Ik vond het ook wel mooi om te zien, maar als we ergens geen gebrek aan hebben dan is het Dany die op epische wijze wint.quote:Op maandag 16 mei 2016 10:02 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
Ik vond het een cool moment waar we er veel te weinig van gezien hebben in haar storyline. Maar alles zal wel weer kapotgeanalyseerd worden waardoor niks wat deze serie doet nog kan bestaan zonder kritiek.
Ik vond het gewoon een goede aflevering
In principe zijn al die Targaryens immuun voor vuur. Kan best handig zijn. Zo had de Mad King natuurlijk dat plan met wildfire onder Kings Landing. Die stond op het punt om alles in vuur en vlam te zetten toen het leger van de 'rebellen' hem wou pakken en binnen de stadsmuren zou zijn. In dat alles verwoestende vuur zou hij dan als enige overleven. Maar Jaime pakte hem en zijn pyromancer voor het plan uitgevoerd kon worden.quote:Op maandag 16 mei 2016 10:00 schreef Baszh het volgende:
[..]
Ik dacht dat die immuniteit voor vuur een eenmalig trucje was, vanwege die draken en magie, maar als het D&D uitkomt flikt ze het opnieuw. Maakt het wel wat minder speciaal.
Volgens mij was dat 'iets anders' het aan de buitenkant barricaderen van de deur (en daarbij het uitschakelen van de soldaten buiten de deur).quote:Op maandag 16 mei 2016 10:00 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
Dat denk ik. Er was niet voor niets iets anders wat Jorah en Daario moesten doen voor Dany
Dany's broer was toch ook gewoon een Targaryen? Die had wel moeite met kaarsvet op zijn huid. Ook Jon als het waar is dat hij een T is, kan niet tegen vuur.quote:Op maandag 16 mei 2016 10:16 schreef xFriendx het volgende:
[..]
In principe zijn al die Targaryens immuun voor vuur. Kan best handig zijn. Zo had de Mad King natuurlijk dat plan met wildfire onder Kings Landing. Die stond op het punt om alles in vuur en vlam te zetten toen het leger van de 'rebellen' hem wou pakken en binnen de stadsmuren zou zijn. In dat alles verwoestende vuur zou hij dan als enige overleven. Maar Jaime pakte hem en zijn pyromancer voor het plan uitgevoerd kon worden.
Ik wacht ook nog steeds op een 'field of fire' moment, naar ik vermoed dat zoiets nogal handig is tegen die white walkers.
Kaarsvet? Gesmolten goud.quote:Op maandag 16 mei 2016 10:18 schreef Baszh het volgende:
[..]
Dany's broer was toch ook gewoon een Targaryen? Die had wel moeite met kaarsvet op zijn huid. Ook Jon als het waar is dat hij een T is, kan niet tegen vuur.
Je hebt een punt ja:quote:Op maandag 16 mei 2016 10:18 schreef Baszh het volgende:
[..]
Dany's broer was toch ook gewoon een Targaryen? Die had wel moeite met kaarsvet op zijn huid. Ook Jon als het waar is dat hij een T is, kan niet tegen vuur.
Bedoel die badscene waar zo'n hoertje kaarsvet op hem laat vallen en hij 'auw' zegt.quote:
The Prince(ss) that was promised?quote:Op maandag 16 mei 2016 10:23 schreef DancingPhoebe het volgende:
Misschien is Dany gewoon ook nog eens een superTargaryen...
oh, dat. Dat dan weer welquote:Op maandag 16 mei 2016 10:24 schreef Baszh het volgende:
[..]
Bedoel die badscene waar zo'n hoertje kaarsvet op hem laat vallen en hij 'auw' zegt.
Ik zou ook niet zo vriendelijk reageren wanneer ik als een wandelende kut behandeld werdquote:Op maandag 16 mei 2016 10:24 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
oh, dat. Dat dan weer wel
Dany was trouwens deze aflevering wel weer een stukje meer meedogenloos dan voorheen. Ze wordt er niet liever op
Nee, dat zijn ze niet.quote:Op maandag 16 mei 2016 10:16 schreef xFriendx het volgende:
[..]
In principe zijn al die Targaryens immuun voor vuur. Kan best handig zijn. Zo had de Mad King natuurlijk dat plan met wildfire onder Kings Landing. Die stond op het punt om alles in vuur en vlam te zetten toen het leger van de 'rebellen' hem wou pakken en binnen de stadsmuren zou zijn. In dat alles verwoestende vuur zou hij dan als enige overleven. Maar Jaime pakte hem en zijn pyromancer voor het plan uitgevoerd kon worden.
Ik wacht ook nog steeds op een 'field of fire' moment, naar ik vermoed dat zoiets nogal handig is tegen die white walkers.
true, true. Maar het is meer dan kwaadheid. De blik vlak voordat ze haar bonfire startte, was er meer een van wreedheid.quote:Op maandag 16 mei 2016 10:29 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Ik zou ook niet zo vriendelijk reageren wanneer ik als een wandelende kut behandeld werd
Wat weet die er nou van?quote:Op maandag 16 mei 2016 10:31 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nee, dat zijn ze niet.
Althans, volgens de woorden van George Martin.
Hierboven al gecorrigeerdquote:Op maandag 16 mei 2016 10:31 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nee, dat zijn ze niet.
Althans, volgens de woorden van George Martin.
Dat is me een epische Darwin award if I ever saw onequote:Op maandag 16 mei 2016 10:34 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Hierboven al gecorrigeerdSchiet mij nu ook te binnen dat er volgens mij een Targaryen was die wildfire dronk en toen ook hevig lijdend dood ging.
Aerion Targaryenquote:Op maandag 16 mei 2016 10:35 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
Dat is me een epische Darwin award if I ever saw one
Hij keek wel iets of wat verontrust toen hij omhoog keek van het buigen.quote:Op maandag 16 mei 2016 10:36 schreef Baszh het volgende:
[ afbeelding ]
Jullie zullen allemaal branden!
Ep 9 seizoen 7 Jorah steekt de Mad Queen dood
Van zulk slecht acteerwerk zou ik ook verontrust raken.quote:Op maandag 16 mei 2016 10:37 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
Hij keek wel iets of wat verontrust toen hij omhoog keek van het buigen.
Of: Oeh, boobies!quote:Op maandag 16 mei 2016 10:39 schreef xFriendx het volgende:
Misschien wou ie zeggen tegen Dany: stop, drop and roll
lol geweldig die blikken he ! rofl... hoogtepunt van deze geweldige episode wat mij betreftquote:
Ze was het zelf, al is het wel in twee delen opgenomen.quote:Op maandag 16 mei 2016 10:58 schreef SickPuppiesNeedLove2 het volgende:
[..]
lol geweldig die blikken he ! rofl... hoogtepunt van deze geweldige episode wat mij betreft
Wordt dat een setje ? Dat zou toch geweldig zijn.... lol
Al zullen misschien sommigen blijer geweest zijn met Dany aan 't eind... en zal 't CGI geweest zijn, want ze deed toch geen naakt meer ?
En trouwens ook een eervolle vermelding voor Missandei's outfitje dit keer, zag er erg verrukkelijk uit.
Heerlijk om te zien dat al de huizen rond Koning Tommen nu eindelijk op één lijn lijken te zitten, kan niet wachten tot de koppen gaan rollen!!!
quote:Op maandag 16 mei 2016 09:33 schreef DragonFodder het volgende:
Oh, en een mooie drie-eenheid van zussen die in feite zeggen tegen hun broer: man up. Sansa, Yara en Margaery zijn de drijvende krachten hier, niet hun broers
quote:Op maandag 16 mei 2016 04:33 schreef Jasonjj90 het volgende:
Hier de Trailer van de volgende Episode alvast.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.mag het weten
Die kop van Edd maakte het helemaal af , beste scene van de aflevering XDquote:Op maandag 16 mei 2016 10:58 schreef SickPuppiesNeedLove2 het volgende:
[..]
lol geweldig die blikken he ! rofl... hoogtepunt van deze geweldige episode wat mij betreft
Wordt dat een setje ? Dat zou toch geweldig zijn.... lol
Al zullen misschien sommigen blijer geweest zijn met Dany aan 't eind... en zal 't CGI geweest zijn, want ze deed toch geen naakt meer ?
En trouwens ook een eervolle vermelding voor Missandei's outfitje dit keer, zag er erg verrukkelijk uit.
Heerlijk om te zien dat al de huizen rond Koning Tommen en rond de Starks nu eindelijk op één lijn lijken te zitten, kan niet wachten tot de koppen gaan rollen!!!
Had dit keer ook weer erg hiervan last...
[ afbeelding ]
Een korte bij Dosh Khaleen. En dat eindshot deze week zal ze ook wel not amused over zijnquote:Op maandag 16 mei 2016 13:09 schreef Kokoswater het volgende:
Wil iemand me inlichten of er echt seksscènes in deze ep zitten en op welke minuut/na welkke scène? Ik kijk de aflevering vandaag in de huiskamer met mijn preutse moeder op de bank, dus...
Niet zomaar een roofvogel, maar reen valk.quote:Op maandag 16 mei 2016 12:26 schreef Joosie200 het volgende:
Vond ik ook mooie momenten ja. Maar verder voelde Dany aan als een déjà vu. Robbin leek wel op een kleine Bran en spoiled brat Joffrey omdat LF hem blij maakt met een roofvogel,
Ja, kon even niet op de naam komen zo snel. Logisch als wat.quote:Op maandag 16 mei 2016 13:14 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Niet zomaar een roofvogel, maar reen valk.
Het symbool van het huis van Robin.
Aye... Team-up van Lannisters en Tyrells. Go figurequote:Op maandag 16 mei 2016 13:52 schreef Voszje het volgende:
"Many will die no matter what we do. Better them than us." - Olenna
quote:Op maandag 16 mei 2016 13:58 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Aye... Team-up van Lannisters en Tyrells. Go figure
Lijkt erop dat de dames de boel gaan ownen.quote:Op maandag 16 mei 2016 12:26 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Who runs the world?![]()
Vond ik ook mooie momenten ja. Maar verder voelde Dany aan als een déjà vu. Robbin leek wel op een kleine Bran en spoiled brat Joffrey omdat LF hem blij maakt met een roofvogel, Maester Pycelle toen ie wegliep had wat weg van Ser DavosDie wisselwerking tussen Tormund en Brienne
Carice is haar leven niet veilig als het aan Brienne ligt. Nu wel echt bevestigd dat Stannis dood is.
Osha deed Karsi naEcht lame een aflevering terugbrengen en dan een week later door bastard fucking Ramsay dood
Zat echt er klaar voor: wie komt sneller bij het mes/dolk.. go go Osha
*hidden blade actie* Ffffff
[ afbeelding ]
Dany\s hoofd doet me hier denken aan..
[ afbeelding ]
![]()
Volgens mij hebben de schrijvers geen inspiratie meer en hebben ze daarom maar een oude koe uit de sloot gehaald en hetzelfde gedaan als in seizoen 1 of 2 (ik weet niet meer welke).quote:Op maandag 16 mei 2016 14:08 schreef zipcon het volgende:
Het einde zit me toch wat dwars. De serie gaat toch grotendeels over politieke plannen smeden en de verrassende militaire aanvallen. Zo'n brand is eerder deus ex machina.
Ze trapt ook weer in de val van wat ze in Slaver's Bay deed: de leiders zijn weg en de nieuwe bevelhebbers bakken er niets van. Zonder Khals zal ze al die manschappen moeilijk effectief kunnen inzetten. Maar ik neem aan dat er uit het vuur ook nieuwe leiders zullen uitpoppen zoals popcorn
Staat hier boven al uitgelegd; to go forward you must go back.quote:Op maandag 16 mei 2016 14:14 schreef sjorsie1982 het volgende:
[..]
Volgens mij hebben de schrijvers geen inspiratie meer en hebben ze daarom maar een oude koe uit de sloot gehaald en hetzelfde gedaan als in seizoen 1 of 2 (ik weet niet meer welke).
To go north, you must go south. To go west, you must go east. Hoorde er toch ook bij?quote:Op maandag 16 mei 2016 14:15 schreef Poesopstokje het volgende:
[..]
Staat hier boven al uitgelegd; to go forward you must go back.
Heeft alles met de voorspelling te maken.
Waar dan?quote:Op maandag 16 mei 2016 14:15 schreef Poesopstokje het volgende:
[..]
Staat hier boven al uitgelegd; to go forward you must go back.
Heeft alles met de voorspelling te maken.
Yes.quote:Op maandag 16 mei 2016 14:17 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
To go north, you must go south. To go west, you must go east. Hoorde er toch ook bij?
Joequote:Op maandag 16 mei 2016 14:14 schreef sjorsie1982 het volgende:
[..]
Volgens mij hebben de schrijvers geen inspiratie meer en hebben ze daarom maar een oude koe uit de sloot gehaald en hetzelfde gedaan als in seizoen 1 of 2 (ik weet niet meer welke).
Tot nu toe vind ik dit seizoen echt geen drol aan, en ik weet ook niet of ik nog wel verder ga kijken.
Ok doeiquote:Op maandag 16 mei 2016 14:14 schreef sjorsie1982 het volgende:
[..]
Tot nu toe vind ik dit seizoen echt geen drol aan, en ik weet ook niet of ik nog wel verder ga kijken.
Toch vond ik de Dracarys moves mooier. Drogon had prima de belichaming van the stallion who mounts the world kunnen zijn. Dit was een een-op-een kopie van seizoen 1 finale. Leuk maar die was toch echt een stuk krachtiger.quote:Op maandag 16 mei 2016 14:20 schreef Poesopstokje het volgende:
[..]
Yes.
En nog veel meer.
Vind dit een prima move van Dany, werkte de vorige keer ook
Dat komt vast nog wel, nu de andere twee ook vrijgelaten zijn. Dit wordt Dany's seizoenquote:Op maandag 16 mei 2016 14:23 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Toch vond ik de Dracarys moves mooier. Drogon had prima de belichaming van the stallion who mounts the world kunnen zijn. Dit was een een-op-een kopie van seizoen 1 finale. Leuk maar die was toch echt een stuk krachtiger.
Dit wordt Dany's en Jon's seizoen. Dany die de oversteek maakt, Jon die met Sansa Winterfell herclaimt dankzij een steuntje in de rug van LF en het leger uit de Vale. Hopelijk met dito overzichten als toen Stannis Jon en de Nightwatch te hulp schoot en Mance flankeerden en omcirkelde. Sansa die dan Ghost los laat op Ramsay als ultieme payback mag niet ontbreken.quote:Op maandag 16 mei 2016 14:28 schreef Poesopstokje het volgende:
[..]
Dat komt vast nog wel, nu de andere twee ook vrijgelaten zijn. Dit wordt Dany's seizoen
Klinkt goedquote:Op maandag 16 mei 2016 14:37 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Dit wordt Dany's en Jon's seizoen. Dany die de oversteek maakt, Jon die met Sansa Winterfell herclaimt dankzij een steuntje in de rug van LF en het leger uit de Vale. Hopelijk met dito overzichten als toen Stannis Jon en de Nightwatch te hulp schoot en Mance flankeerden en omcirkelde. Sansa die dan Ghost los laat op Ramsay als ultieme payback mag niet ontbreken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |