Er komt geen hond op af, ze hebben klappertjes. Walgelijke trainer. GAE is in alles tof.quote:Op maandag 16 mei 2016 16:00 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Wat is er mis met VVV? Behalve dan dat ze een walgelijke trainer hebben.
VVV is de enige club in Limburg die ik een beetje leuk vind.quote:Op maandag 16 mei 2016 16:01 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Er komt geen hond op af, ze hebben klappertjes. Walgelijke trainer. GAE is in alles tof.
2e helft is wel saai ja. Zo alles of nietsquote:Op maandag 16 mei 2016 16:02 schreef Ajacied422 het volgende:
VVV schuift echt veel te weinig man vooruit terwijl GAE goed georganiseerd achterin s.
De Clubcard verplichting van vandaag verpest ook veel.quote:Op maandag 16 mei 2016 16:01 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Er komt geen hond op af, ze hebben klappertjes. Walgelijke trainer. GAE is in alles tof.
GAE gokt begrijpelijk op Van Overbeek en Woltersquote:Op maandag 16 mei 2016 16:02 schreef hafcfan het volgende:
[..]
2e helft is wel saai ja. Zo alles of niets
kunstgrasquote:Op maandag 16 mei 2016 16:00 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Wat is er mis met VVV? Behalve dan dat ze een walgelijke trainer hebben.
Logisch. Anders zitten er straks honderden GAE fansquote:Op maandag 16 mei 2016 16:03 schreef eight het volgende:
[..]
De Clubcard verplichting van vandaag verpest ook veel.
vreselijk idd.quote:
Bron?quote:Op maandag 16 mei 2016 16:05 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Heracles stapt misschien over naar gras. Zoals Vitesse heeft zeg maar
beter. Heracles heeft veel te lang voordeel gehad van kunstgras. Hield ze echt jarenlang in de Eredivisie.quote:Op maandag 16 mei 2016 16:05 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Heracles stapt misschien over naar gras. Zoals Vitesse heeft zeg maar
quote:Op maandag 16 mei 2016 16:06 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
beter. Heracles heeft veel te lang voordeel gehad van kunstgras. Hield ze echt jarenlang in de Eredivisie.
quote:Op maandag 16 mei 2016 16:06 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
beter. Heracles heeft veel te lang voordeel gehad van kunstgras. Hield ze echt jarenlang in de Eredivisie.
Ten Cate is nu eindelijk weg en daarvoor hadden ze ook nooit kunstgras. Asito wil ook graag gras hoorde ikquote:
Wat heeft Asito daarover te zeggen eigenlijk?quote:Op maandag 16 mei 2016 16:07 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Ten Cate is nu eindelijk weg en daarvoor hadden ze ook nooit kunstgras. Asito wil ook graag gras hoorde ik
Zondag wel. Donderdag ben ik nog niet in NL.quote:Op maandag 16 mei 2016 16:07 schreef Isane het volgende:
[..]
Kaartjes al gekocht voor donderdag en zondag?
Nieuwe hoofdsponsor.quote:Op maandag 16 mei 2016 16:07 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Wat heeft Asito daarover te zeggen eigenlijk?
okokquote:Op maandag 16 mei 2016 16:08 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Zondag wel. Donderdag ben ik nog niet in NL.
Ja weet ik, maar die bepaalt dus welk gras er komt?quote:
De enige reden dat we kunstgras hadden was Ten Cate. Die zijn opgerot nuquote:Op maandag 16 mei 2016 16:08 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ja weet ik, maar die bepaalt dus welk gras er komt?
Ah op die manierquote:Op maandag 16 mei 2016 16:09 schreef hafcfan het volgende:
[..]
De enige reden dat we kunstgras hadden was Ten Cate. Die zijn opgerot nu
Of het nou echt goed is voor de eredivisie vraag ik mij af, maar goed..quote:Op maandag 16 mei 2016 16:09 schreef theodoor9 het volgende:
[..]
Verdienen het wel een keer na al die goede seizoenen achter elkaar.
Man man manquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |