Harman is ook al een oudjequote:Op maandag 16 mei 2016 21:28 schreef UitStraling het volgende:
Ben ik de enige die vind dat Oostenrijk voor bejaarden is?
Beetje beperkt beeld van de wereld he.quote:Op maandag 16 mei 2016 21:28 schreef UitStraling het volgende:
Ben ik de enige die vind dat Oostenrijk voor bejaarden is?
Heet wordt het sowieso tochquote:Op maandag 16 mei 2016 21:29 schreef Californium het volgende:
[..]
Harman is ook al een oudje. Maar lekker de alpen in wandelen, hotel heeft sauna en zwembad en grote kans dat het heerlijk heet wordt
Da's nog een fitte opaquote:Op maandag 16 mei 2016 21:29 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Beetje beperkt beeld van de wereld he.
[ afbeelding ]
Zomer in Oostenrijk is heerlijk.quote:Op maandag 16 mei 2016 21:29 schreef Californium het volgende:
[..]
Harman is ook al een oudje. Maar lekker de alpen in wandelen, hotel heeft sauna en zwembad en grote kans dat het heerlijk heet wordt
duh!quote:
Wel een beetje uitkijken voor plotselinge weersomslagen. Redelijk nastyquote:Op maandag 16 mei 2016 21:30 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Zomer in Oostenrijk is heerlijk.
Grote kans op lekker weer inderdaad.
Heb dr zin inquote:Op maandag 16 mei 2016 21:30 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Zomer in Oostenrijk is heerlijk.
Grote kans op lekker weer inderdaad.
Hangt er vanaf hoe warm de sauna staatquote:
Terechtquote:
Ja dat wel inderdaadquote:Op maandag 16 mei 2016 21:31 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Wel een beetje uitkijken voor plotselinge weersomslagen. Redelijk nasty
Ik zit liever op een terrasje te keuvelen en naar tieten te kijkenquote:Op maandag 16 mei 2016 21:29 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Beetje beperkt beeld van de wereld he.
[ afbeelding ]
Dat zeg ik, beperkt beeld van de wereld.quote:Op maandag 16 mei 2016 21:34 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik zit liever op een terrasje te keuvelen en naar tieten te kijken
quote:
quote:Op maandag 16 mei 2016 21:28 schreef UitStraling het volgende:
Ben ik de enige die vind dat Putte voor bejaarden is?
Klinkt goed! Enjoy!quote:Op maandag 16 mei 2016 21:29 schreef Californium het volgende:
[..]
Ja en belegen stoffige mensen alsof het 1780 is, ik vind het een naargeestig land zelfs, Zwitserland ook maar daar staan de bergen dichter op elkaar, dat is dan weer mooiquote:Op maandag 16 mei 2016 21:33 schreef Lokasenna het volgende:
Komt door de associatie met grote bakken geraniums waar de dorpen daar vol mee staan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |