Ja eenmaal bevallen kun je niet meer terugquote:Op maandag 16 mei 2016 10:22 schreef elamanilo het volgende:
Ohh Uni, ik slinger zo heen en weer, ik ben ontzettend nieuwsgierig naar m'n baby en hoe het zal zijn straks met twee kindjes, hoe m'n babytje eruit ziet en voelt en ruikt, maar tegelijk heb ik ook een beetje koudwatervrees en mag het ook nog wel even duren zodat ik gewoon nog even zwanger kan zijn in m'n coconnetje, nog even helemaal niets hoef, alles nog mysterieus is en ik nog even kan filosoferen en dromen.
Wat gaaf! *kijken gaat*. Weet je of dit deel is van een serie?quote:Op maandag 16 mei 2016 12:40 schreef McLaura het volgende:
Terugkijktip:
http://www.npo.nl/negen-m(...)5-2016/VPWON_1258622
![]()
![]()
Ik vermoed van wel, omdat de aflevering "de eerste 8 weken" heet.quote:Op maandag 16 mei 2016 12:53 schreef zeefje het volgende:
[..]
Wat gaaf! *kijken gaat*. Weet je of dit deel is van een serie?
Leukquote:Op maandag 16 mei 2016 12:40 schreef McLaura het volgende:
Terugkijktip:
http://www.npo.nl/negen-m(...)5-2016/VPWON_1258622
![]()
![]()
Ik ben aangenaam verrast dat ook de aangeboren afwijking van mijn jongste erin belicht wordt.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.And if I could choose the world around me, the world I'd choose would all revolve 'round you
12/07/2009 om 12:07 kwam de zon op, om nooit meer onder te gaan....
En sinds 23/06/2015 staan er 2 zonnen aan onze hemel!
Daar ben ik ook benieuwd naar. Ik heb het bad al in huis, maar nog niet compleet. Gelukkig ben ik (nog maar) 30 weken zwanger en heb ik nog even de tijd om dit op orde te krijgen.quote:Op maandag 16 mei 2016 16:13 schreef angelatje het volgende:
Dodoria, wat fijn dat het heeft doorgezet!lekker genieten nu!
Ela,lekker het bad klaar. Ben benieuwd hoe je een badbevalling ervaartheb ik bij de eerste ook overwogen, maar mocht niet ivm bekkenproblemen
Vorige keer ben ik ook in bad bevallen, en dat is heel goed bevallen!quote:Op maandag 16 mei 2016 16:13 schreef angelatje het volgende:
Dodoria, wat fijn dat het heeft doorgezet!lekker genieten nu!
Ela,lekker het bad klaar. Ben benieuwd hoe je een badbevalling ervaartheb ik bij de eerste ook overwogen, maar mocht niet ivm bekkenproblemen
Ik had toen een beetje een vreemde vk.De vk zei dat als r wat mis zou gaan dat ik dan misschien niet snel genoeg uit het bad zou kunnen. Wat p zich wel logisch klinkt.quote:Op maandag 16 mei 2016 17:53 schreef elamanilo het volgende:
[..]
Vorige keer ben ik ook in bad bevallen, en dat is heel goed bevallen!
Ik kijk er ook naar uit nu weer
Waarom mocht je met bekkenproblemen niet in bad? Je zou denken dat het water juist kan helpen daarin ook?!
Jaquote:Op maandag 16 mei 2016 18:55 schreef Arja het volgende:
Oke q. Je had dus niet moeten gaan shoppen als je je niet goed voelt. Misschien ga je deze zwangerschap wel leren naar je lichaam te luisteren
Wat een lieverd.quote:Op maandag 16 mei 2016 19:54 schreef Fien10 het volgende:
Ooooooh mijn vriendje is vandaag eigenlijk toch wel de allerliefste...
Ik ben (voor t eerst in deze zwangerschap geloof ik) nogal hormonaal vandaag. Nogal onuitstaanbaar..
Ik had gisteren voor m'n babyshower een loopauto gekregen, zo'n retroroller en die zou hij wel even in elkaar zetten.. Toen heeft hij de wielen binnenstebuiten gedaan en die gingen dus met geen mogelijkheid meer los. Toen ben ik geloof ik nogal boos en onredelijk geweest tegen hem. Heb daarna wel m'n excuses aangeboden, dat dan weer wel..![]()
Vervolgens vroeg hij of ik nog iets lekkers wilde voor vanavond iets van chocola want hij ging toch naar de supermarkt. Neeeee ik hoefde niks..
En nu heb ik zoooooo'n trek in zoetigheid en is hij voor me naar de benzinepomp om een bak Ben&Jerry ijs te halen..![]()
Dit is echt heel erg he?
Hier is de bak cookie dough net opgegaanquote:Op maandag 16 mei 2016 20:03 schreef Quoi het volgende:
God Fien, make my day. Ik schud je de handGeniet van je ijs. Ik hoop voor je dat het chocolate fudge brownie is.
Ik kijk intussen naar de docu van Halina Reijn: de "OK (onbewust kinderloze) vrouw". Erg indrukwekkend..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |