hey kendrick lamar, hoe gaat het?quote:Op maandag 16 mei 2016 23:37 schreef kdricklamar het volgende:
zou m wel funny vinden maar faka met zijn obsessie danits almost creepy and shit
Omdat Kosovoquote:Op maandag 16 mei 2016 23:37 schreef Spinosaurus het volgende:
[..]
Hoe kom je in godsnaam ineens met die club aanzetten?
idd hij moet gwn normaal doenquote:Op maandag 16 mei 2016 23:40 schreef NobodyKerz het volgende:
Hij denkt dat iedereen hem haat vanwege zijn gegeil op negerinnen maar iedereen haat hem omdat ie gewoon een mongool is
Goeie fa2quote:Op maandag 16 mei 2016 23:36 schreef SR4 het volgende:
[..]
ik neuk liever je ma en dat type ik terwijl ik in haar klaarkom
Wat lul jij aldoor engelsquote:Op maandag 16 mei 2016 23:41 schreef kdricklamar het volgende:
[..]
idd hij moet gwn normaal doen
just be a white trash boy @fa2men
Faka met je moer kan ze weer lopenquote:Op maandag 16 mei 2016 23:44 schreef kdricklamar het volgende:
[..]
faka met jou ga terug naar jouwhol man
Ik ben geen creep hoor. Ben gewoon een flexe gozerquote:Op maandag 16 mei 2016 23:37 schreef kdricklamar het volgende:
zou m wel funny vinden maar faka met zijn obsessie danits almost creepy and shit
Waarom haat jij op mijquote:Op maandag 16 mei 2016 23:41 schreef kdricklamar het volgende:
[..]
idd hij moet gwn normaal doen
just be a white trash boy @fa2men
En hier nog zo'n triest hatertjequote:Op maandag 16 mei 2016 23:40 schreef NobodyKerz het volgende:
Hij denkt dat iedereen hem haat vanwege zijn gegeil op negerinnen maar iedereen haat hem omdat ie gewoon een mongool is
quote:Op maandag 16 mei 2016 23:53 schreef Fatoeman het volgende:
[..]
Ik ben geen creep hoor. Ben gewoon een flexe gozer
quote:
FATOEMAN IS GEARRIVEERD!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:
Wat dacht jij dan, dat ik niet in een topic zou komen waar ik geëerd wordtquote:Op maandag 16 mei 2016 23:55 schreef SR4 het volgende:
[..]
[..]
[..]
FATOEMAN IS GEARRIVEERD!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Heb je je anus goed gewassen? Volgens mij kunnen jullie de nacht doorhalen.quote:Op maandag 16 mei 2016 23:55 schreef SR4 het volgende:
[..]
[..]
[..]
FATOEMAN IS GEARRIVEERD!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |