Op je knieenquote:Op maandag 16 mei 2016 22:35 schreef Lokasenna het volgende:
Hoe moet ik beginnen met pushups doen als ik er nu maar twee kan jongens?
Want daar word ik niet sterker van.
quote:Op maandag 16 mei 2016 22:33 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Haha nou zeg.![]()
Even mezelf mycroften:
[..]
Het is voor vrouwen ook een stuk lastiger. Begin maar niet aan pullups dan.quote:Op maandag 16 mei 2016 22:38 schreef Lokasenna het volgende:
Ja ik moet maar eens proberen vol te houden E_D.
Vind dat zo moeilijk met alles waarbij armen komen kijken, zo demotiverend.
OfficeThankyou.gifquote:Op maandag 16 mei 2016 22:38 schreef Lokasenna het volgende:
Niet weten dat Frau circa 175 cm lang is.
Ik maak er geen probleem van, ik wist niet wanneer het gepast is.quote:Op maandag 16 mei 2016 22:38 schreef Belsezar het volgende:
Fucking hell, al die mannen die er een probleem van maken een dame mee uit te vragen.. Als ze nee zegt, ben je dan je baan kwijt, of je kan je huur niet betalen, of je moeder is overleden? Nee, je situatie is hetzelfde als voor de vraag. Als je zegt maar ja dan heeft mijn ego een deuk dan is het hoog tijd dat je in de spiegel kijkt voor je aan daten denkt.
quote:Op maandag 16 mei 2016 22:38 schreef netchip het volgende:
[..]
Verkapte-kijk-mij-eens-een-piemel-van-minstens-6"-hebben-post.
Als je maar niet gebogen loopt als een verlegen giraffe want dat is wel zo lelijk bij te lange vrouwenquote:Op maandag 16 mei 2016 22:38 schreef FrauMilena het volgende:
Ik heb m'n lengte al zo vaak vermeld hier.
Haha nee dat gaat me in elk geval niet zomaar lukken.quote:Op maandag 16 mei 2016 22:39 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Het is voor vrouwen ook een stuk lastiger. Begin maar niet aan pullups dan.
Lange vrouwen.quote:Op maandag 16 mei 2016 22:39 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Als je maar niet gebogen loopt als een verlegen giraffe want dat is wel zo lelijk bij te lange vrouwen
Ik heb er wel problemen op gekregen met werk.quote:Op maandag 16 mei 2016 22:38 schreef Belsezar het volgende:
Fucking hell, al die mannen die er een probleem van maken een dame mee uit te vragen.. Als ze nee zegt, ben je dan je baan kwijt, of je kan je huur niet betalen, of je moeder is overleden? Nee, je situatie is hetzelfde als voor de vraag. Als je zegt maar ja dan heeft mijn ego een deuk dan is het hoog tijd dat je in de spiegel kijkt voor je aan daten denkt.
Als je haar leuk vindt zou er niks in de weg moeten staan met haar mee uit vragen.quote:Op maandag 16 mei 2016 22:39 schreef netchip het volgende:
[..]
Ik maak er geen probleem van, ik wist niet wanneer het gepast is.
Ik loop rechtop vol zelfvertrouwen, natuurlijk.quote:Op maandag 16 mei 2016 22:39 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Als je maar niet gebogen loopt als een verlegen giraffe want dat is wel zo lelijk bij te lange vrouwen
Misschien ben je net zo als de vrouwen die op klootzakken vallen.quote:Op maandag 16 mei 2016 22:40 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik heb er wel problemen op gekregen met werk.
Mensen gaan je ineens anders behandelen.
Om maar te zwijgen over de barrage aan beledigende berichtjes
Je hebt anders de ballen van een dwergje van 1.30quote:Op maandag 16 mei 2016 22:40 schreef netchip het volgende:
[..]
Lange vrouwen.
Helpt misschien ook wel dat ik zelf 196 ben.
Wat is de situatie waarom je dit nu vraagt dan?quote:Op maandag 16 mei 2016 22:31 schreef netchip het volgende:
[..]
Aha, ik interpreteerde het altijd iets anders, maar als het die definitie heeft, dan is 't inderdaad logisch.
Don't shit where you eat.quote:Op maandag 16 mei 2016 22:40 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik heb er wel problemen op gekregen met werk.
Mensen gaan je ineens anders behandelen.
Om maar te zwijgen over de barrage aan beledigende berichtjes
Nee joh, die hebben juist compensatiegedrag.quote:Op maandag 16 mei 2016 22:41 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Je hebt anders de ballen van een dwergje van 1.30
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |