Tweede seizoen ontbrak het gewoon aan diepte in het aanvalsspel. Antonia en Houtkoop waren daar wel goed in.quote:Op maandag 16 mei 2016 14:50 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
En ditmaal zonder Foeke Booy, dat is ook wat waard.
Had Graafschap in de eerste ronde ook.quote:Op maandag 16 mei 2016 14:50 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Play offs hadden ze ook nooit hoeven te verliezen. Wat had De Graafschap een geluk zeg
Deze ronde ook wel weer. Hoop voor ze dat Driver en Vermei erbij zijn. Zonder die 2 wordt het enorm lastigquote:Op maandag 16 mei 2016 14:52 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Had Graafschap in de eerste ronde ook.
Go Ahead gaat promoveren, denk ik.quote:Op maandag 16 mei 2016 14:53 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Deze ronde ook wel weer. Hoop voor ze dat Driver en Vermei erbij zijn. Zonder die 2 wordt het enorm lastig
Als je moet teren op Houtkoop zijn kwaliteiten dan ben je ook wel klaar voor degradatie daarentegen.quote:Op maandag 16 mei 2016 14:51 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Tweede seizoen ontbrak het gewoon aan diepte in het aanvalsspel. Antonia en Houtkoop waren daar wel goed in.
Excelsior moet eens wegquote:Op maandag 16 mei 2016 14:54 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Wordt gewoon een kraker. Ze moeten gewoon beiden er in eigenlijkEn dan WII gewoon out
Ja. VVV gaat helaas geen 3 x meer scorenquote:
quote:Donderdag 19 mei
18:30 NAC Breda/FC Eindhoven - Almere City/Willem II
19:45 VVV/Go Ahead - MVV/De Graafschap
Zondag 22 mei
12:30 MVV/De Graafschap - VVV/Go Ahead
16:45 Almere City/Willem II - NAC Breda/FC Eindhoven
Zijn vader is ook fantastisch. Die schijnt meestal druk te zijn op fora van clubs waar zijn zoon ook speelt. O wee als je dan kritiek om Michael hebtquote:
Waarom niet gewoon een FOX commentator?quote:Op maandag 16 mei 2016 14:56 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Zit normaal voor RTV Utrecht in de Galgenwaard.
#nuttelozefeitjes
Volgens mij zijn die JL-commentatoren bijna allemaal freelancer of in dienst van Endemol Sports of dat bedrijfquote:Op maandag 16 mei 2016 14:58 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Waarom niet gewoon een FOX commentator?
Die hebben geen zin om hier naar te kijkenquote:Op maandag 16 mei 2016 14:58 schreef onlogisch het volgende:
[..]
En het antwoord op mijn vraag?quote:Op maandag 16 mei 2016 14:58 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Volgens mij zijn die JL-commentatoren bijna allemaal freelancer of in dienst van Endemol Sports of dat bedrijf
Zit je met Ron de Rijk, ook fantastischquote:Op maandag 16 mei 2016 14:58 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Mooi want wij hopen allemaal dat Eindhoven promoveertquote:Op maandag 16 mei 2016 14:57 schreef Tagliano het volgende:
Verdomme het is echt weer het NAC van augustus/september
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |