Jawel. NAC kan er echt niks van. Ontsnappen thuis tegen Eindhoven. Normaal gesproken wint W2 vrij simpel alleen het blijft een derbyquote:

Seuntjes . Walgelijk elftal dat Nacquote:Op maandag 16 mei 2016 18:28 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Zal ik eens heel gewaagd voorspellen dat die wedstrijd niet met 22 spelers gaat eindigen?

Een Dingsdag zie ik wel over de schreef gaan, Van der Weg moet dat ook wel kunnen. Jammer dat Stam hooguit 1 wedstrijd meedoetquote:

Willem II kan er wel iets van? Ze overspoelen ons week na week met de meest dramatische wedstrijden in de Eredivisie. De laatste fatsoenlijke wedstrijd was in eigen huis tegen FC Groningen, gelijk met 1-1 die ze hadden moeten winnen. Alweer begin februari.quote:Op maandag 16 mei 2016 18:31 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Jawel. NAC kan er echt niks van. Ontsnappen thuis tegen Eindhoven. Normaal gesproken wint W2 vrij simpel alleen het blijft een derby

Wat deed Stam eigenlijk? Commentaar geven?quote:Op maandag 16 mei 2016 18:33 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Een Dingsdag zie ik wel over de schreef gaan, Van der Weg moet dat ook wel kunnen. Jammer dat Stam hooguit 1 wedstrijd meedoet

Dat zal wel ja, ik heb het zelf niet gezien in ieder geval. Hem kennende ook wel het meest waarschijnlijkquote:Op maandag 16 mei 2016 18:34 schreef Anoonumos het volgende:
[..]
Wat deed Stam eigenlijk? Commentaar geven?

Willem II mist een spits.quote:Op maandag 16 mei 2016 18:34 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Willem II kan er wel iets van? Ze overspoelen ons week na week met de meest dramatische wedstrijden in de Eredivisie. De laatste fatsoenlijke wedstrijd was in eigen huis tegen FC Groningen, gelijk met 1-1 die ze hadden moeten winnen. Alweer begin februari.

Let nou maar op zondag blijft W2 in de eredivisie en kun jij mad wordenquote:Op maandag 16 mei 2016 18:34 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Willem II kan er wel iets van? Ze overspoelen ons week na week met de meest dramatische wedstrijden in de Eredivisie. De laatste fatsoenlijke wedstrijd was in eigen huis tegen FC Groningen, gelijk met 1-1 die ze hadden moeten winnen. Alweer begin februari.

Overtuigende tekst dit. Ik ben helemaal omquote:Op maandag 16 mei 2016 18:35 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Let nou maar op zondag blijft W2 in de eredivisie en kun jij mad worden
 .
.

Zondag zal ik dit even terugzoeken.quote:Op maandag 16 mei 2016 18:36 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Overtuigende tekst dit. Ik ben helemaal om.

Dit momentje misschien even door de Piero halenquote:Op maandag 16 mei 2016 18:55 schreef PowerLoungen het volgende:
Verhelderende analyse weer Lambiek
[ afbeelding ]

Hoogstgerankte heeft altijd het voordeelquote:Op maandag 16 mei 2016 19:10 schreef Caland het volgende:
Waarom hebben de eredivisieclubs eigenlijk het voordeel van de laatste wedstrijd thuis, of wordt dat geloot?

''Kijk die kale denkt dat Bergdolmo daar staat en Grim gaat al liggen voordat Mbamba de actie maakt . Eredivisie onwaardig''quote:Op maandag 16 mei 2016 19:19 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Dit momentje misschien even door de Piero halen

Raar eigenlijk. Zou het dan eerder andersom doen.quote:Op maandag 16 mei 2016 19:20 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Hoogstgerankte heeft altijd het voordeel

Vind ik ook. In Duitsland speelt volgens mij de Bundesliga-club ook altijd eerst thuis. Zo hoort het ook. De hoogst gerankte moet juist vanuit die positie vechten om te laten zien dat ze het hoogste niveau waard zijn. Dit is alleen maar beschermen van de beste.quote:Op maandag 16 mei 2016 19:22 schreef Caland het volgende:
[..]
Raar eigenlijk. Zou het dan eerder andersom doen.

Grim was echt een kutkeeperquote:Op maandag 16 mei 2016 19:21 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
''Kijk die kale denkt dat Bergdolmo daar staat en Grim gaat al liggen voordat Mbamba de actie maakt . Eredivisie onwaardig''

Ronnie Stamquote:Stam, die vanwege blessureleed zes weken niet in actie was gekomen voor NAC, was even daarvoor naar de kant gehaald door trainer Marinus Dijkhuizen. 'Ik zag dat er wat onenigheid ontstond op het veld tussen jongens van ons en die van FC Eindhoven. Om de boel niet verder te laten escaleren, wilde ik de jongens uit elkaar halen. Ik heb helemaal niets geroepen naar die scheidsrechter, ofzo. Maar toch stuurde hij me weg. Dat verbaasde me. Je ziet wel vaker dat trainers of wisselspelers het veld oprennen. Ik kende de regel niet dat je er rood voor kunt krijgen.'

Dit ja. Die horen er totaal niet in. Snap niet waarom ze VVV dan niet doorsturen als nummer 2.quote:Op woensdag 18 mei 2016 17:41 schreef Slobeend het volgende:
Ik hoop nu dat Willem II (zeker), NAC en Go Ahead promoveren.
Cambuur niet terug aub.

De Graafschap degradatie toewensenquote:Op woensdag 18 mei 2016 17:41 schreef Slobeend het volgende:
Ik hoop nu dat Willem II (zeker), NAC en Go Ahead promoveren.
Cambuur niet terug aub.

Iedereen doet alsof die wedstrijd helemaal nergens meer over gaat, wat een kolder zeg. Dijkhuizen liep ook helemaal te janken terwijl hij er volgens mij alleen maar profijt van heeft.quote:Op woensdag 18 mei 2016 21:23 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Ik heb gemengde gevoelens. Aan de ene kant tof dat W2 erin blijft. Maar zo'n allesbeslissende wedstrijd tegen je grootste concurrent, heerlijk natuurlijk!
En een beetje zonde dat ik kaartjes heb gekocht voor zondag.

Wat boeit die pot voor W2? Alleen dat het wel geinig is om NAC de jupiler terug in te schieten.quote:Op woensdag 18 mei 2016 21:29 schreef Tchock het volgende:
[..]
Iedereen doet alsof die wedstrijd helemaal nergens meer over gaat, wat een kolder zeg. Dijkhuizen liep ook helemaal te janken terwijl hij er volgens mij alleen maar profijt van heeft.

Voor NAC maakt het natuurlijk álles uit. Als ze winnen promoveren ze.quote:Op woensdag 18 mei 2016 21:47 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Wat boeit die pot voor W2? Alleen dat het wel geinig is om NAC de jupiler terug in te schieten.
Al zijn die 2 extra potjes nac-W2 in de eredivisie ook wel lekker.
Oftewel; lekker boeiend wie er wint.

Ja, maar ik ben voor de andere partij. Voor W2 is het niet meer interessant. Voor NAC natuurlijk wel.quote:Op woensdag 18 mei 2016 21:48 schreef Tchock het volgende:
[..]
Voor NAC maakt het natuurlijk álles uit. Als ze winnen promoveren ze.

Willem II heeft nog geen idee waar het aan toe is en speelt dus gewoon voor eigen lijfsbehoud.quote:Op woensdag 18 mei 2016 22:12 schreef Donnie-Brasco het volgende:
Dus Willem 2 gaat nu eigenlijk spelen voor behoud van de graafschap? En als ze winnen gaat de graafschap spelen voor behoud van Cambuur? Wat een onzin.

Klopt, Twente zou zomaar het beroep kunnen winnen, daar kun je natuurlijk niet op spelen.quote:Op donderdag 19 mei 2016 17:55 schreef Tchock het volgende:
[..]
Willem II heeft nog geen idee waar het aan toe is en speelt dus gewoon voor eigen lijfsbehoud.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |