Jammer vroeger zong alleen het publiek. Was nu niet te horen.quote:
Terwijl je altijd zo positief bentquote:Op zaterdag 21 mei 2016 18:29 schreef Sked het volgende:
Als deze wedstrijd in de Premier League werd gespeeld had ik de tv niet eens aangezet
Lekker op de achtergrond aan.quote:Op zaterdag 21 mei 2016 18:29 schreef Sked het volgende:
Als deze wedstrijd in de Premier League werd gespeeld had ik de tv niet eens aangezet
Dit. Had er eigenlijk niet eens erg in.quote:Op zaterdag 21 mei 2016 18:30 schreef Monopoly_Man het volgende:
Het is niet het oude Wembley, maar eigenlijk is het toch gewoon eeen mooi en sfeervol stadion.
The Fascist regimequote:
jank niet zoquote:
Vreselijk al die artiesten. Wat ik al zei vroeger alleen het publiek. Kreeg je kippenvelquote:
En Blind blijft maar in de basis.quote:Op zaterdag 21 mei 2016 18:34 schreef empa1010 het volgende:
Aha Memphis niet eens als reserve. Nog pijnlijker.
hahaquote:Op zaterdag 21 mei 2016 18:35 schreef empa1010 het volgende:
[..]
Ja das super voor Blind. Maar die speelt al die tijd vrij sterk toch.
quote:Op zaterdag 21 mei 2016 18:35 schreef empa1010 het volgende:
[..]
Ja das super voor Blind. Maar die speelt al die tijd vrij sterk toch.
whutquote:Op zaterdag 21 mei 2016 18:36 schreef Sked het volgende:
[..]
Helemaal pijnlijk dat het nog terecht is ook
Daley Blind is een van de weinige spelers dit seizoen die niet door het ijs zakt. Speelt nooit een echt slechte wedstrijd.quote:
quote:Op zaterdag 21 mei 2016 18:37 schreef Sked het volgende:
[..]
Daley Blind is een van de weinige spelers dit seizoen die niet door het ijs zakt. Speelt nooit een echt slechte wedstrijd.
Uh, okéquote:Op zaterdag 21 mei 2016 18:37 schreef Sked het volgende:
[..]
Daley Blind is een van de weinige spelers dit seizoen die niet door het ijs zakt. Speelt nooit een echt slechte wedstrijd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |