Ja ik steek haar ogen uitquote:
Nee met een vorkquote:
Ja.quote:
IK HOOP DAT JE ANDERE KNIE OOK GAAT SNEUVELENquote:Op maandag 16 mei 2016 13:26 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Dat is jouw probleem, als het je niet bevalt log je maar uit
Madquote:Op maandag 16 mei 2016 13:27 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
IK HOOP DAT JE ANDERE KNIE OOK GAAT SNEUVELEN
Ja brr sociale contacten zijn eng, I feel you sisquote:Op maandag 16 mei 2016 13:25 schreef Opsonisatie het volgende:
Mag ik dan meedoen met mijzelf te ontleden
Sorry khal chrolo was ff besig ;s ben alleen naar stadje geweest, even gekeken, voelde mij onveilig want zolderkamer verlaten is eng en keerde terug.
heb het te doen met jequote:Op maandag 16 mei 2016 13:28 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ja brr sociale contacten zijn eng, I feel you sis
Wrong, ik kan rollenquote:Op maandag 16 mei 2016 13:28 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Mad
Met twee kapotte knieen ben ik nog steeds sneller dan jij
Ja je weet maar nooit of je aan het praten bent met een psycho of een murdera ;squote:Op maandag 16 mei 2016 13:28 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ja brr sociale contacten zijn eng, I feel you sis
ik heb een keer bij murdera geslapen, niet verkracht, dus dat valt allemaal wel mee.quote:Op maandag 16 mei 2016 13:33 schreef Opsonisatie het volgende:
Ja je weet maar nooit of je aan het praten bent met een psycho of een murdera ;s
quote:Op maandag 16 mei 2016 13:34 schreef Gridlok het volgende:
[..]
ik heb een keer bij murdera geslapen, niet verkracht, dus dat valt allemaal wel mee.
Hmm, matig.quote:Op maandag 16 mei 2016 13:34 schreef Gridlok het volgende:
[..]
ik heb een keer bij murdera geslapen, niet verkracht, dus dat valt allemaal wel mee.
wel srs issuequote:Op maandag 16 mei 2016 13:39 schreef Frozen-assassin het volgende:
Deze domme vrouw
LIF / Badpak met corrigerend effect in de maagstreek
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |