quote:Op maandag 16 mei 2016 21:22 schreef IsabellaMariaAnna het volgende:
In-slaap-val-functie? Hoezo? Slapen baby's?
- M, 10 maanden, vanuit de box, om 21.20 uur
Twix heeft sinds Oud & Nieuw een knuffel in bed (Twix was toen 3,5 maand). Na zijn ziekenhuisopnamen zijn ze onafscheidelijk. Zonder knuffel slaapt Twix niet meer. Dan blijft hij zoeken en gaat hij huilen. Hier ook een babyfoon met camera en Twix knuffelt en speelt er ook echt mee. Hij graaft zijn snoet er helemaal in. Knuffel isook onderdeel van het bedritueel. Twix in bed, deken instoppen, knuffel erbij, kus voor Twix, kus voor knuffel, speen in Twix' mond en dan ga ik.quote:Op maandag 16 mei 2016 21:49 schreef hetzusjevan het volgende:
Oh Malteser wat goed van Twix! Klinkt als een heerlijke ervaring.
E lag net nog steeds te klieren en kwijlen en konijnknuffel af te lebberen in bed (babyfoon met camera). Konijnknuffel maar weer afgepakt, nu ligt ze stil. Volgens mij is het nu klaar.
Hebben jullie kindjes al een favoriete knuffel eigenlijk? Vanaf wanneer kwam dat bij jullie zo'n beetje? Ik geef E eigenlijk nooit knuffels, die heeft sowieso liever doekjes om in d'r mond te stoppen.
Oh en ik ben heel benieuwd of ze vannacht nog komt, we hebben nu al 2 nachten niet meer de 5e fles gegeven en het is tot nu toe 2x goed gegaan, ze slaapt dan gewoon de hele nacht door. Ik snap nog steeds niet hoe ze het ineens op 200ml per dag minder voeding kan doen maar blijkbaar kan het, i r notz complainin'.
quote:Op maandag 16 mei 2016 21:56 schreef Malteser het volgende:
[..]
Twix heeft sinds Oud & Nieuw een knuffel in bed (Twix was toen 3,5 maand). Na zijn ziekenhuisopnamen zijn ze onafscheidelijk. Zonder knuffel slaapt Twix niet meer. Dan blijft hij zoeken en gaat hij huilen. Hier ook een babyfoon met camera en Twix knuffelt en speelt er ook echt mee. Hij graaft zijn snoet er helemaal in. Knuffel isook onderdeel van het bedritueel. Twix in bed, deken instoppen, knuffel erbij, kus voor Twix, kus voor knuffel, speen in Twix' mond en dan ga ik.
Die kreeg je op de negenmaandenbeurs bij een aantal stands gratis bij die zakjes. Ik heb ze daarna ook nooit in de winkel gezien. Kan er ook geen goede plaatjes van vinden als ik google, alleen onderstaande kleine afbeelding. Wij hebben ze iig van Hero en Nestle. Erg handig want O snapte het opzuigen eerst nog niet, en ik denk dat als ik dat nu laat doen dat hij zo'n zakje in een keer leegzuigt en zich dan enorm verslikt, zo'n veelvraat is het wel.quote:Op maandag 16 mei 2016 22:45 schreef Mariposas het volgende:
Lepeltje erop schroeven? Ik heb iets gemist!ik laat L het altijd (nouja, 2 keer grbruikt) opzuigen rechtstreeks uit het zakje. Zijn wel ideaal ja, ik heb er nu standaard 2 in de luiertas voor onverwachte trek.
Maar die stomme gratis zeehond van de BabyDump is juist makkelijk! Daar kun je zo nog een vervangend exemplaar van krijgen (ik heb er nog wel een, die ligt nog ongebruikt in de kast, interesse?quote:Op maandag 16 mei 2016 23:02 schreef Aerenia het volgende:
Wat een fijne minivakanties Malteser en FF!
A is 6.5 maand en geeft nog niet zoveel om knuffels. Ze is wel dol op haar bijtgiraf en op alles wat in de buurt ligt en in haar mond past (en dan bij voorkeur van alles wat dus NIET mag). Probeer nu wel te stimuleren dat het HappyHorse konijn haar favoriete knuffel wordt, want de enige keer dat ze naar een knuffel reikte, was dat die stomme gratis zeehond van de BabyDump
Hahaha nee!quote:Op maandag 16 mei 2016 23:08 schreef FlyingFish het volgende:
[..]
Maar die stomme gratis zeehond van de BabyDump is juist makkelijk! Daar kun je zo nog een vervangend exemplaar van krijgen (ik heb er nog wel een, die ligt nog ongebruikt in de kast, interesse?)
...
Oh die ken ik niet idd! Ik zat me al af te vragen of ik iets van de verpakking over het hoofd had gezien. Net als dat ik eerst dat blauwe binnending van de Dr Brownfles weggooide en ze op de opvang vroegen of ik niet wat onderdelen van de fles was vergeten?quote:Op maandag 16 mei 2016 22:57 schreef FlyingFish het volgende:
[..]
Die kreeg je op de negenmaandenbeurs bij een aantal stands gratis bij die zakjes. Ik heb ze daarna ook nooit in de winkel gezien. Kan er ook geen goede plaatjes van vinden als ik google, alleen onderstaande kleine afbeelding. Wij hebben ze iig van Hero en Nestle. Erg handig want O snapte het opzuigen eerst nog niet, en ik denk dat als ik dat nu laat doen dat hij zo'n zakje in een keer leegzuigt en zich dan enorm verslikt, zo'n veelvraat is het wel.
[ afbeelding ]
Wat handig! Die ken ik helemaal niet. Niet dat M. dit accepteert, want eten van een lepel waar je zelf niet mee mag zwaaien of slaan is not done. Zuigen uit het ding zelf ging eigenlijk prima. Ik denk dat ik ook maar standaard zo'n zakje in de tas mikquote:Op maandag 16 mei 2016 22:57 schreef FlyingFish het volgende:
[..]
Die kreeg je op de negenmaandenbeurs bij een aantal stands gratis bij die zakjes. Ik heb ze daarna ook nooit in de winkel gezien. Kan er ook geen goede plaatjes van vinden als ik google, alleen onderstaande kleine afbeelding. Wij hebben ze iig van Hero en Nestle. Erg handig want O snapte het opzuigen eerst nog niet, en ik denk dat als ik dat nu laat doen dat hij zo'n zakje in een keer leegzuigt en zich dan enorm verslikt, zo'n veelvraat is het wel.
[ afbeelding ]
Herkenbaar haha!quote:Op maandag 16 mei 2016 22:52 schreef hetzusjevan het volgende:
Als ze zo klein zijn en alleen maar bij je willen slapen, het soms niet zo fijn vinden en mensen die op FOK! dan zeggen dat je er maar van moet genieten want ze groeien zo hard en straks willen ze niet meer en dan denken JAJA en nu 5 mnd verder soms stiekem hopen dat mini-niet-meer-zo-heel-mini een keer bovenop je in slaap valt maar dat gebeurt maar niet
. /rant
Wauwquote:Op dinsdag 17 mei 2016 12:54 schreef Lamb29 het volgende:
[ afbeelding ]
O op de twee middelste foto's... E op de 2 buitenste.
Not staged! Bedacht mij later van "Hm had ik niet ook zo'n foto van O?"
True story.... Ook als ze 6+ zijn is slapen overrated en is je moeder echt GEK! als ze denkt dat ze je wel voor half 9 in bed kan krijgen...quote:Op maandag 16 mei 2016 21:52 schreef Razztwizzle het volgende:
[..]Haha! Ja. Die M. Baby's slapen ook helemaal niet joh, ben je gek
.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |