.
Precies. Ff dikke jonko in de pauze met haar delenquote:Op dinsdag 17 mei 2016 00:23 schreef kdricklamar het volgende:
[..]
jwz naast kerkjejonko poffen ff romantisch zijn
hoe junk ben je schaal 1 10quote:Op dinsdag 17 mei 2016 00:25 schreef Fatoeman het volgende:
[..]
Precies. Ff dikke jonko in de pauze met haar delen
Leren? Neen ik heb geen examens. Wel ga ik op vakantie in een Europees land waarvan ik de taal niet spreek daar zou ik iets van kunnen leren.quote:Op dinsdag 17 mei 2016 00:24 schreef kdricklamar het volgende:
[..]
hhhahahhhahahaha gangster
als jij leert ga ik ook leren
toch geen tsjechisch ofzo he? dat leer je nooit gekquote:Op dinsdag 17 mei 2016 00:29 schreef Argo het volgende:
[..]
Leren? Neen ik heb geen examens. Wel ga ik op vakantie in een Europees land waarvan ik de taal niet spreek daar zou ik iets van kunnen leren.
Ga jij maar leren of slapen dat is beter voor je dan hier rondhangen. ook dit is vriendelijk advies voel je niet verplicht
Een vraag van geen enkel belang. Wat maakt het jou uit wie wie pijpt in zijn bedkamer ts doet het hier openlijk dat is het verschil. Als je interesse in pijpen hebt is er zat lectuur.quote:Op dinsdag 17 mei 2016 00:28 schreef kdricklamar het volgende:
[..]
hij wordt tenminste gepijpt, maar wie pijpt jou is de echte vraag
stoppen omdat je betrapt bent booooooooooohquote:Op dinsdag 17 mei 2016 00:30 schreef Fatoeman het volgende:
[..]
1. Ik rook niet meer. Minn ouders ontdekken die shit. In mijn tijd toen ik het deed was het 4
Goed zo ik ga ook nu, welke taal het is, laat ik je wel weten als je goed geleerd hebt. Dat is geen vriendelijk advies maar een vereiste.quote:Op dinsdag 17 mei 2016 00:30 schreef kdricklamar het volgende:
[..]
toch geen tsjechisch ofzo he? dat leer je nooit gek
maar suc6 super aardige advies hier nooit gezienje hebt gelijk ciao guys
Zou graag af en toe een blow doen. Als ik op mezelf ben ga ik gewoon af en toe weer blowen, maar denk wel uit pijpjequote:Op dinsdag 17 mei 2016 00:31 schreef kdricklamar het volgende:
[..]
stoppen omdat je betrapt bent boooooooooooh
nee grapje is goede ding om te doen
Iedereen wilt mij pijpen... En naar mijn pijpen dansen.quote:hij wordt tenminste gepijpt, maar wie pijpt jou is de echte vraag
Zit jouw loodgieter ook altijd aan je pijpen?quote:Op dinsdag 17 mei 2016 00:32 schreef papierentijdschrift het volgende:
[..]
Iedereen wilt mij pijpen... En naar mijn pijpen dansen.
maar echtquote:Op dinsdag 17 mei 2016 00:30 schreef Argo het volgende:
[..]
Een vraag van geen enkel belang. Wat maakt het jou uit wie wie pijpt in zijn bedkamer ts doet het hier openlijk dat is het verschil. Als je interesse in pijpen hebt is er zat lectuur.
nou ben benieuwd, ik ga mn best doenquote:Op dinsdag 17 mei 2016 00:31 schreef Argo het volgende:
[..]
Goed zo ik ga ook nu, welke taal het is, laat ik je wel weten als je goed geleerd hebt. Dat is geen vriendelijk advies maar een vereiste.
Jaaa helemaal die van koper waar veel druk op staat.quote:Zit jouw loodgieter ook altijd aan je pijpen?
ja ik ben ook gestopt soort vanquote:Op dinsdag 17 mei 2016 00:32 schreef Fatoeman het volgende:
[..]
Zou graag af en toe een blow doen. Als ik op mezelf ben ga ik gewoon af en toe weer blowen, maar denk wel uit pijpje
Tis gewoon te lekker eigenlijkquote:Op dinsdag 17 mei 2016 00:34 schreef kdricklamar het volgende:
[..]
ja ik ben ook gestopt soort van
maar sws na examens weer
0quote:Op dinsdag 17 mei 2016 00:36 schreef kdricklamar het volgende:
[..]
z3hma wilders
welke mocro heeft jou eentje gegeven op basisschool dan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |