de luxere uitvoeringen hebben het standaardquote:Op woensdag 18 mei 2016 10:21 schreef Dingest het volgende:
Bij Ford is het voor alle auto's volgens mij gewoon een optieIk weet dat mijn moeder het voor 250e in haar Ka had kunnen mee bestellen.
quote:Op woensdag 18 mei 2016 18:17 schreef Alexxxxx het volgende:
Kimsi reed beter dan verwacht. En alle buren denken nu dat ik een rolstoelbus krijg
te beginnen met je ex?quote:
Die is bijna zelf toe aan een rolstoelbus geloof ik... Reed wel achter haar vriend aan de straat inquote:Op woensdag 18 mei 2016 18:41 schreef lipje het volgende:
[..]
te beginnen met je ex?
De nieuwe auto is er ook al: een metsubsidie space star inclusief reclame![]()
Niet van de Kaquote:Op woensdag 18 mei 2016 15:25 schreef lipje het volgende:
[..]
de luxere uitvoeringen hebben het standaard
bij Volkswagen is die optie 1250 euroquote:Op woensdag 18 mei 2016 20:18 schreef Dingest het volgende:
[..]
Niet van de Ka![]()
Maar het was meer om aan te tonen dat het geen overdreven dure optie is (bij Ford) en je het in alle modellen kan tegenkomenWaarom mensen er niet voor kiezen weet ik ook niet, het is één van de meer nuttige opties om toe te voegen.
wat moet ik hier zien? Beetje wazige fotoquote:
Een vrouw die niet kan parkerenquote:Op woensdag 18 mei 2016 20:35 schreef lipje het volgende:
[..]
wat moet ik hier zien? Beetje wazige foto![]()
quote:Op woensdag 18 mei 2016 20:41 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
en een kerel die niet kan fotograferen
arme jij.quote:
Wat nou? Binnen de lijntjesquote:
vooruit parkeren is veel beter.quote:
Ja vooruit half in dat vak en dan um achteruit naast die Punto knallen jaquote:
gecondoleerd uit Boerkapellequote:
das meer wat voor Vonkenboerquote:
moet je dit weekeinde in Renesse zijnquote:Op donderdag 19 mei 2016 18:07 schreef Dr_Flash het volgende:
Mooie brumbert zien staan vanmiddag![]()
[ afbeelding ]
Tussen nul en fase kan dat welquote:
Je zóu het hele zooitje in de sloot kunnen mikken iddquote:Op donderdag 19 mei 2016 20:17 schreef Barcaconia het volgende:
Kan gewoon idd, beetje boerachtig maar ik heb wel erger meegemaakt.
Nee, daar had trut hola hem dan vooruit ingebonjourd natuurlijk. Maar is een plek onder een boom; zou ik hem ook niet neergooien.quote:Op donderdag 19 mei 2016 14:07 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Ja vooruit half in dat vak en dan um achteruit naast die Punto knallen ja
Zijn ook nog lindes ook. Met een beetje pech wordt je auto helemaal plakkerigquote:Op donderdag 19 mei 2016 20:28 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Nee, daar had trut hola hem dan vooruit ingebonjourd natuurlijk. Maar is een plek onder een boom; zou ik hem ook niet neergooien.
Geen enkele boom is een aanrader in dit jaargetijde.. als ik het kan voorkomen doe ik het.quote:Op donderdag 19 mei 2016 20:46 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Zijn ook nog lindes ook. Met een beetje pech wordt je auto helemaal plakkerig
Je hebt de knetterbijl in de kofferbak liggen, just in case of?quote:Op donderdag 19 mei 2016 21:04 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Geen enkele boom is een aanrader in dit jaargetijde.. als ik het kan voorkomen doe ik het.
Nee, geen plek voor, kofferbak ligt vol.quote:Op donderdag 19 mei 2016 21:25 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Je hebt de knetterbijl in de kofferbak liggen, just in case of?
ik niet, ik tik brommers omquote:
Ik laat ze vliegenquote:
Past al je geld niet meer op je huidige pas datboe verlengd moet worden?quote:Op vrijdag 20 mei 2016 08:24 schreef Sounddragon het volgende:
Jaja, 'effe' je pas verlengen.![]()
Uurtje aan de zit inmiddels, het schiet al op.
Of niet natuurlijk![]()
Beetje jammer van die koffieautomaat die er nog steeds niet staat.
toegangspas, skatjequote:Op vrijdag 20 mei 2016 08:38 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Past al je geld niet meer op je huidige pas datboe verlengd moet worden?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |