quote:Vrijdag 13 mei
18:30 MVV Maastricht - De Graafschap
19:45 Go Ahead Eagles - VVV Venlo
19:45 FC Eindhoven - NAC Breda
20:45 Almere City FC - Willem II
Maandag 16 mei
12:30 De Graafschap - MVV Maastricht
14:30 VVV-Venlo - Go Ahead Eagles
14:30 NAC Breda - FC Eindhoven
16:45 Willem II - Almere City FC
Donderdag 19 mei
18:30 NAC Breda/FC Eindhoven - Almere City/Willem II
19:45 VVV/Go Ahead - MVV/De Graafschap
Zondag 22 mei
12:30 MVV/De Graafschap - VVV/Go Ahead
16:45 Almere City/Willem II - NAC Breda/FC Eindhoven
twitter:toeterjan twitterde op vrijdag 13-05-2016 om 23:12:28Ik heb goed getoeterd @FCEindhoven Jupiler Play-Offs halve finales 📣📣📣📣📣📣📣 https://t.co/PX5PuvCox3 reageer retweet
Jammer dat het geen uithooligan isquote:Op maandag 16 mei 2016 14:30 schreef Pascalus het volgende:
twitter:toeterjan twitterde op vrijdag 13-05-2016 om 23:12:28Ik heb goed getoeterd @FCEindhoven Jupiler Play-Offs halve finales 📣📣📣📣📣📣📣 https://t.co/PX5PuvCox3 reageer retweet
quote:Op maandag 16 mei 2016 14:30 schreef Pascalus het volgende:
Ik vind het wel schattig.quote:
Ik zie genoeg lege plekkenquote:Op maandag 16 mei 2016 14:35 schreef Ajacied422 het volgende:
Toch mooi dat NAC voor een degradant gewoon het stadion vol kan krijgen.
Lukt GAE ookquote:Op maandag 16 mei 2016 14:35 schreef Ajacied422 het volgende:
Toch mooi dat NAC voor een degradant gewoon het stadion vol kan krijgen.
Nee, ik zal nog eens je helpen met het oplossen van een probleemquote:
Zijn gewoon vreselijk goede grasvelden daar hoor.quote:Op maandag 16 mei 2016 14:40 schreef Pascalus het volgende:
In de Prumjur Liek hebben al die clubs ook van die klote lijntjes in het veld, doe goffedomme normaal man.
Ook goed.quote:Op maandag 16 mei 2016 14:42 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Swinkels, broer van Arjan natuurlijk.
Wij juichen voor NAC en GAE.quote:Op maandag 16 mei 2016 14:45 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Jammer dat het slotduel in Tilburg is. NAC en uitwedstrijden is een horrorcombinatie.
Zonder uitpubliek toch? Doodzonde.quote:Op maandag 16 mei 2016 14:45 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Jammer dat het slotduel in Tilburg is. NAC en uitwedstrijden is een horrorcombinatie.
Weet ik niet.quote:
GAE lijkt me beter qua spanning onderin . Die doen het vaak wel leuk. Graafschap toch mwah en ook nu leek het nergens opquote:Op maandag 16 mei 2016 14:46 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Graafschap - Go Ahead boeit me vrij weinig wie er wint. Beide tof.
Graafschap miste ook wel veel spelers vandaag. Ik heb wel het idee dat die redelijk kunnen gaan bouwen mochten ze erin blijvenquote:Op maandag 16 mei 2016 14:48 schreef hafcfan het volgende:
[..]
GAE lijkt me beter qua spanning onderin . Die doen het vaak wel leuk. Graafschap toch mwah en ook nu leek het nergens op
Klopt, klopt. Dat eerste seizoen van Go Ahead was echt tofquote:Op maandag 16 mei 2016 14:48 schreef hafcfan het volgende:
[..]
GAE lijkt me beter qua spanning onderin . Die doen het vaak wel leuk. Graafschap toch mwah en ook nu leek het nergens op
Blijft geniaalquote:
En ditmaal zonder Foeke Booy, dat is ook wat waard.quote:Op maandag 16 mei 2016 14:49 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Klopt, klopt. Dat eerste seizoen van Go Ahead was echt tof
Play offs hadden ze ook nooit hoeven te verliezen. Wat had De Graafschap een geluk zegquote:Op maandag 16 mei 2016 14:49 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Klopt, klopt. Dat eerste seizoen van Go Ahead was echt tof
Staat nog tot volgende zomer onder contract bij ADO volgens mijquote:Op maandag 16 mei 2016 14:43 schreef Ludacriss het volgende:
Kastaneer verdiend een plek in een eredivisie team volgend jaar. Misschien iets voor Sparta mocht EHV het niet redden?
Dit klopt. Dat Havenaar maar voor een mooi bedrag vertrekt.quote:Op maandag 16 mei 2016 14:51 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Staat nog tot volgende zomer onder contract bij ADO volgens mij
Tweede seizoen ontbrak het gewoon aan diepte in het aanvalsspel. Antonia en Houtkoop waren daar wel goed in.quote:Op maandag 16 mei 2016 14:50 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
En ditmaal zonder Foeke Booy, dat is ook wat waard.
Had Graafschap in de eerste ronde ook.quote:Op maandag 16 mei 2016 14:50 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Play offs hadden ze ook nooit hoeven te verliezen. Wat had De Graafschap een geluk zeg
Deze ronde ook wel weer. Hoop voor ze dat Driver en Vermei erbij zijn. Zonder die 2 wordt het enorm lastigquote:Op maandag 16 mei 2016 14:52 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Had Graafschap in de eerste ronde ook.
Go Ahead gaat promoveren, denk ik.quote:Op maandag 16 mei 2016 14:53 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Deze ronde ook wel weer. Hoop voor ze dat Driver en Vermei erbij zijn. Zonder die 2 wordt het enorm lastig
Als je moet teren op Houtkoop zijn kwaliteiten dan ben je ook wel klaar voor degradatie daarentegen.quote:Op maandag 16 mei 2016 14:51 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Tweede seizoen ontbrak het gewoon aan diepte in het aanvalsspel. Antonia en Houtkoop waren daar wel goed in.
Excelsior moet eens wegquote:Op maandag 16 mei 2016 14:54 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Wordt gewoon een kraker. Ze moeten gewoon beiden er in eigenlijkEn dan WII gewoon out
Ja. VVV gaat helaas geen 3 x meer scorenquote:
quote:Donderdag 19 mei
18:30 NAC Breda/FC Eindhoven - Almere City/Willem II
19:45 VVV/Go Ahead - MVV/De Graafschap
Zondag 22 mei
12:30 MVV/De Graafschap - VVV/Go Ahead
16:45 Almere City/Willem II - NAC Breda/FC Eindhoven
Zijn vader is ook fantastisch. Die schijnt meestal druk te zijn op fora van clubs waar zijn zoon ook speelt. O wee als je dan kritiek om Michael hebtquote:
Waarom niet gewoon een FOX commentator?quote:Op maandag 16 mei 2016 14:56 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Zit normaal voor RTV Utrecht in de Galgenwaard.
#nuttelozefeitjes
Volgens mij zijn die JL-commentatoren bijna allemaal freelancer of in dienst van Endemol Sports of dat bedrijfquote:Op maandag 16 mei 2016 14:58 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Waarom niet gewoon een FOX commentator?
Die hebben geen zin om hier naar te kijkenquote:Op maandag 16 mei 2016 14:58 schreef onlogisch het volgende:
[..]
En het antwoord op mijn vraag?quote:Op maandag 16 mei 2016 14:58 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Volgens mij zijn die JL-commentatoren bijna allemaal freelancer of in dienst van Endemol Sports of dat bedrijf
Zit je met Ron de Rijk, ook fantastischquote:Op maandag 16 mei 2016 14:58 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Mooi want wij hopen allemaal dat Eindhoven promoveertquote:Op maandag 16 mei 2016 14:57 schreef Tagliano het volgende:
Verdomme het is echt weer het NAC van augustus/september
Verdomme wat ben je weer voorspelbaar vandaagquote:Op maandag 16 mei 2016 14:59 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Mooi want wij hopen allemaal dat Eindhoven promoveert
Nee.quote:Op maandag 16 mei 2016 14:59 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
quote:Op maandag 16 mei 2016 14:59 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Rot opquote:Op maandag 16 mei 2016 14:59 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Die zijn nog allemaal kapot van het mislopen van de landstitelquote:Op maandag 16 mei 2016 14:58 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Vincent Schildkamp, Michiel Teeling Mark van Rijswijk. Stuk voor stuk beter dan dit stuk verdriet.quote:Op maandag 16 mei 2016 14:59 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Zit je met Ron de Rijk, ook fantastisch
Alweer een juiste voorspelling van mij. Dat maakt al drie in twee dagenquote:Op maandag 16 mei 2016 15:00 schreef hafcfan het volgende:
[..]
MVV, Eindhoven, Cambuur Ik vrees dat we met een troll hebben te maken
Deze wedstrijd had Evert verdiend.quote:Op maandag 16 mei 2016 15:00 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Vincent Schildkamp, Michiel Teeling Mark van Rijswijk. Stuk voor stuk beter dan dit stuk verdriet.
Dat ben ik met je eens. Sierd bij NAC is ook genietenquote:Op maandag 16 mei 2016 15:00 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Vincent Schildkamp, Michiel Teeling Mark van Rijswijk. Stuk voor stuk beter dan dit stuk verdriet.
quote:Op maandag 16 mei 2016 15:00 schreef eight het volgende:
[..]
Die zijn nog allemaal kapot van het mislopen van de landstitel
Eindhoven is echt niks. De enige reden wat het een beetje leuk zou maken is chauvinisme maar Eindhoven is veel te klein voor 2 eredivisie clubsquote:Op maandag 16 mei 2016 15:00 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Verdomme wat ben je weer voorspelbaar vandaag
Sierd heeft al een tijd geen JL meer gedaan.quote:Op maandag 16 mei 2016 15:01 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Dat ben ik met je eens. Sierd bij NAC is ook genieten
Cambuurquote:Op maandag 16 mei 2016 15:00 schreef hafcfan het volgende:
[..]
MVV, Eindhoven, Cambuur Ik vrees dat we met een troll hebben te maken
Dat klopt, jammer wel. Toch alweer een paar maandjes geledenquote:Op maandag 16 mei 2016 15:01 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Sierd heeft al een tijd geen JL meer gedaan.
Volgens mij al sinds de stichting van Ziggo Sportquote:Op maandag 16 mei 2016 15:02 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Dat klopt, jammer wel. Toch alweer een paar maandjes geleden
Rotterdam is niet eens klein genoeg voor 3 eredivisie clubsquote:Op maandag 16 mei 2016 15:01 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Eindhoven is echt niks. De enige reden wat het een beetje leuk zou maken is chauvinisme maar Eindhoven is veel te klein voor 2 eredivisie clubs
Zou kunnen. Ziggo probeert sowieso redelijk wat mensen exclusief te krijgen geloof ikquote:Op maandag 16 mei 2016 15:02 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Volgens mij al sinds de stichting van Ziggo Sport
Sierd heeft ook meer wedstrijden gekregen bij Ziggo, voorheen sloeg hij weleens een weekje CL of Liga overquote:Op maandag 16 mei 2016 15:02 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Volgens mij al sinds de stichting van Ziggo Sport
Jawel. Excelsior zit geen hond.quote:Op maandag 16 mei 2016 15:02 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Rotterdam is niet eens klein genoeg voor 3 eredivisie clubs
Gelukkig volgend seizoen geen Jan van Halst meer bij Eredivisie en Jupiler League.quote:Op maandag 16 mei 2016 15:04 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Zou kunnen. Ziggo probeert sowieso redelijk wat mensen exclusief te krijgen geloof ik
Nog vaker Mario en Ronald, daar word ik blij vanquote:Op maandag 16 mei 2016 15:04 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Gelukkig volgend seizoen geen Jan van Halst meer bij Eredivisie en Jupiler League.
Ik kan zo slecht tegen de vooroordelen of op een ding gebaseerde uitspraken van Jan van Halst die hij tot den dood toe verdedigt.quote:Op maandag 16 mei 2016 15:05 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Nog vaker Mario en Ronald, daar word ik blij van
Ondanks dat hij er iedere week zit heb ik niet het idee dat hij veel JL zietquote:Op maandag 16 mei 2016 15:06 schreef Ajacied422 het volgende:
Maar ik bedoel vooral bij voetbal op vrijdag he
van Halstquote:Op maandag 16 mei 2016 15:04 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Gelukkig volgend seizoen geen Jan van Halst meer bij Eredivisie en Jupiler League.
Dat was echt fantastisch bij Telstar - AZ in de beker. Opeens een massale fap op Tissoudaliquote:Op maandag 16 mei 2016 15:07 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ondanks dat hij er iedere week zit heb ik niet het idee dat hij veel JL ziet
Tissoudali als voorbeeld
Compleet uit het niks, de weken daarna lekker doorzettenquote:Op maandag 16 mei 2016 15:07 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dat was echt fantastisch bij Telstar - AZ in de beker. Opeens een massale fap op Tissoudali.
Hetgeen wat op het hoofdkanaal komt welquote:Op maandag 16 mei 2016 15:08 schreef onlogisch het volgende:
Kijkt de ziggoklant volgend seizoen alles gratis? PL en Primera?
Alleen de topwedstrijden die op het open kanaal uitgezonden worden.quote:Op maandag 16 mei 2016 15:08 schreef onlogisch het volgende:
Kijkt de ziggoklant volgend seizoen alles gratis? PL en Primera?
Select is dan het Ziggo Sport gratis kanaal. Maar daar mag dus geen CL worden uitgezonden vanwege exclusieve SBS6rechten en zoquote:Op maandag 16 mei 2016 15:10 schreef Sked het volgende:
[..]
Ziggo Sport Totaal bestaat uit:
ZS Select
ZS Voetbal
ZS Golf
ZS Racing
ZS Extra 1
ZS Extra 2
Vrije Trainingen van F1 zijn ook niet op open kanaal, en een aantal programma's zijn alleen op het open kanaalquote:Op maandag 16 mei 2016 15:11 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Select is dan het Ziggo Sport gratis kanaal. Maar daar mag dus geen CL worden uitgezonden vanwege exclusieve SBS6rechten en zo
Ik wel.quote:Op maandag 16 mei 2016 15:11 schreef Tagliano het volgende:
Ik sluit niet uit dat Eindhoven nog toeslaat voor de rust
Jep, dat waar ligt de medaille//peptalk etcquote:Op maandag 16 mei 2016 15:12 schreef Sked het volgende:
[..]
Vrije Trainingen van F1 zijn ook niet op open kanaal, en een aantal programma's zijn alleen op het open kanaal
twitter:degraafschap twitterde op maandag 16-05-2016 om 15:13:26Youssef El Jebli heeft zijn sleutelbeen gebroken. Dat betekent einde seizoen voor hem. Veel beterschap, Youssef! #gramvv reageer retweet
Dat worden drukke weekenden, zeker als de F1 erbij zitquote:Op maandag 16 mei 2016 15:12 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Jep, dat waar ligt de medaille//peptalk etc
Dat kanaal is wel heel sterk. Eigenlijk is er altijd wel iets interessants opquote:Op maandag 16 mei 2016 15:08 schreef Caland het volgende:
[..]
Alleen de topwedstrijden die op het open kanaal uitgezonden worden.
Het houdt niet op, niet vanzelfquote:Op maandag 16 mei 2016 15:13 schreef Ajacied422 het volgende:
twitter:degraafschap twitterde op maandag 16-05-2016 om 15:13:26Youssef El Jebli heeft zijn sleutelbeen gebroken. Dat betekent einde seizoen voor hem. Veel beterschap, Youssef! #gramvv reageer retweet
Gelukkig is het epicentrum van de PL en Liga in de winter.quote:Op maandag 16 mei 2016 15:14 schreef Sked het volgende:
[..]
Dat worden drukke weekenden, zeker als de F1 erbij zit
jaquote:Op maandag 16 mei 2016 15:14 schreef Ludacriss het volgende:
VVV moet nog 2 keer scoren willen ze doorgaan?
nu nog 1 xquote:Op maandag 16 mei 2016 15:14 schreef Ludacriss het volgende:
VVV moet nog 2 keer scoren willen ze doorgaan?
watquote:
Mooi. Ik weet niet wie het is maar ik ben het met je eensquote:Op maandag 16 mei 2016 15:19 schreef Ludacriss het volgende:
[..]
Heel goed. Kan Kenny Teijse niet uitstaan namelijk.
Ik vind ze dit jaar best vermakelijk spelen. Daarnaast heb ik wel weer zin in wat megalomane uitspraken van Berden, al stopt hij er geen geld meer in geloof ikquote:Op maandag 16 mei 2016 15:29 schreef hafcfan het volgende:
Als VVV doorgaat ga ik huilen in een hoekje
Wat mij betreft zoek je alvast een hoekje op..quote:Op maandag 16 mei 2016 15:29 schreef hafcfan het volgende:
Als VVV doorgaat ga ik huilen in een hoekje
Qua voetbal verdienen ze het wel, maar ze hebben er als club niks te zoeken. Zelfs nu zie ik overal lege plekkenquote:Op maandag 16 mei 2016 15:31 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ik vind ze dit jaar best vermakelijk spelen. Daarnaast heb ik wel weer zin in wat megalomane uitspraken van Berden, al stopt hij er geen geld meer in geloof ik
Wat dat betreft beter GAE, eensquote:Op maandag 16 mei 2016 15:32 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Qua voetbal verdienen ze het wel, maar ze hebben er als club niks te zoeken. Zelfs nu zie ik overal lege plekken
Zie ze ook nooit wat presteren in de eredivisie. Alleen toen met Honda werden ze door een man gedragen.quote:
De Nigerianen hielden VVV op de been.quote:Op maandag 16 mei 2016 15:34 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Zie ze ook nooit wat presteren in de eredivisie. Alleen toen met Honda werden ze door een man gedragen.
Die Musa was/is ook goed hè, pfoequote:Op maandag 16 mei 2016 15:34 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
De Nigerianen hielden VVV op de been.
Emenike, die zijn naam nog veranderde geloof ik, dat was ook een godquote:
Speelt weer bij Enegu Rangers, zijn club waar hij groot werd in Nigeria.quote:Op maandag 16 mei 2016 15:41 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Emenike, die zijn naam nog veranderde geloof ik, dat was ook een god
Spelen leuk voetbal trouwens, dat Eneguquote:Op maandag 16 mei 2016 15:42 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Speelt weer bij Enegu Rangers, zijn club waar hij groot werd in Nigeria.
Beetje zoals het nationaal voetbalelftal van Bahrein.quote:Op maandag 16 mei 2016 15:43 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Spelen leuk voetbal trouwens, dat Enegu
Mwa, die spelen toch meer vanuit de 4-4-2 met een ruit. Is toch net even wat anders dan dit teamquote:Op maandag 16 mei 2016 15:51 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Beetje zoals het nationaal voetbalelftal van Bahrein.
VVV mag van mij wel door.quote:Op maandag 16 mei 2016 15:46 schreef hafcfan het volgende:
In Venlo lijkt het net een crematie zo stil. Al gaan de klappertjes lekker
2de helft spelen ze helaas wat minderquote:
Wat is er mis met VVV? Behalve dan dat ze een walgelijke trainer hebben.quote:
Gaat lastig worden ja. Het stadion valt haast uit elkaar en er is geen geld voor een nieuw onderkomen.quote:Op maandag 16 mei 2016 15:34 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Zie ze ook nooit wat presteren in de eredivisie. Alleen toen met Honda werden ze door een man gedragen.
Die hebben vvv vooral veel geld gekostquote:
Er komt geen hond op af, ze hebben klappertjes. Walgelijke trainer. GAE is in alles tof.quote:Op maandag 16 mei 2016 16:00 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Wat is er mis met VVV? Behalve dan dat ze een walgelijke trainer hebben.
VVV is de enige club in Limburg die ik een beetje leuk vind.quote:Op maandag 16 mei 2016 16:01 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Er komt geen hond op af, ze hebben klappertjes. Walgelijke trainer. GAE is in alles tof.
2e helft is wel saai ja. Zo alles of nietsquote:Op maandag 16 mei 2016 16:02 schreef Ajacied422 het volgende:
VVV schuift echt veel te weinig man vooruit terwijl GAE goed georganiseerd achterin s.
De Clubcard verplichting van vandaag verpest ook veel.quote:Op maandag 16 mei 2016 16:01 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Er komt geen hond op af, ze hebben klappertjes. Walgelijke trainer. GAE is in alles tof.
GAE gokt begrijpelijk op Van Overbeek en Woltersquote:Op maandag 16 mei 2016 16:02 schreef hafcfan het volgende:
[..]
2e helft is wel saai ja. Zo alles of niets
kunstgrasquote:Op maandag 16 mei 2016 16:00 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Wat is er mis met VVV? Behalve dan dat ze een walgelijke trainer hebben.
Logisch. Anders zitten er straks honderden GAE fansquote:Op maandag 16 mei 2016 16:03 schreef eight het volgende:
[..]
De Clubcard verplichting van vandaag verpest ook veel.
vreselijk idd.quote:
Bron?quote:Op maandag 16 mei 2016 16:05 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Heracles stapt misschien over naar gras. Zoals Vitesse heeft zeg maar
beter. Heracles heeft veel te lang voordeel gehad van kunstgras. Hield ze echt jarenlang in de Eredivisie.quote:Op maandag 16 mei 2016 16:05 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Heracles stapt misschien over naar gras. Zoals Vitesse heeft zeg maar
quote:Op maandag 16 mei 2016 16:06 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
beter. Heracles heeft veel te lang voordeel gehad van kunstgras. Hield ze echt jarenlang in de Eredivisie.
quote:Op maandag 16 mei 2016 16:06 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
beter. Heracles heeft veel te lang voordeel gehad van kunstgras. Hield ze echt jarenlang in de Eredivisie.
Ten Cate is nu eindelijk weg en daarvoor hadden ze ook nooit kunstgras. Asito wil ook graag gras hoorde ikquote:
Wat heeft Asito daarover te zeggen eigenlijk?quote:Op maandag 16 mei 2016 16:07 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Ten Cate is nu eindelijk weg en daarvoor hadden ze ook nooit kunstgras. Asito wil ook graag gras hoorde ik
Zondag wel. Donderdag ben ik nog niet in NL.quote:Op maandag 16 mei 2016 16:07 schreef Isane het volgende:
[..]
Kaartjes al gekocht voor donderdag en zondag?
Nieuwe hoofdsponsor.quote:Op maandag 16 mei 2016 16:07 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Wat heeft Asito daarover te zeggen eigenlijk?
okokquote:Op maandag 16 mei 2016 16:08 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Zondag wel. Donderdag ben ik nog niet in NL.
Ja weet ik, maar die bepaalt dus welk gras er komt?quote:
De enige reden dat we kunstgras hadden was Ten Cate. Die zijn opgerot nuquote:Op maandag 16 mei 2016 16:08 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ja weet ik, maar die bepaalt dus welk gras er komt?
Ah op die manierquote:Op maandag 16 mei 2016 16:09 schreef hafcfan het volgende:
[..]
De enige reden dat we kunstgras hadden was Ten Cate. Die zijn opgerot nu
Of het nou echt goed is voor de eredivisie vraag ik mij af, maar goed..quote:Op maandag 16 mei 2016 16:09 schreef theodoor9 het volgende:
[..]
Verdienen het wel een keer na al die goede seizoenen achter elkaar.
Man man manquote:
mad?quote:
quote:Op maandag 16 mei 2016 16:12 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Man man man
Ligt er een speler op de grond na een normaal duel waarbij Caenepeel niet eens in de buurt was en dan roeptoeteren dat Caenepeel zich weer eens misdragen kan hebben
Dat was er wel eentje wat een topshows vandaag manquote:
Ook dat jaquote:Op maandag 16 mei 2016 16:13 schreef Isane het volgende:
[..]
En halve kansen wat een 100% kans is volgens hem
Eindelijk is daar het beloofde genotquote:Op maandag 16 mei 2016 16:14 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dat was er wel eentje wat een topshows vandaag man
Hij schopt zijn standbeen weg. 100% zuivere strafschopquote:
TOETERTJESquote:Op maandag 16 mei 2016 16:09 schreef hafcfan het volgende:
[..]
De enige reden dat we kunstgras hadden was Ten Cate. Die zijn opgerot nu
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |